Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Niian ja Angiella, täällä on peukut pystyssä teille - ja kaikille muillekin tietysti. Ja JMH, toivon niin lukevani pian sulta iloisia uutisia! Toisesta ketjusta luin että jännä viikonloppu tullossa. Täällä valentininpuhureita odotellaan - puuhapäivät ensiviikolla go,go :).

meil ei viel yritystäkää mut ajattelin moikata. eli jossai vaihees alkaa taas yritys, ekoi menkkoi ootellaa viimekuisen kaavinnan jäljilt (pikkunen ei tullu ite ulos taaskaa) no täl kertaa oli nukutus ja kaikki meni hyvin ei juuri ollenkaa vuotoa, pient tiputteluu välil oli ja antibioottikuuri. elämä tasapaksua, tylsää ja masentavaa tällä pallonpuoliskolla.

Hyvä kuulla Gatusa kuitenkin että yrityksiä päästään jatkamaan. Huolissaanhan tässä on oltu kun ei olla susta kuultu mitään hetkeen.

Kovasti jaksamisia sinne puolelle maapalloa 
*hali*

Täällä ei mitään positiivista :(. Mä olen niin hajalla nyt, että en tiedä miten tästä noustaan :(. Varmaan noitten lääkkeitten takia ajattelin, että nyt olis tärpännyt. Aika pohjalla ollaan. Tänään kp1 ja tieto siitä, että tässä kierrossa ei minkäänlaista yritystä tule olemaan on musertava. Lääkkeet saa siis olla rauhassa ainakin tän kierron. On aikaa miettiä miten jatketaan...

Mukavaa viikonlopun jatkoa muille!

voi kurjuus JMH!!!!! mulla oli ihan sama juttu, luulin että jäisin heti km jälkeen raskaaksi ja jopa uskoin olevani raskaana kun niitä haaleita plussia sain mutta toisin sitten kävi :( nyt mieli onneksi jo korkeammalla. eilen loppu menkat ja uusi yritys käyntiin. jos raaskit niin kokeile uudessa kierrossa clear bluen ovistestejä. siskollani oli sama lääkitys kuin sulla ja tärppi kävi kun tikutteli niillä kun ei halppistikuilla plussaa koskaan saanu. sille jäi vielä 5 testiä ja lupasi ne sitten mulle :) (maanantain postia odotellessa, liukkarin pitäis saapua xD)

juu kiirettä on pitäny ja hirvee stressi ni ei ole tullu oltuu yhteyksissä minnekää päin oikei. on se masentavaa jos km/kkm tapahtuu, täytyy sanoa et mieluummin kuitenki ois ilman plussaa ja menkat tulis kuin se et tulee raskaaks ja joka kerta menee kesken. ite jossai määrin hajalla viel keskenmenoista mut yritän pakottaa itteni jatkamaan eteenpäin. huonoa oloahan itellä lisää se ettei asumistilanne ole vieläkää parantunu ja joutuu kokee kaikki samat asiat päiväst toiseen lisäks nyt oman turvallisuuden takia (ihan ku muutenkaa pääsis liikkuu ulkona) pysytää sisäl ku täällä ihmiset ekos ti tai ke tapahtuneen poliitikon murhan takia. muslimit ei ole suosiossa, enpä mä muutenkaa ollu hirveen suosios ainakaa vanhempien keskuudes esikoisen koulussa, kattovat alaspäin ja luulevat olevansa parempia ku mä.
tulipa purettua turhautumista sillä että siivosin yläkerran rappuset, tasanteet ja alas vievät rappuset, esikoinen vaa päätti sotkea samalla kun mä pesin lattiaa, levitti hiekat yhelle tasanteelle, rappusille ja keittiöön vievälle käytävälle. piti sit siivota 2/3 uudestaan alusta alkaen, pikkusen alko ottaa päähän.

JMH: oon niin pahoillani puolestasi! Voimia jatkoon, kyllä sinulle jo onni suotaisiin... :/

Muille myös, toivottavasti pääsisimme jo siirtymään tuonne odottajien puolelle..

Vietimme eilen saunailtaa kavereiden kanssa, muutaman alkoholiannoksenkin uskaltauduin juomaan vaikka viikko sitten puuhastelimmekin. Ajattelin että eletään nyt normaalisti, jos on sattunut tärppäämään niin tokko tuo harmia aiheuttaa tässä vaiheessa kun vasta loppuviikolla voisi testata jos tuon km:n jälkeen kierto on pysynyt samana.. En varmaan uskalla siltikään testailla vaikka menkkoja ei kuuluisikaan..

