Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Terve tännekin! :)

Täällä ajoväsymys jatkuu... ihme juttu. Raskaaksi 2012 puolella kirjoitin, että jos tää onkin jotain idiopaattista itse aikaansaamaa väsymystä :P Outoa!

vuononvaltiatar - toivottavasti menkat tajuaa pysyä poissa! Tuo on niin piinaavaa kun ei ikinä tiedä johtuuko tuollaiset tuntemukset tulevista menkoista vai kenties mahdollisesti kiinnittymisestä. 

Itse olin viimeksi tuossa keskenmenneessä raskaudessa aivan varma, että menkat on alkamassa kun oli niin kauheet menkkakivut", mutta toisin kävi. Toivotaan siis, että sulla noi tuntemukset johtuisi siitä kiinnittymisestä. Alkiohan kiinnittyy kohtuun noin viikon kuluttua oviksesta :) 

Täällä dpo 11 tänään. Eilen otettu kahteen otteeseen 1,5h tirsat :) Eipä oikeen muuta edellisiin lisättävää... menkkamaisia kipuja ollut jo lähemmäs viikon ajana... huoh...

Ällöä... Saatoin bongata hieman rusehtavaa pikkarisuojassa... ja nyt puhutaan 2 pisarasta... kumpa ei vaan kerro menkoista... tosin jos entisiin kiertoihin on uskomista, vuoto alkaa aina tällaisen jälkeen seuraavana päivänä... ei menkkojen ihan nyt huomenna pitäisi alkaa :o

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

mites muuten Camis ja ovistouhut. Oot varmaan jo pilsujen otonkin lopettanut? :)

).( Tänään on tullut pikkarisuojaan rusehtavaa vuotoa, ei sentään tuoretta verta... Olo on kyllä sellainen, että ne menkat sieltä tulee kuitenkin... :( Mutta vielä ei ainakaan kp 1 ole... Eilen ei ollut yhtään tiputtelua...

Heippa tänne pitkästä aikaa kaikille! :)

Täällä tikuteltiin kovasti ovista mutta en sitä koskaan bongannut, ettei vaan olisi ollut sillon ennenkun aloin tikuttaa! :/ Tiedä sitä... Pillerit lopetttelin silloin kun en ovista bongannut, toivotaan kuitenkin parasta. :) Täällä ei ole ollut oireita suuntaan eikä toiseen - kyllä mieli varmasti rupee tekee tepposia kierron loppua kohti. Täällä pitäisi alkaa vasta joskus 5-6 päivän päästä. Ei vielä ainakaan ole tullut joka kiertoista rintakipua mikä alkaa noin viikkoa ennen kuin alkaa.

Plussatuulia kaikille! <3

moikka.aattelin nyt tänne tulla jutteleen.takana kaks keskenmenoa ja nyt uusi raskaus.ultrassa näkyi kuin pieni sydän sykki <3 silti pelottaa kovasti etenki ku joudun syödä noita rauhoittavii pillereit.pelkään et ne aiheuttaa keskenmenon :( lääkäri sano et niit vois muka käyttää.silti hirvittää :(

mutta plussat kumminki pamahti ja toistaiseks kaikki on kunnossa.toivon et tällä kertaa raskaus myös kestää <3

vuononvaltiatar - Voi, ei tainnu pillerit nyt sun kohdalla toimia ainakaan ensimmäisestä kierrosta, pahoittelut! :( Meinaatko syödä myös tässä kierrossa? Suosittelen kokeilemaan greippimehun juontia, ootko kokeillu? Vahventaa ja parantaa limakalvoja. 

hallansuru - Paljon onnea plussasta! Tarrasukkia matkalaiselle! <3

Täällä ei edelleenkään mitään oireita, eikä rinnatkaan ole kipeytynyt niinkun yleensä noin viikkoa ennen kuin alkaa... Välillä on nippaillut oikeelle puolelle munasarjojen kohdalla, välillä myös vasemmalla. Toivon parasta ja pelkään pahinta. Keskiviikkona pitäs tädin tulla kyläilemään, toivon kuitenkin ettei tule. :)

Camis täällä ei eka pillerikierto nyt tuonut plussaa. Toisaalta mulla oli siinä se hiiva kiusaamassa, joten saattoi pupustelut mennä normaalia huonommin. Aloitin syömään tässä kierrossa kanssa noita pilsuja. Aion myös hakea vielä vehnänalkioöljyä ja ehkä primaspania, jota ottaisin oviksen jälkeen... muistaaksen sitä on suositeltu 50mg/pv otettavan. Ajaa tuota kiinnittymisen vahvistamista jotenkin... ja tsemppejä sinne keskiviikkoa odotellessa :) :)

Ilmottaudun mukaan tänne. Mulle tuli spontaani keskenmeno viikolla 8. Eli viime perjantaina alkoi vuoto. Vielä vuodetaan ja kunhan tää shaiba loppuu niin aloitetaan yritys uudelleen. 

