Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiedä oliko kondomi mennyt rikki vai mitä kävi, mutta kyllä sitä tavaraa ihan "kohteeseen" saakka oli päässyt...
En edes tiedä mikä vaihe menossa kierrosta, kun kuukautisia ei ole vielä pillereiden jätön jälkeen kuulunut.Mulla on maito loppunut aina ekan kolmanneksen aikana, vaikka olen imettänyt alkuraskauksien aikana tiheästi myös öisin. Lapset on siinä itsekseen sitten helposti vieroittuneet tissistä. Toista odottaessa haaveilin tandemimetyksestä, mutta se ei tosiaan toteutunut ja loppujen lopuksi onkin ollut parempi niin.Mulla tosiaan tämä 7,5-kuukautinen ja imetän useamman kerran päivässä. Mutta yöimetyksen jäätyä pois.. vaikuttaa maitomäärä vähentyneen ja heruminen hitaampaa..mua jännittää kyllä vähän, miten käy imetyksen jos raskautuu pian. Uskon maitoa kyllä edelleen riittää jonkin verran, mutta voisi vähentyä edelleen![]()
Täällä heräsi nyt kunnolla toivo, että tästä kierrosta tärppäsi, koska eilen aamulla heräsin kurkkukivun kanssa, ja kaikki merkit kipeäksi tulemisesta hävisi vuorokaudessa (kiinnittyminen?).
Sitten tänään on puolen päivän jälkeen lähes koko ajan jomotellut alavatsalla just ku menkkojen aikaan, mikä oli viime raskaudessa mun eka selkeä raskausoire. Ja mun menkkouhin liittyvä mahakipu ei ala ennen vuotoa, ja vuotoon ois vielä viikko aikaa, tänään noin DPO 8.
Huomenna on kyllä pakko jo testata, jos joku haamulaisen esiäiti jo näkyisi, en malta odottaa![]()

Hyvä kun pidät teidän puolia!Miehen simppa-analyysin tulokset saapuivat.
Siittiöiden kokonaismäärä 4 miljoonaa, liikkuvuus A+B 20%. Tekoälyn mukaan 1-5% mahdollisuus raskautua luomusti.
Lääkäri oli sanonut miehelle että muuten ok, mutta vähänlaisesti siittiöitä, ei jatkoselvittelyn tarvetta. Jonotan terveysaseman numeroon juuri, koska TÄYTYY saada lääkärille kiireellinen soittoaika, ja aion tehdä sille selväksi, että jos ei nyt tule lähetettä lapsettomuuspolille, niin paukutan valitusta valituksen perään, koska nyt on jo törkeää laiminlyöntiä, ettei muka tarvitse jatkoselvittelyä.
Voi piip mun pää leviää.
EDIT: Terveysasemalla ymmärrettiin yskä kun sanoin, että jos ei näillä "meriiteillä" saa jatkotukea, niin vedän potilasasiavastaavat ja muut mukaan. Saatiin huomiselle soittoaika jatkoselvittelyjä varten.
Oho onpa melkoista, että ei muka selviteltäisi, jos noin pienet todennäköisyydet kuitenkinMiehen simppa-analyysin tulokset saapuivat.
Siittiöiden kokonaismäärä 4 miljoonaa, liikkuvuus A+B 20%. Tekoälyn mukaan 1-5% mahdollisuus raskautua luomusti.
Lääkäri oli sanonut miehelle että muuten ok, mutta vähänlaisesti siittiöitä, ei jatkoselvittelyn tarvetta. Jonotan terveysaseman numeroon juuri, koska TÄYTYY saada lääkärille kiireellinen soittoaika, ja aion tehdä sille selväksi, että jos ei nyt tule lähetettä lapsettomuuspolille, niin paukutan valitusta valituksen perään, koska nyt on jo törkeää laiminlyöntiä, ettei muka tarvitse jatkoselvittelyä.
Voi piip mun pää leviää.
EDIT: Terveysasemalla ymmärrettiin yskä kun sanoin, että jos ei näillä "meriiteillä" saa jatkotukea, niin vedän potilasasiavastaavat ja muut mukaan. Saatiin huomiselle soittoaika jatkoselvittelyjä varten.