Joo, ehdottomasti Pauveli tuo voi olla raskaustuntemuksia. Mulla ainakin viimeksi just viikkoa ennen kuin kuukautiset piti alkoi, tuli se kiinnittymiskipu, jota tuo kipuilu voisi olla. Mulla taas munasarjatuntemukset aina vain vasemmalla. Kun lääkäri ultrasi jälkitarkastuksessa huomasin kuvista et vasen munasarja on huomattavasti isompi kuin oikea ja jotenkin kuulemma takana. Ehkä ne ei oo symmetrisiä. Mulla on kp 5 ja edelleen kuukautiset päällä, ei merkkiäkään loppumisesta... aargh, meinaa hermo mennä. Mietin et oisko mulla voinu olla varhainen keskenmeno kun kp 26 alkoivat menkat ja alkoi sellaisella klöntillä joka tuli ulos.
Tsemppiä Mimmu, muakin kyllä rassais jos mies ois matkoilla kriittisinä päivinä. Mut toivotaan et niitä talletuksia olisi ihan sopivasti siellä. Meillä mies lähtee viikon matkalle kun mull kp 17 joten se ei mua haittaa lainkaan.
Suvetar, jännää!!! Tsemppiä!
LilyF , olen pahoillani. Minustakin tuntui ettei siitä pääse yli millään. Helpotti kun pääsi yrittämään. Mut huomasin et en oo vieläkään ihan toipunut kun olin niin iloinen (helpottunut kai) et menkat alkoivat.