Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pikainen ilmoittautuminen

elenna tais kysellä kuulumisia. Vähän on nihkee meno tässä perheessä ollu, hirvee kiire ja väsymys ja stressi ja se sit heijastuu kaikkeen :/ eli tää kierto tais mennä hukkaan... :/ tiistaina tuli ovistestiin plussa mut ei vielä olla ehditty tehdä asian eteen mitään. Illalla pitää yrittää ehtiä mut voipi silloin olla jo myöhäistä. Su tai ma peitto heilui mutta se tais sit olla taas vähän turhan ajoissa.
Gyne oli huippu, vanha kokenut erikoislääkäri joka sai mut jotenkin rauhoittumaan tän asian suhteen. Jotenkin tuli "lupa"relata. Ei se mitään vikaa musta ainakaan löytänyt. Kertoi että 84% kaikista alkaneista raskauksista ei jatku syystä tai toisesta. Ja hän maanantaina limoista päätteli että ovis on käsillä ja tiistainahan se tieto testiinkin tuli :)

Täällä kans tuli hitusta vaille yhtä vahva viiva ja uskon sen yhtä vahvan pärähtävän huomenna :) siis ovistestistä kyse =)

Moikka tänne!
Täällä mennään aika rennoissa merkeissä, välillä käyn lueskelemassa teidän kuulumisia mut koitan olla ajattelematta liikaa mitään! Päiviä en oo katellu ollenkaan ja aika hyvät fiilikset on, peittoakin on heiluteltu ihan eri meiningillä kun viimeset pari kuukautta. :)

Plussatuulia kaikille ja positiivisia ajatuksia! :)

Moi,

mulla oli verikokeissa kaikki ok. Eli kilpirauhasetkin toimivat ihan normaalisti :) Joten ei muuta kuin toivomaan, että pahempaa pahoinvointia ei enää tule muuta kuin raskauden yhteydessä. Vähän huolestuttaa, että siellä ulkomaanmatkalla on huono olo, se kun osuu juuri menkkojen alkupäivän ajalle. Mutta toivotaan parasta.

Muuten menee ihan hyvin...autoillessa on ollut edelleen huonoa oloa, mutta se saattaa myös johtua tyrniöljykapseleista, jotka oon aloittanut nyt (päädyin pellava- ja kalaöljymietteiden kautta kokeilemaan niitä). Alkukierto on mennyt tosi nopeesti ja nyt jo kp14. Tänään tuli haalea viiva ovistesiin ja limaakin on bongattu ja uskoisin, että ovis on sunnuntaina. Vielä ei ole tehty asialle mitään, mutta tarkoitus olisi yrittää tänä iltana ja taas sunnuntaina. Toivottavasti keritään.

norelli, hienoa, että ootte rennolla asenteella :) Mullakin on ollut viime päivinä aika rento olo sen suhteen, että milloin tulisin taas raskaaksi...onneksi ees välillä näin :)

sarah81
, tsemppiä teillekin ovispäiviin :) Nyt kaikki yhessä elokuisiin vauvoja odottelemaan....

evo, jos sulla on tiistaina ollut ovispäivä, niin kyllä sunnuntai- tai maanantai-puuhastelut voi hyvinkin riittää :) Sen sijaan torstaina vois olla jo myöhäistä. Tai siis mulla menee niin, että ovisplussa tulee samana päivänä kuin oviskivutkin ja uskoisin, että ovis on silloin kun ne kivutkin on. Mutta eihän se kaikilla mee ihan samalla lailla. Toivotaan parasta! Ei mekään olla tehty vielä mitään (viimeks viime viikonloppuna). Ollaan kyllä ihan sovussa, mutta kiirettä pitää ja en viitsi kinuta etukäteen ettei sitten tyrehdy h-hetkellä.....

Gatusa, mahtavaa kuulla, että pääsette muuttamaan omaan kotiin :) Toivotaan, että seuraava raskauskin alkaa pian ja onnistuu :) Vaihtuuko sulla muuten sitten sekin paikka, missä käyt lääkärissä?

