Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja anskunen, oon kans huomannu että jos sanon että otetaan tää kierto rennosti ilman stressiä, niin yritän huijata siinä vain itseäni :D

Mulla on menossa dpo 4 kait. Aloitin eilen keltsut ja niitähän en saisi lopettaa ennen testiä eli testaan varmaan dpo 13.

Minä en sanoisi, että aavistin raskauden päättyvän huonosti. Mutta alkuun oli pitkään silleen erilaiset fiilikset kuin esikoista odottaessa, kun r-testiin viivat vahvistu niin hitaasti ja jäivät siltikin haaleammiksi kuin ekassa raskaudessa. Tämä toki ei välttämättä merkkaa mitään, mutta se jäi vaivaamaan. Tein lopulta myös digit, ja niissä viikot meni ok. Ja näin jälkeenpäin yhä pohdin, että oliko niissä teteissä sittenkin nähtävissä lopputulos. Oliskin kiva, jos neuvolasta sais sitten seuraavassa raskaudessa hcg:n mittauksen verestä... Ihan vaan mielenkiinnosta. Km:n jälkeen mieskin kysy minulta, että olisko niistä r-testeistä pitänyt osata aavistaa jotain, kun olin sille sillon sitä murehtinut.

Täällä kp 24, dpo 13-9 (en ole yhtään varma oireista). Ja yhä pääni sisäinen ääni uskottelee, mun olevan raskaana... o_OJa on vähän oireitakin; turvonneet kipeät rinnat, etova olo (parina päivänä on jo käyny mielessä, että kohtaa pääsee halaamaan pönttöä) ja raskauksista tuttu selän kaiherrus. Toisaalta olis hyvin outoa, että oireilisin näin aikaseen, kun aikaisemmin oireet on astuneet kehiin 1-2viikkoa plussauksen jälkeen (ja testi tehty aikaisintaan, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa). Tämän hetkinen testaus-suunnitelma on sinnitellä perjantaihin ja kattoo apteekin r-testillä (ainut testi mitä löytyy kotoa) ja, jos se nega, odotella rauhassa ensi viikkoon. Toisaalta mietin, että jos mulla todellakin on raskaudesta johtuvia oireita, on hormonit sen verran koholla, että pitäis jo näkyä. Mutta sitten vähän pelottaa ajatus tuijotella taas haaleita viivoja. Mutta taas yhtään saadakseni sitä sisäistä varmuutta, haluan olla tyytyväinen samaisen r-testin tulokseen.

Voitais kyllä tyhjentää nyt alkuvuodesta tää ketju ja kuopataan syvimpään nurkkaan :) ja se että täällä ei enää ketään nähtäis!

Voi kumpa joskus osaisikin ottaa rennosti kierron. Vaikka yrittää olla tutkailematta ovista niin aina se siihen menee :grin täytyy tasaseen tahtiin vaan kaataa mies sänkyyn ettei kaikki sijoitu siihen the hetkeen tai muuten sitä alkaa jännittään. Riittää kun meikäläinen jännittää.

Pauveli, mä olen kerran joutunut kaivamaan laatikoista esiin sen kuvan kuolleesta alkiosta 6+3, kun tuli niin epäuskoinen olo, että olinko koskaan raskaana vai kuvittelinko vain. Juuri se raskaus tuntui jälkikäteen niin epätodelliselta, vaikka keskenmeno tuntui niin todelta.

Täällä menossa vasta kp 4. Aloitin tässä kierrossa greippimehun litkimisen ja tänään itse asiassa myös vehnänalkioöljyn. Ei se ollut niin hirveää kuraa, mitä ajattelin. Ajattelin ehkä tikuttaa ovista tässä kierrossa, koska mulla tuppaa tulemaan aina ovisviikolla hirveä stressi siitä, milloin se ovis tulee. Jos nyt tikuttaisi, niin ei tarvitsisi ehkä niin arpoa oireiden perusteella.

Mä en pystynyt ottamaan toisessa raskaudessa uä-kuvaa mukaan mutta tässä viimeisessä se iskettiin neuvolakortin väliin tahtomatta. Heitin kummatkin heti roskiin kun pääsin kotiin. En halunnut kipeitä muistoja tapahtuneesta.

Hellou naiset :)
Nyt vasta huomasin että keskenmenon kokeneille ja siitä ylös yrittäville on oma kuumeilu ryhmä.
Saankohan tulla mukaan? :)
Muutaman km kokenut. :sad001
Viiimeisin kaavittiin maanantaina (ei mennyt putkeen ko toimenpide) :sad002
Kunhan taas saa aloittaa yrityksen niin vielä yritämme.. :dummy:

Tervetuloa diku. Mukaan mahtuu. Vaikka tähän ryhmään ei ketään ilolla toivoakaan tervetulleeksi. ♡

Kiitos :Heartpink
Nukuin lähes pari päivää putkeen...Ihmeen paljon kipuja.Jäi myöskin vastauksia vaille mun kysymykset ko toimenpiteen jälkeen siitä kohdasta mikä alkoi vuotaa.Harmillista että lääkäreillä on niin kiire ettei ehdi epikriisiä kaydä läpi potilaan kanssa. :sad001
Kuinkahan kauan vielä nää oireet kestää?Varmaan aika nopeasti se hcg putoaa..
Tsemppiä kaikille jotka on kokeneet keskenmenon :hug013

Voi Diku. :hug013

Mulla tuli tana aamuna ruskeaa vuotoa, saa nahda kuulunko makin kohta taas tahan ryhmaan.. :confused005

Ei mitaan hajua, mulla on ollu menkat viimeks heinakuussa ja rytmi ihan mita sattuu.. :oops:

Tervehdys Dikulle!

Katapultti, km:n jälkeen luin jutun, että keskenmenot lisäävät viattoman verenvuodon riskiä seuraavassa raskaudessa (syytä ei tiedetä), ja raskaus etenee sellaisesta huolimatta hyvin. Toivottavasti on vain sellaisesta kyse.

Diku, mulla lähti raskausoireet noin viikossa. Kamalintahan tuossa on se odottaminen, mua ainakin harmitti se että hukkasin aikaa, vaikka olisin kovin jo halunnut yrittää uudestaan.

Katapultti, toivon sydämeni pohjasta että kaikki on kunnossa. Mitkä rv:t sulla on menossa, ootko menossa ultraan tarkistuttamaan?

Voimia teille molemmille!

Timbe; Niin totta turhauttavaa odottaa vuorostaan että saa yrittää.. o_O
Itsehän haluaisin heti yrittää..

Nyt pitais olla 10+jotakin, ultra ois tiistaina joka tapauksessa, nyt ootan sita kauhulla..

Diku, tule vain mukaan. Vaikka niin kuin sabetti sanoikin, ilolla ei toivoteta tänne tervetulleeksi ketään. Tähän ryhmään ei toivoisi joutuvan kenenkään. Kovasti olet ollut mielessä!

Katapultti, voi ei! Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Toivon niin, että saat pitää tämän pienen enkä joudu kokemaan uudelleen keskenmenoa. Peukut ja pottuvarpaat pystyssä täällä sun puolestasi!

Anskunen, minäkin sanoin ensin kätilölle, etten tahdo ultrakuvaa mukaan. Mutta sit juuri ennen kuin oltiin lähdössä kysyin, saisinko kuvan sittenkin. Tuli sellainen olo, että se pieni oli kuitenkin mulle valtavan rakas, vaikka näin kävikin ja haluan kuvan hänestä mukaani.

Takaisin