Lomaviikko edessä, nyt vain rentoudun, katselen leffoja ja lenkkeilen koirulin kanssa. Ainakin tirppiäiselle olisi hyvät mahdollisuudet kehittyä jos on kehittyäkseen.. ;)

Voi itku JMH!!! En tiedä mitä kannustavaa sanoa, uskon että fiilikset on maksimaalisen huonot. Ehkäpä pahimman pettymyksen jälkeen taas toivo nostaa päätään. Voimia tulevaan ja iso halaus!

Voi JMH...  pahoittelut, surullista on!((( ja mies taitaa olla reissussa vielä?..
Gatusa: sullekin paljon jaksamista kaiken muunkin kanssa..

Täälä on luge-kuuri loppu pe, mut menkkoja ei kuulunut vielä.. luin kyl jostakin et saattaa mennä 5-7 pv ennenkun ne alkaa.. eli niitä ootellessa)

Kiitos kauniista sanoista ja kannustuksesta kaikille <3. 

etk saa nähdä mitä jatkossa tapahtuu. Voi olla että jätän tikuttelun kokonaan ja luotan vaan itseeni... Mutta jos tikutan, niin ehdottomasti pitää hommata paremmat testit!

Joo Angiella, mies tosiaan on vielä reissussa. Tänään menossa vasta 11/30 :(.

Gatusa kiva kun sustakin jotain kuuluu... kovasti voimia ihan kaikkeen!

Jade84 rentouttavaa lomaa!

JMH joo meillä systerin lapsettomuushoitaja kehoitti nimenomaan tekemään niillä, ja niinhän se sitten oli että halppistikut näytti sillä aina ihan väärän ajankohdan. kyllä uskon että sulla on kumminkin hyvin toivoa saada se oma nyytti :) muistaakseni halpatestin sivuilla oli se 7 kappaleen testipaketti 25,50e. eli todella halpa. meidän apteekissa sama paketti on 42e

Hei kaikki taas pienen tauon jälkeen!

Täällä on kyllä käyty lukemassa teidän kuulumisia, mutta en vain saa aikaiseksi kirjoitella. :/ Yrittäminen alkaa täällä jo tuntua todella raskaalta kun uutta plussaa ei vain kuulu. :( Mahtaako koko kolmatta raskautta koskaan tullakkaan! Ollaan ajateltu, että ensi kierrossa varataan aika lapsettomuusklinikalle jos saisi jotain apuja tähän toivottomaan tilanteeseen. Moni tuntuu käyttävän täällä clomeja ja lugesteronia. Onko teillä kuinka usein sitten kotrolli ultra noiden clomien takia, kun eikö niissä ole sitten sekin vaara että kehittyy liikaa munasoluja? Kiinnostaisi kyllä joku pieni apu tähän yrittämiseen. Puoli vuotta alkaa tulla täyteen tätä viimeisintä yritystä. kokonaisuudessa en jaksa edes laskea. :/

JMH: Voi kurjuus kun sinne täti löysi tiensä ja todella masentavaa, että jää yksi kierto hyödyntämättä tyystin. :/ No jos sitten sen kierron jälkeen entistä vahvempana saat sen pitkään kaivatun plussan, toivon niin ainakin kovasti. Onneksi sinulla taipumusta tulla nopeasti raskaaksi, vaikka onhan se laiha lohtu kun raskaudet ovat päättyneet surullisesti! Voimia sinne!! ja kokeile ihmeessä sitä digitaalista ovistestiä, kun se nyt on varma että ainakin ovuloidut.

etk:
Mä tykkään kanssa siitä CB.n ovistestistä, kun ei jää tulkinnan varaa. Tosi paljon vaihtelee kyllä sen hinta kun apteekissä yli 40 € ja netistä saa alle 30€. Toivotaan, että uusi liukkari tuottaa positiivista tulosta! :)

Angiella: Mikäs siellä tilanne, oletko testannut jos täti jääkin jostain toisesta syystä tulematta? :)

Jade84: pahoittelut keskenmenostasi! Eiköhän se tunne sieltä vielä löydy. :)Täälläkin nautitaan lomapäivistä vielä. Viime viikko oltiin lapissa hiihtelemässä ja nyt alku viikon olen vielä kotosalla rentoutuen. Hyvää lomaa sinne ja toivotaan, että paljon plussa onnea sinne! :)

Gatusa:
Hieno kuulla, että nyt asiat suht mallillaan, toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen. :)

Niian: Toivotaan, että clomit ja lugesteron tuottavat hyvän tuloksen!

Kaikille paljon plussatuulta ja anteeksi jos unohdin jonkun välistä, on niin pitkä aika kun olen täällä viimeksi ollut.. täytyy yrittää taas aktivoitua hieman. :)

etk Mä sain ekat ovistestit gyneltä, en muista merkkiä. Semmosia liuskoja olivat. Nehän ei näyttäneet mulla mitään. Seuraavat ostin apteekista, nimeltään Clinic ja liuskoja on noikin. Noita en käyttänyt kun kahtena päivänä. Joko aika ei ollut oikee tai sitten ei vaan näyttänyt noikaan. En tiedä. Täytyy laittaa tilaukseen paketti noita cb:n testejä, jos tuntuu että haluun testailla. Kiitos vinkistä :).