Kaikille paljon tsemppiä ja plussatuulta! Eiköhän me vielä ne omat pikkuiset saada.

elenna: ei vaihu, ainoastaan matka pitenee aikalailla... muutetaa 50km päähä nykyisest asuinpaikast mut kuuluu samaan ns provinssiin joten sairaala pysyy samana. esikoisel koulu onneks lähellä siel, n. 300m. sukulaisia lähellä jotka onneks ainakin vaikutti mukavilta kun tapasin heidät ekan kerran. miehen setä itseasiassa asettu omaa veljeää vastaa ja puolusti meitä, siltähä me saatii maata, oliivipuita ja talo tosin rakennetaa oma ihan varoiks ja että on sit mieleinen tyylikin :) pari päivää ku jaksaa olla täällä ni pääsee sinne. ja huomen tai ylihuomen toivottavast testaan et mitä näyttää ku ei ol menkkamaisia kipuja ollu alavatsalla ollenkaa, ei tuhrua ei merkkiäkää menkoista eli joko toivottavast raskaana tai sit ovis oli 15.11 eikä 9.11 mut yleensä kyl ois kunnon pms ja nyt ne näköjää poistuki jo eli tässä ihmetellää missä mennää...

elikkä ovis oli kuin olikin 15.11 koska tänää tuli nega mutta mitää menkkaoireit ei ole. rintoi välil vihloo, etomista jonkin verran ja nyt alavatsas vähä nippailu alkaa näköjää syystä tai toisesta. no ainaki tiedossa mikä on ovispäivä ja arvioitu kierron pituus mahollisest... saa nähä mitä ens ke käy, alkaako menkat vai jääkö kokonaa pois.

Täällä oli ehkä ovis viime aamuyönä tuntemuksista päätellen. Jotain tehtiin sen eteen viime yönä ja edellisyönä. Sitä edellinen kerta olikin viikko sitten. Mullakin on vähän sellaset fiilikset, että ei välttämättä menneet nyt harjoitukset ihan parhaalla tavalla...ajoitus toki oli hyvä, mut tuntuu et pitäis ehkä harjoitella vähän useemman kerran ja parin päivän väleillä, eikä noin että viikko taukoa ja sit kahtena päivänä peräkkäin. Ja sit mietin olisko tänäänkin pitänyt tehdä jotain, mut ei kyllä irronnut enää... Että tämmösiä mietteitä.... Mutta onhan tässä varmaan kumminkin mahkuja taas... :)

Gatusa
, tsemppiä kierron loppupäiviin ja muuttoon. Hyvältä kuulostaa tuo teidän uusi koti :)

Ja muillekin tsemppiä ensi viikkoon! :)

Helou!
Mitäs tänne kuuluu?

Mun ajattelemattomuus juttu on toiminu vaan huonommin ja huonommin mitä lähemmäs menkkojen alkua mennään.. Kokoajan mietin kaikki tuntemukset mitä alavatsassa tuntuu ja oon hirveen malttamaton! Kävin myös viimeviikolla luovuttamassa verta ja mulla kesti se nuutunut olo muutaman päivän, yleensä se menee ohi heti seuraavana päivänä joten eikös siitäkin jo ajatukset lähteny lentoon :D Menkkojen alku ois siis  kuun viimenen päivä laskurin mukaan.. Nyt tartteis kipeesti jotain muuta ajateltavaa! :)
Anteeks omanapainen juttu, mutta piti päästä purkautumaan pikasesti ennen töihin lähtöä! :D

Mukavaa kuluvaa viikkoa!

Liitynpäs joukkoon mukaan!

Keskenmeno on meille tullut ja lääkkeellinen tyhjennys suoritettu 11.7. Nyt sitten kolmet menkat takana ja neljännet piti tulla 15.11, mutta ei vieläkään ole näkynyt ja testit hehkuttaa negaa. Yhteyksissä olen ollut myös lääkäriin ja kehotti odottamaan vielä viikon ja sitten tehdään uusi testi. Usko meinaa tähän hommaan kyllä loppua ja olisi hienoa tulla vihdoin uudelleen raskaaksi..
Onko muilla käynyt samoin? Olen asennoitunut siihen että raskaana en ole vaan muuten pidättelee menkkoja, mutta pieni toivo on että raskaana olisin..

norelli: kuulostaa jotenki tutulta tuo pitää saada muuta ajateltavaa :) meil muutto venähtäny TAAS ni voit kuvitella millast on ku ees ei voi tavaroi pakata valmiiks. itellä varmaa ylihuomen pitäs alkaa jos alkaa ja tänää ollu nippailui munasarjois ja alavatsal välillä, ei jatkuvaa ni varmast pistää miettii. yritän pitää itteni maanpinnal et kyl ne menkat tulee. mies vaa alkanu pelkää jos sama toistuu taas ni pieniki nippasu tai vihlasu ja se on paniikis melkei. tottakai me toivotaa plussaa mut mielesä huoli ku 3 krt käyny huonost.
haelyn: voisko olla stressiperäst? mul oli ennen ekaa km sillai et menkat tuli jonki aika, sit yhtäkkiä loppu kokonaa moneks kuukaudeks lääkärit kysy oonko raskaana, testit negoi, teroluteil alko taas pyörii, heti plussa ja eka km... tai sit sul poikkeuksellisest myöhäs jos ei plussaa näy. toivotaan parasta eli plussaa teille :)

