Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivää tänne kaikille! :)

vuononvaltiatar - Saitko uuden auton helsingistä vai oliko turha reissu? :) Toivottavasti oot saanu tulehduksen pois, sekä alapää vaivan häviämään... Karpalo kyllä puhdistaa nopeesti ja ne karpalopillerit on tehokkaita. :) Tsemppiä oviksen kanssa, täällä sitä odotellaan vielä hetki. 

Tänne ei kuulu ihmeitä... Töitä ja pihatöitä on tullut tehtyä, mukavasti on aika kulunu. Ovista täällä odotellaan tosiaan vielä hetki, täytyy vissiin ens viikolla ruveta tikuttelemaan! :)

Camis kyllä meidän mukaan lähti Hesasta uusi auto meille matkaan :) Vanha auto oli sellainen murheenkryyni, että huh-huh... Nyt on parempi. Eilen olin bongaavinani kellertävää erilaista koostumukseltaan olevaan vuotoa... voihan vattu sentään. Kaipa tuo ab-kuuri sai hiivan aikaan. Hain tänään yhden pillerin kuurin siihen, toivottavasti helppaa :) Musta noi karpalopilsut ovat saattaneet avittaa vähän... kutina on poissa, mutta tuo vuoto sitten vielä omana... Katsellaan. Huomenna aloitan tikuttaan ovista :) Siellä onkin vielä matkaa tikutteluun.

huomenta :)

ovistesti näytti vähän odotetustikin tänään vielä negaa. Ihan haalee kakkosviiva piirtyi, mutta kontrolliviivakin oli huomattavan haalee... Mulla on varmaan ton hiivan ja noiden ottamieni pillereiden vuoksi tihentynyt pissaamisväli, joten vain 2,5h ehti olla rakossa.... no katsellaan :)

vuononvaltiatar - Hyvä juttu! :) Toivottavasti bongaat oviksen. :) Karpalohan vaan puhdistaa virtsateitä, ei poista tulehdusta tai hiivaa... hiiva voisi olla kyllä - haiseeko valkovuoto voimakkaammin kuin yleensä? Toivottavasti helppaa lääke. :) 
Lopetatko nyt sitten niiden luontaistuotteiden käytön kun bongaat oviksen, vai jatkatko kierron loppuun saakka? Itse mietin nyt kovasti että lopettaakko vai syödäkkö kierron loppuun asti... koska ei alota kierron puolessavälissä mitään muita piellereitä ym... ?! 

Camis juu ei tuo karpalo taida hiivaan auttaa... alkavaan tulehdukseen saattaa auttaa ja ennaltaehkäistä ainakin, kun virtsatiet siitä tykkää. Ja auttaa tuon pH:n laskemiseen :) Mulla ei vuoto alkanut haisemaan ollenkaan, mutta tuli koostumukseltaan kokkareisemmaksi ja venyväksi. Väri muuttui myös kellertäväksi. Niahan lopetti ovikseen tuon lääkkeiden napsimisen... Aattelin tehdä samoin. Itsellä vaan hankaloittaa, etten kertaakaan ole selvää ovisplussaa saanut, mutta tottakai vahvojen oireiden kohdalla voin jättää sitten seuraavasta päivästä lääkkeet pois. Aamulla olen siis nuo kaikki ottanut. Riittää noin noita pillereitä vielä mahdolliseen ensi kiertoonkin sitten ;-)

Pitäs varmaan tänne kirjoittaa.

Minä-79 ja lapset -07 ja -09 ja uusi mies -84. Haaveena saada pikkuinen, kun tuntuu, että meijän perheestä puuttuu jotain. Kotona kolme kissaa ja akvaario 180l.

Meille olisi pitänyt tulla pikkuinen joulukuussa, mutta 7.5 saatiin tietää yksityisessä neuvolassa, että alkion kehitys loppunut 5+3. Tuona päivänä piti olla 11+2. Keskeytynyt keskenmeno, joka yritettiin hoitaa lääkkeillä, mutta kaavintaan jouduin 19.5, kun kohtuun oli jäänyt 2 cm istukkaa ja eikä lääkehoidolla alkanut lähtemään.

