Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa outoa norelli, toivottavasti olis jotain kiinnittymisvuotoa. Sehän saattaa muistaakseni "tulla ulos" vähän viiveellä eli siis voi olla mahdollisesti sellaista? Pidän peukkuja!
Mulla myös sellaista outoa nippailua ja pari vihlaisua oli alavatsalla ja siksi ehkä testin teinkin. On myös jotenkin hömelö olo mutta sen voi aina laittaa väsymyksen piikkiin ;)

Kerropa sit Gatusa mitä testi kertoo, olispa mojova + !!!

ja elenna, kyllä sun vuoro pitäis olla myös nyt. Mä toivon että viimeistään viikon päästä sulla on meille plussauutisia <3

Mies sanoi että "näin me tehtiin myös eka lapsi", hän muistaa ;)
Kuulemma kerta riittää ja asennolla on merkitystä....
Nooo, katsotaan miten tämä nyt etenee. Jospa kolmas kerta toden sanois.

evo tässä sulle ja kaikille muille illan kevennys... terveisiä kiinasta, testi viallinen ei tullu ees tarkastusikkunaa viivaa, mies lähti apteekkii vaatii rahoi takas tai uutta testiä. ja testi oikeest tehty kiinassa joten onko ihme ettei toimi, eivät myy eurooppalaist testiä siin apteekis ni saa sit susia kalliimmal ku muissa apteekeis. mies ei kyl ollu myöskää yhtää ilonen ku joutu uudestaa lähtee kauas apteekkii kävelee illalla. no toivottavast saa uuden testin ja aamul sit testataa uudestaa ellei maagisest ilmaantun miehen apteekkireissul n. 10min myöhäs viivat.

ja kevennys jatkuu!!! siis kävi niinku tuumasin, mies pääs apteekkii ja valitti apteekis et myivät viallisen ni apteekkari totes kyllähä se toimii ku positiivinen on iha selväst. :) eli tänne tulossa elovauva inshallah!!! :) pikkusenko ollaa onnellisia <3

Gatusa ja Evo: Onnittelut teille!!! :) tarrasukkia matkaan! :)

Norelli: toiv on kiinnitysvuoto ollu. . älä panikoi.

Elenna: koskas olittekaan lähdössä sinne reissuun? Tule tänne kertomaan kuulumisia sitten :)

kiitos evo ja angiella kuten muutkin, toivottavasti kaikki tällä palstalla liittyy mein joukkoon mahdollisimman pian :) inshallah tällä kerralla kaikki menee hyvin ja saataisiin terve pienokainen elokuussa <3 plussan jälkee tuli huomattua et ravaaminen alas sen ku lisääntyy eli vessassa käydään ja usein, aamulla herätää nälkää ja nippailuihin alavatsassa, pikkusenko säikähin ku tuli muutamia kunnon vihlasuja. no ens viikolla mennää sairaalaan ja siellä onki sit eka ultra ku mennää, aateltii että mennää loppuviikosta joten sillo ois 5+1 tai 5+2 menossa riippuu onko to vai pe. sydänääniähä ei kuulu silloi viel mut näkee ainaki et onko siel jotai.

nyt voisi tehdä seuraavan toiveen: voisinko saada normaalin raskauden vaihteeksi ilman komplikaatioita koska kulunut vuosi on sisältänyt ihan tarpeeksi jo dramatiikkaa ja surua. voisiko kaikki muutkin lasta toivovat saada vihdoin sen plussan ja ensi vuonna oman pienokaisen syliin? kiitos.

kiitos kaikille tsempistä <3

Onnea Gatusa! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin.

Mä täällä odottelen menkkoja keskenmenon jälkeen... On tarkoitus aloittaa Clomifen ja Lugesteron nyt, jospa niistä olisi jotain apua jatkossa...

Tsemppiä kaikille yrittäjille!

toivottavasti lääkkeist apua jmh ja pahoittelut keskenmenoista. mulla täs raskaudes alkaa hepariini kuulemma ja aktiivinen tarkkailu ku 3km takana ja viimesin uhkas terveyttäki koska aiheutti komplikaatioi. nyt vaa toivon parasta ja rukoilen että kaikki menee hyvin :)

JMH toivottavasti lääkkeistä on apua. Pahoittelut keskenmenosta! Tsemppiä!!