Heippa vaan pikkutonttu! Mulla oli ekassa kierrossa clomien kanssa kontrolli kp10. Munarakkuloita oli yhden tabun päiväannoksella hurja määrä. Seuraava kontrolli kp13 ja näytti jo paljon paremmalta. Suurin osa rakkuloista oli kadonnut, jäljellä yksi iso ja kaksi pientä. Seuraavaan kiertoon puolitettiin annos, kontrolli kp12 ja näyti hyvältä, iso ja pieni löytyi. Mulla siis clomien annos ½tabua päivässä kp3-7. Ja juu, en oo kyllä alunperinkään laskenut yrityskertoja, mutta nyt niitä on jo ihan riittävästi... :/
Kiitos kannustavista sanoista <3!

JMH: Mä olen jotenkin miettinyt jos jotain pieniä apuja saisi kierron tueksi, kun ei sitä plussaa nyt tunnu kuuluvan. Clomit kuulostaisi hyvälle vaihtoehdolle joita voisi kysäistä lääkäriltä, tosin ajattelimme mennä seuraavassa kierrossa Väestöliittoon joten katsotaan mitä sieltä sanovat. Hurjan kuuloinen määrä sinulla tuli ensimmäisessä clomi-kierrossa, mutta onneksi tasaantuivat sitten. :) Onko siellä mieliala jo parempi? Täällä aletaan olla molemmat jo tosi tympääntyneitä tähän pitkään yritykseen..:(

Heips kaikille!
Täällä ei mitään uutta, tai siis ei ainakaan mitään mukavaa uutta....kp 11 menossa, ja yritykset jääneet aika vähiin...Kun kyselin mieheltä että mikäs nyt on tullut kun ei huvita, niin sanoi yllättäen että no kun hän pelkää että tulen raskaaksi. Siis voi elämä sentään, en tajua tota miestä enää, sillä heittää koko ajan nuo mielialat tästä raskauden yrittämisestä, mä tulen hulluksi pian! Jos mä en tässä liitossa tuota iltatähteä saa, niin sitten muutaman vuoden päästä kun mies haluaisi sitä jälkikasvua, olen liian vanha ja se on sitten morjens, liitto loppuu siihen ja saankin jäädä odottelemaan lapsenlapsia mun pojalta, joka on nyt siis 17v...joo-o...että tällasta täällä.
Voi kun mä toivoisin tänne teille hyviä uutisia. Harmi JMH, että se miehesi on siellä reissussa niin pitkään, koita jaksella <3 Ja muille myös tsemppiä ja jaksamisia odotteluun, mä koitan tääl miettiä mitä mä ton mun miehen kanssa oikeen teen...

pikkutonttu: mulle määrättiin luge-kuuri viime kierron loppupuolella kun kävin ultras ja kohdun limakalvot näytti paksuilta, mikä viittaa alkavaan raskautee.. samalla otettiin verikoe hcg, joka oli kuitenkin alle 2.. eli vaikka siellä olikin jotain alkamassa niin ei jatkunu kuitenkaan. joka tapauksessa piti käyttää lugeja 2 viikon ajan ja nyt loppui se kuuri ja täti tuli.. huomenna verikokeisiin... katotaan kilpirauhasen toimintaa ja hormooneja ja vaikka mitä oli siin listas, ja 3 kp aloitan ekan kerran clomit.. sitte kyllä lääkäri sanoi että ultrataan mitä ne clomit saivat aikaseks,mutten tiiä mikä kp se sitten on, katotaan. Jännää :)
Ja kyllä kannatta varata se aika sinne lapsettomuusklinikalle, kaikki tulee selväksi ja varmasti apua saa! :)

Jomael: :( täytyyhän teijän olla samalla allonpituudella tämän asian kanssa, pitää jutella.. saattahan olla että toinen vaan miettii liikaa ja sitten sille tulee tuollaisii mieliala heittoja. Toivottovasti saatte pian selvitettyy tilanteen ja jatkatte mallikkaasti yritystä :)

JMH: tsemppia odotteluun! pääsisitkö muuten hänen luoksee ees viikonlopuksi?

Jopas täällä on surullisia uutisia taas luettavana... :/
Toivottavasti kullakin tärppää, tai ainakin olisi paljon onnea mukana! 

