Hei kaikki taas pienen tauon jälkeen!
Täällä on kyllä käyty lukemassa teidän kuulumisia, mutta en vain saa aikaiseksi kirjoitella. :/ Yrittäminen alkaa täällä jo tuntua todella raskaalta kun uutta plussaa ei vain kuulu. :( Mahtaako koko kolmatta raskautta koskaan tullakkaan! Ollaan ajateltu, että ensi kierrossa varataan aika lapsettomuusklinikalle jos saisi jotain apuja tähän toivottomaan tilanteeseen. Moni tuntuu käyttävän täällä clomeja ja lugesteronia. Onko teillä kuinka usein sitten kotrolli ultra noiden clomien takia, kun eikö niissä ole sitten sekin vaara että kehittyy liikaa munasoluja? Kiinnostaisi kyllä joku pieni apu tähän yrittämiseen. Puoli vuotta alkaa tulla täyteen tätä viimeisintä yritystä. kokonaisuudessa en jaksa edes laskea. :/
JMH: Voi kurjuus kun sinne täti löysi tiensä ja todella masentavaa, että jää yksi kierto hyödyntämättä tyystin. :/ No jos sitten sen kierron jälkeen entistä vahvempana saat sen pitkään kaivatun plussan, toivon niin ainakin kovasti. Onneksi sinulla taipumusta tulla nopeasti raskaaksi, vaikka onhan se laiha lohtu kun raskaudet ovat päättyneet surullisesti! Voimia sinne!! ja kokeile ihmeessä sitä digitaalista ovistestiä, kun se nyt on varma että ainakin ovuloidut.
etk: Mä tykkään kanssa siitä CB.n ovistestistä, kun ei jää tulkinnan varaa. Tosi paljon vaihtelee kyllä sen hinta kun apteekissä yli 40 € ja netistä saa alle 30€. Toivotaan, että uusi liukkari tuottaa positiivista tulosta! :)
Angiella: Mikäs siellä tilanne, oletko testannut jos täti jääkin jostain toisesta syystä tulematta? :)
Jade84: pahoittelut keskenmenostasi! Eiköhän se tunne sieltä vielä löydy. :)Täälläkin nautitaan lomapäivistä vielä. Viime viikko oltiin lapissa hiihtelemässä ja nyt alku viikon olen vielä kotosalla rentoutuen. Hyvää lomaa sinne ja toivotaan, että paljon plussa onnea sinne! :)
Gatusa: Hieno kuulla, että nyt asiat suht mallillaan, toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen. :)
Niian: Toivotaan, että clomit ja lugesteron tuottavat hyvän tuloksen!
Kaikille paljon plussatuulta ja anteeksi jos unohdin jonkun välistä, on niin pitkä aika kun olen täällä viimeksi ollut.. täytyy yrittää taas aktivoitua hieman. :)