Tein tänään testin, nega.. Menkkoja ei näy vieläkään.. En tiiä stressaanko niitä nyt sit liikaa että ne "viivyttelee tahallaan".. argh!!

norelli: stressi voi aiheuttaa et menkat myöhästyy ja lisäks jos on huolia. toivottavast  saat selville mikä viivyttää niit.

Sitä just ajattelinkin että kun mietin sitä niin paljon että joko alkaa ja miks ei ala jo oonko raskaana ja toivottavasti ne ei ala ja ja ja... Ni siitä se nyt varmaa sit johtuu että viivästyy. Ei auta kun odotella, eiköhän ne sieltä kohta tuu kun testinkin jo tein.. Tartteis taas sen off-nappulan :)

Kiitos. Joo, toivon todella, että lääkkeet auttais raskautta jatkumaan... Kun kerran "raskautuminen" ei ole ollut se ongelma. 

Me ei saatu mitään rajoituksia kummankaan keskenmenon jälkeen. Siis että olis pitänyt odottaa yhdet/kahdet menkat tai jotain. Nytkin gyne sanoi, että kun kerran meni niin aikaisin kesken, niin antaa palaa vaan... Että vahvistetaan sitten "jälkikäteen", jos niin käy. No, testasin perjantaina ja negaa näytti. Ekan keskenmenon jälkeen odottelin menkkoja vielä mennessäni kontrolliin kuukausi keskenmenon jälkeen. Ehdin hakea jo lääkkeetkin, kun vuoto sitten alkoi. Tietty samana päivänä, kun kävin apteekissa =P.
Tällä toisella kerralla viikko keskenmenon jälkeen ultrattiin ja gyne sanoi, että munasolun kehitys näytti alkaneen. Eli sen perusteella pitäis jo alkaa! Mahaa juilinut jo viikon verran! Kerrankin sitä odottaa menkkojen alkavan =P.

Tsemppiä edelleen kaikille :).

Onnea Gatusa :) mie tuonne heinäkuisiin muutaman tekstin olen laittanut, listaan en ole kutienkaan uskaltanut ilmoittautua. 6+ 3 olisi kait nyt, mutta jotenkin niin tuo kkm kummittelee päässä. viime yönä näin painajaista joka alko aina uudestaan kun nukahdin, olen siis saanut 5 eri tyylsitä keskenmenoa viime yönä unissani.... ja kun vielä aamulla muistan nuot kaikki niin onpas ollut paska päivä sitten.
No viikon päästä on varhaisultra katsotaan sitten mikä tilanne. listaan ilmoittaudun kylä vasta sitten kun 12 viikkoa tulee täyteen!
joulun odotuksia kaikille

kiitos niian :) tiedän et painajaiset on hirveit etenki raskaana. ite oon välttyn enneunilt/painajaisilt alhamdulillah. mulla eka ultra varmaa pe mun historian takia.

JMH: Pahoittelut keskenmenosta :( ja Tsemppiä uuteen yritykseen :)

Norelli: mistä sais ton off-nappulan? :) tää on niin tätä. moni sanoo et rauhoitu, älä mieti niin sitten varmasti onnistaa.. kamoon, mä en ainakaan pysty olla ajattelematta. Jos mä haluun jotaa niin sitten mietin sitä koko ajan.enkä minäkään osa laittaa ajatuksia narikalle..
huh.. :) mut minkälaisen testin teit? oliko se viivatesti vai digi? joka tapauksessa ei aina kaikil näy sitä plussaa vaik menkat oiskin myöhäs.

Niian:
painajaisethan meinaa yleensä just toista, elikkä hyvää! ja kerta näit keskenmenoista unta, meinaa se et nyt tällä kertaa kaikki menee hyvin!:)

Angiella, kerron heti jos sen keksin! :D Helppohan se tosiaan on toisen sanoo että koita olla miettimättä, yritys on kova mutta melkeinpä turha :) Eilen tein pregcheckin ja tänään aamulla pregnent stickin, molemmat siis viivoja ja ihan puhtaita negoja, ei näkyny mitään vaikka kuinka sitä tikkua käänteli ja väänteli.
Mullahan oli sillon km:n jälkeen aika epäsäännöllinen kierto ni kai se nyt taas venyttää sitten kierron pituutta.

Takaisin