Moi,
täällä kp jotain ja menkkojen alku joskus..ööö olisko reilun viikon päästä...tai ehkä itsenäisyyspäivänä? Ei muista! :)
On ollu tosi hoppu, rupesin hoitovapaalla ollessain tekemään freelancejuttuja ja onkin piisannu tekemistä eli eipä ole onneks ollu tässä kuussa aikaa kauheesti tän vauva-asian kanssa stressata. Tosin stressitasot on töiden takia ihan pilvissä eli eipä se stressi mihinkään ole elämästä kadonnut. Mutta mahtavaa keskittyä johonkin muuhun(kin) kuin lapsen ja arkijuttujen hoitamiseen, on saanut pitkästä aikaa vähän toteuttaa itseänsä ja myös tienattua pikkuisen rahaa, jee! Mutta myös ihan hullua tasapainoilua varsinkin kun tuo tyttö (2,5 v) ei enää suostu joka päivä päikkäreille - se aika kun olis mun "työaikaa"...

Ja täällä lienee viides päivä oviksen jälkeen, sen verran oon selvillä. Onneksi on ollut aika paljon muuta ajateltavaa, kun pikapuoliin lähdetään reissuun. Nähdään sitten löytääkö täti minut sieltä kaukomailta. Olisi kiva, jos ainakaan niitä pms-pahoinvointeja ei tulisi. Aika epätodellinen olo sen suhteen, että voisin joskus taas olla raskaana...vaikka moiseen tuntemukseen ei liene mitään syytä. Ei kai tässä sitten muuta kuin ihmettelyä ja odottelua.

evo, kiva että sinullakin on ollut muuta ajateltavaa. Tuntuu, että fyysisesti on kiirusta ja jopa stressiäkin, mutta päälle se tekee silti myös hyvää kun se saa askaroida muiden asioiden parissa.

Gatusa, toivottavasti se täti ei sinua enää löydäkään. Tsemppiä!

Haelyn, tervetuloa ja jaksamista tuohon tilanteeseen. Mulla on kyllä ollut kaikenlaista mutta tuota ei. Hyvä, että oot ollut lääkäriin yhteyksissä. Mulla on ollut kyllä keskenmenon jälkeen kroppa jotenkin sekaisin, kun raskausoireita pukkaa edelleen vaikkakin kierrot on kyllä ihan normaaleita. Oisko sullakin joku hormonihäiriö kyseessä. Toivottavasti selviää!

norelli, siis sullahan on ollut jännin päivä just tänään...onko menkkoja näkynyt?

kiitos elenna, ei näy vieläkää tätiä joten josko se jätti mut pois listalta inshallah. tänää inshallah testaan mikäli mies tuo sen samperin testin ku ite en saa mennä käymää missää itekseni, käly ei voi käydä ostaan mulle testiä ettei kukaa luule että sil on mies, hiukka ärsyttävää ja hankalaa.

PLUSSATUULIA JA TARRASUKKIA KAIKILLE!!!

Tulin kurkkimaan ja apua, Gatusa oon ihan innoissani täällä sun puolesta!:) Toivottavasti testi näyttäisi plussaa!! Olet sen ansainnut!=)

Mulla on ainakin tähän mennessä sujunut hyvin tämä raskaus, tällä viikolla oli tiistaina neuvola ja saatiin sydänäänet kuuluviin rv 8+4!=) Silti pelkään koko ajan pahinta, miten voikaan km jättää niin pahat arvet ettei osaa ollenkaan nauttia raskaudesta ja pelko perseessä saa olla koko ajan. 2 viikon päästä olisi np-ultra, sitä pelkään kaikista eniten jos taas paljastuu että kehitys loppunut.

Plussatuulia teille kaikille sekä jouluja!=)

ninspe: alhamdulillah sydänäänet kuului, inshallah kaikki menee hyvin nyt. tiedän erittäin hyvin että pelottaa kokoajan että jotain käy kun on km takana, itellä vähä sama juttu, jos tuntuu et jotai on tulos ulos ni heti oon paniikis et nytkö sit käy huonost, jos vatsaa nippasee ni sama juttu. rukoilen sun ja vauvasi puolesta että kaikki menee hyvin. ihanaa alhaal paistetaa kalaa ilman öljyä, pikkusenko käy nenää eikä mitenkää mukavas mieles ku hirvee käry (maku muute niis kalois iha hirvee koska maistuu palaneelle pinnalta).
on: menkkoi ei näy ei kuulu vieläkää, aamu alotettii äksyilyl koska en saanu testiä, mies sai eile siskoltaa 50 dinaaria ni kysyin jos ostais mulle sit tänää testin ku maksaa huimat 5 dinaaria, sanoi tyyliin että harkitaan 5 dinaaria on aika paljo (2,5e), mitä ...!!! ens vko ontrolli sairaalas ja ultra siel  kans et mikä tilanne, toivottavast näkyy matkustaja oikees paikas ja kasvamas huimaa vauhtia. :)