Mekin saatiin viimein menkat kehiin 4.2, eli siis tammikuu oli taas hienosti menkaton. Mutta tällä kertaa menkat oli kivuliaammat kuin koskaan ja pitkätkin. Voisikohan kierto nyt sitten viimein tasautua, että se plussakin mahdollisesti kehiin saataisiin. 

Mutta onneksi ei ole kiirettä ja olen päättänytkin että mikäli plussaa ei nyt muutamaan kuukauteen näy, ainakin varmistuu että joulukuussa lähden Helsinkiin reissuun koirien kanssa.. :) Mitäpä sitä turhaa stressiä ottamaan, asiat menee omalla painollaan!

Angiella: Pahoittelut ettei paksuuntuneesta limakalvosta huolimatta raskaus ollut kuitenkaan lähtenyt etenemään. :/ Toivotaan, että nyt clomit auttavat raskautumaan. Tulehan kertomaan sitten kun olet ultrassa käynyt miltä siellä näytti? :)

Haelyn: Sinulla onkin kadehdittavan rento asenne!

Täällä testattu selvääkin selvempi nega tänään. Tosin ei kovin isona yllätyksenä tullut kun ovulaatio tuli huonosti hyödynnettyä tässä kierrossa. Nyt vaan tätiä odottamaan, luulen että tulee perjantaina kun ovulaatiokin oli tässä kierrossa tavallista myöhemmin. kp 28 dpo 12.

pikkutonttu joo, gynekin vähän säikähti sitä määrää ja siks haluskin mut viikonlopun jälkeen uudestaan tsekattavaks. Tympääntynyt olen mäkin. Mies on niin ihanan positiivinen... Toivottavasti on myös oikeessa ja pian onnistutaan. Mieliala on jo parempi, pakkohan se on, ei voi jäädä rypemään. Vuoto on ohi, mutta edelleen ihmetyttää nää mahan nippailut.   
Toivottavasti saatte apuja sieltä Väestöliitosta :).

Jomael no perskeles, mikäs sille ukolle nyt on tullut? Syvältä tommonen, koitahan jaksaa!
Harmi tosiaan. Tänään tosin sai tarjouksen vanhasta työpaikastaan... Sitten törni olis vaan 2 viikkoa, jos menee sinne. Mutta on hakenut maihinkin töihin moneen paikkaan... jospa niistä joku tärppäisi.

Angiella ei oo mahdollista mennä miehen luo. On laivassa joka seilaa Englanti-Belgia väliä. Tällä hetkellä tosin Rotterdamissa telakalla, mutta ei ole mahdollista :(.

Haelyn pidetään peukkuja, että kierto tasaantuu!

Pari tosi rankkaa työpäivää takana. Nyt päänsärky kaverina. Nukuin päikkärit, mutta ei helpota. Kun se flunssa ei nyt vaan tänne tunkis heti tädin perään =P. 

Mä tunnistan itsessäni samoja fiiliksiä menneiltä vuosilta, kuin monet teistä nyt tuntee. Itse olen jo aika pitkälle prosessoinut tätä lapsettomuutta ja kai se toive omasta lapsesta alkaa olemaan kaukainen haave vain. Sitä jotenkin kasvaa prosessin mukana. 4,5 vuotta on aika pitkä aika haluta ja olla saamatta sitä mitä eniten haluaa. Meille gyne totesi syksyisen keskenmenon jälkeen, että puolen vuoden sisällä kannattaisi hakeutua uudelleen hoitoihin, mikäli voimia vielä riittää ja halua. Itse en oikein tiedä mitä haluta. Hoidot on niin rankkoja, pistoshoidot punktioineen, etten tiedä kykenenkö niihin enään. Olen kasvavissa määrin ryhtynyt ajattelemaan, että mulla ja miehellä on asiat tosi hyvin, vaikka oltaisiin vain me kaksi. Että pakkoko tässä nyt jokaisen on omaa lasta saada, mutta....aina tämä sama mutta. Luoja voisi olla välillä suopeampikin. Itse en seuraa ovulaatioita enkä kierron päiviä. Menkat tulevat säännöllisesti joka kuukausi päivälleen ja niin on myös km jälkeenkin ollut. Edelleen yritämme pitää hauskaa lakanoissa ja säännöllisesti. Tulee jos on tullakseen, kait se on tähän todettava. Itselläni ikä tulee vastaan muutamassa vuodessa, kun miehellä on aikaa tulla isäksi vielä monen monta vuotta. Kait tässä suurimpana pelkona on, että mies ottaa ja lähtee kuitenkin vaikka miten vakuuttaa, että pysyy. Onneksi keväälle on pari lomaa varattuna, niin saa ajatuksia vähän myönteisimpiin asioihin :). Koittakaa kanssasisaret pitää mieli korkealla. Muistakaa, että mahdollisuus on olemassa niin kauan kun joku toisin todistaa. Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia :)

Takaisin