Onneksi seuranani on 2/11 syntynyt pikku neiti, joka auttaa jaksamaan tässä ikävässä tilanteessa. Meillä on ollut tuuria, kun molemmat raskaudet ovat alkaneet heti, mutta mä mielummin vaikka yrittäisin ilman plussaa, kun kokisin toisen keskenmenon perään. Katsotaan miten meidän käy, kun yritys alkaa.

Tsemppiä kaikille yritykseen ja yritetään unohtaa toi km:n ainakin itselle tuoma tietynlainen pelko...

Cissi84 : miulle sanottiin viimeks km:n jälkeen ettei heti kannata uutta yrittää :/ käskivät oottaa kolmet menkat.sit uusiks.viimeks tuli km ja uusi yritys heti päättyi kans surullisesti viikolla 7.nyt näyttää paremmalle kun ootettiin 3 kk.se tuntuu pitkälle ajalle mutta parempi niin kuin ottaa riski....toki teet kuten haluut.aattelin vain kertoa oman stoorini.

itse oon huolissani pahoin kun syön lääkkeitä lääkärin luvalla tosin ,et ne aiheuttas jotain, keskenmenon tai muuta..ei kai voi? aattelin huomenna neuvolassa ottaa esille huolen noista lääkkeistä....kai ne parhaite tietää....

kauheet oireet vaivaa :( en jaksas tehdä mitään, nukuttaa liikaa.tämmösen"kotirouvan"pitää jaksaa kotityöt ja ei millään jaksas.antakaa vinkkei jos on, millä hoidan väsymyksen...nukun n.10 asti aamuun ja en käy aikaseen nukkuu kun ei saa unta...mutta silti 7-10 tuntia yössä.silti oon ihan tööt aamusta ja poikki koko päivän....ja paha olo...tosi usein.eilen mies paistoi makkaraa uunis (muutenka en pidä ku oon kasvissyöjä)mut tän ku se otti uunista mull tuli vessaan lähtö ja äkkiä, oksentaa :/ noin pienestä ku makkaran hajusta.huh....millä näit sais kuriin? pahoi oloja ja väsyä.

vatsaaki vihloo välillä mut kuulin et ois normaalii.edellises onnistunees raskaudes ei oireita ollu....

kuitenki pikkuhuoli painaa minua et onks kaikki kokoajan ok.en voi pelolle mitään :/

teille joilla menossa raskaus toivon kauheesti onnea ja et saatte vauvanne sitten kun on aika <3

Cissi84 tervetuloa mukaan tänne kuumeilemaan ja tietty pahoittelut keskenmenosta :( Onneksi teillä on siellä pikkuinen, joka vähän ehkä tuo tilanteeseen lohtua :) Tuntuu tuo yrittämistauon suosittelu km:n jälkeen olevan paikka-/lääkärikohtainen... Osassa ei suositella taukoa ollenkaan ja osassa juuri usean kuukauden.

hallansuru kannattaa ottaa kyllä puheeksi nuo lääkkeet neuvolassa :) Osaavat ehkä ja toivottavasti tilannetta kommentoida :) Onhan tuohon pahoinvointiin lääkkeittä olemassa, mutta ainakin sellaisia Sea Band -rannekkeita myydään. Niitä pidetään koko ajan ranteissa. Ne ovat tuoneet osalle apua. http://www.pahoinvointirannekkeet.fi/pages/tutkimukset.php Tuossa nyt yksi sivusto rannekkeista.

Tilasin vehnänalkioöljyä tähän kiertoon maanantaina ja tänään tuli. Maistui aivan kuvottavalta, taistelin yökkäilyä... Onko jollain heittää neuvoja, mihin tuota voisi sekoittaa ottaessa, jolloin maku peittyisi?...

Hei!
"Pitkän tauon" jälkeen yritän taas punkea itseni takas foorumille :)

Elikkäs mulla on poika vm. 2010 ja viime syksynä sain 2 keskenmenoa. Eka tuli spontaanisti syyskuussa ja toinen tuli marraskuussa, ultrassa huomattiin 8+4 ettei sydän kaikuja löydy (tätä ennen oli 2 lasketunajan varmistus ultraa) Niinpä sit lääkkeillä tyhjennettiin. Näitten keskenmenojen välillä ei siis menkkoja tullut ollenkaan. 

Yritetty ollaan koko ajan uudestaan ja uudestaan ja ihan koko ajan. Ei tulosta.

Menkkojen pitäs alkaa ens viikon torstaina (eli 28.6.) mutta tein haamuplussan jo 23.6 ja tänään tein toisen testin: negaa näytti...

Viimeeks mulle kävi kans sellai et n. 6 pvää ns.oviksest tuli plussa mut se pysy :)

Juu myönnän et tän testin kaa tuli hätiköityä mut oireet oli NIIN selvät, kuten myös viimeeks, (Arabiaakin on kumarrettu :)

Mutta kun odottaa vaan sitä tärppiä niin kovasti, ei jaksa malttaa... :)

tsemppejä Puntsille!! :) Kumpa tuo plussaksi vielä muuttuisi!

).( Itselle ei kummempia. Ovis alkaa kypsymään alhaalla olojen puolesta. Pupuiluharjoituksia jo tehty useampaan otteeseen ;-)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Takaisin