Mä sain just Digiin raskaana 1-2 viikkoa. Kp26/31, dpo9.
Ja sit kokeilin samasta pissakupista Davidin herkällä liuskalla, ei tullu mitään. Tai ehkä jos oiiiikein siristää ja kääntelee ja käyttää mielikuvistusta.
En ees tiiä mistä keksin testata. Ei ees aamupissasta vaan nyt just. Jotain nipistelyä oli eilen vatsassa ja ehkä outo olo.
Nyt sit jännätään ekaks ens viikkoon kun olis se "oikea aika testata" että onko kemiallinen vai miten käy. Mut OHO!!!

elenna hyvä että siellä on ollut ajatukset vähän muualla, se ei kai voi olla kun pelkästään positiivista :)
Joo, eilen oli jännä päivä ja tätiä ei näkynyt. Aamulla oli kans jännää kun ei vieläkään mitään, mut päivällä parikertaa kun kävin vessassa ni eikös sieltä pyyhkiessä tullut vähän limasta punaa papruun, MUTTA koko loppupäivänä taas ei mitään!! O.o Kyllä ärsyttää nyt! Ajattelin jo päivällä et noniin, siitä ne nyt alkaa ja meinas vähän masis iskeä päälle ja nyt mietin täällä suu pyöreenä että mitäs nyt tapahtu.. Nippailuja on siis alavatsassa ollu mun melestä normaalia enemmän tässä parin viikon ajan ja naama on alkanu kukkimaan, muuten ei oireitakaan mihinkään suuntaan.

Gatusa toivottavasti pääset testailemaan ja täti tajuaa pysyä poissa, olet sen jo todellakin ansainnut! :)

ninspe kiva kuulla että siellä kaikki on hyvin :) Inhottavaa vaan tuo ettei voi olla pelkäämättä pahinta kokoajan! :/ Ihanaa odotusta sulle! :)

evo pienen pienet ja varovaiset onnittelut! Jos teit testin jo etukäteen ja se näyttää plussaa niin.. :) En tiiä, mutta musta tuntuu että se digitaalinen olis tarkempi kuitenkin ku noi muut, vaikka ei mulla siitä mitään perusteluja tai todisteita oo :D Toivotaan seuraavaan testiin sitten kunnon viivaa! :)

evo, onnea plussasta :) Kyllä sulla nyt ihan selvästi ainakin kovasti yrittää tapahtua jotain, kun plussaa tulee joka kuukausi. Noinhan se kuuluisi mennäkin, että keskenmenon jälkeen onnistuu nopeesti uudestaan. Nythän sulla olis sitten asianmukaisen vahva plussakin ehkä tulossa, kun kerran nyt jo näkyy. Toivotaan, että plussa jatkaa vahvistumistaan! Ei mullakaan näkynyt silloin davideissa juuri mitään kun sain ton 1-2 digiin. Silloin oli vaan jo 4+2, että se ei sen vuoksi ollu niin hyvä...

norelli, onpas sullakin jännät paikat siellä!

Gatusa, voi kökkö jos et nyt saa testiä käsiisi. Mutta jos ei tätiä rupee näkymään niin eiköhän sekin kerro jo jotain...

Täällä on dpo6. Kumpa minunkin vuoro jo tulisi.....

mies lähti testin ostoon ja kohta pääsen testaamaan ja syy miksi raahautuu illalla apteekkiin on se että älähin että tässä on oltu väkisin koko päivä käymättä vessassa 10.30 lähtien että sais tehä sen testin. kohta ratkeaa miten käy, menkkoja ei näy ei kuulu vieläkään nyt 4+2 :) toivottavast mies tulee pian ja pääsen vessaa, alkaa olla aikas hirvee olo jo ku koht 10h käymättä vessas ku apteekit meni aikasemmi kii ja illal vast klo 20 aukes yöapteekki. toivottavast testi tuottaa sen kaivatun plussan ettei ol mitää häikkää kropassa taas. 2011 oli monta kk ettei menkkoi tullu ja testit negoi en haluu kokee sitä uudestaa. kerroin mun mastermind suunnitelman miehelle ja oli iha innoissaan ja kysehän on tuost mun viljelyideast mitä kaikkee haluun viljellä ja tietenkin osa sadosta myyntiin että tulee tuottoa. totesin et jos firman perustan ni mähä oon sit ns presidentti ja hän on vara presidentti yhtiössä.

Takaisin