Mullakin tuli hematooma keskenmenon jälkeen. Tai siis hematoomasta ei puhuttu mitään silloin, kun keskenmeno todettiin. En tiedä, eikö sitä vielä ollut vai tuliko se vasta tyhjennyksen kylkiäisenä. Kuitenkin 4 viikon kuluttua lääkkeellisestä tyhjennyksestä kun ultrattiin naistentautien polilla, niin lääkäri kertoi hematoomasta. Nyt sitten olen miettinyt sitäkin, oliko hematooma siellä koko ajan ja keskenmeno johtui siitä. Tiedän erään, jolla havaittiin hematooma alkuraskaudessa varhaisilla viikoilla (6 tai 7) ja hänet määrättiin vuodelepoon keskenmenon välttämiseksi. Raskaus on jatkunut normaalisti, vaikka kaikki raskaampi tekeminen tai enempi liikkuminen aiheuttaa heti vuotoa. Joinakin hetkinä olen miettinyt, olisiko omakin keskenmeno ollut estettävissä, jos hematooma oli olemassa jo raskauden aikana... Vaikka turhahan näitä on miettiä ja jossitella, ei se tapahtunutta miksikään muuta.
Mulla on kauratyyny, joka on ostettu muistaakseni ihan jostain Citymarketista/Tarjoustalosta tms. Maksoi tyyliin jotain max. 15e? Sellainen pitkulan muotoinen, ei mikään suuren suuri, mutta esim. hartioille tosi hyvä.
Diku toivotaan, että teillä pian kasvaa kotona karvaisia vauvoja (siis niitä koiranpentuja)!
Anskuselle toivon kyllä jo kovasti tiukasti kiinni tarrautuvaa plussaa!