Itsellä on 4 keskenmenoa takana ja 1 tuulimuna. 3 keskenmenoa on tullut spontaanisesti.
Tuntuu, että jokainen keskenmeno on ollut todella vaikea käsitellä. :( Tämä on ollut kaikista vaikein, kun meillä ois ollu laskettu aika miehen syntymäpäivän tienoilla. Mutta lapsilla on nyt uusi suojelusenkeli vierellä kulkemassa. <3

Yrityksestä en tiiä... Mies haluaa odottaa ne ensimmäiset kuukautiset ja mä haluaisin jatkaa heti yritystä. Kun kuitenkin eletään vielä kesä kaukosuhteessa... Puhutaan nyt viikonloppuna, kun mies tulee tänne... Että saas nähä...

Tervetuloa Viipsukka tänne puolelle! Tietty suuret pahoittleut keskenmenosta :( Toivottavasti sinun visiittisi jää lyhyeksi! :)

).( Ovistesti näytti melko vahvaa kakkoviivaa jo :) Huomattava ero eiliseen. Jos oireet kovasti kasvavat iltaa kohti, saatan testata toisen kerran vielä.... Minä kun en oo kertaakaan saanut vielä kirkuvaa plussaa ovistesteihin... en tiiä, voiko LH-huippu mennä minulla niin nopeesti sitten vaan ohi tai sitten siellä on muuta häikkää...

Huomenta!

Tänään otin vikat Thinit ja Aquat. Nyt mennään loppukierto raskausvitamiinilla. Nia lopetti kp 15 kohdalla nuo pillerit eikä ovista tuolloin vielä näkynyt... Jääpähän toiseen kiertoon vielä kanssa :) Maitohappobakteeria ja karpaloa otan vielä muutamia päiviä, että tuo alakerta kunnolla palautuisi :)

Hieman kuumotusta täällä heti aamusta... Eilen illemmasta tikutin ovita vielä uudelleen ja melko samanvahvuinen oli kuin aamulla... Tuntemuksiakin oli eilen... eikä joka kierto mulla tuntemukset ole yhtä ikäviä, joten ehkä muniksen irtoaminen oli eilen(?) Mulla kuitenkin tuo kuumotuspiikki nousee sen jälkeen.... hmph... eilen pupuiltiinkin :) Jatketaan vielä pari päivää näin :)

Hyvää alkavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! :)

Morjens!

Viipsukka - Tervetuloa mukaan! Pahoittelut keskonmenosta! :( Olet joutunut monen keskenmenon surun käsittelemään, mutta se mikä ei tapa vahvistaa! :) Toivotaan että saatte pian pikkusen matkalaisen!

vuononvaltiatar - Se voi tosiaan olla että sulla se LH-huippu tapahtuu niin nopeesti ettei ehdi näkyä jos vaan kerran päivässä tikuttaa. Mitä testejä käytät? Oon ite taas ollu niin tyytyväinen testeihin ja hyvin toimineet. :) Toivotaan ettei tarvii enää ens kierrossa syödä aquaa ja thiniä. ;)

Täällä syödään edelleen paljon pillereitä päivässä, ainakin vielä ens viikonlopulle saakka, luultavasti. Greippi mehua juodaan ja pupuillaan. Ens viikolla rupeen tikuttelee ja sitten kun tulee kaksi vahvaa viivaa niin lopetan myös nuo aquat ja thinit. :) 

Mukavaa viikonloppua kaikille! <3

Camis mulla on ollut käytössä Davidin testejä eniten :) Myös ollut One Step ja Wondfo testejä :) Ompa ihanaa vaihtelua, kun huomenna ei tartte aamusta syödä kupillista pillereitä :) :)

Hei, Itsekin voisin tänne kirjoitella. Keskenmeno tapahtui maaliskuussa rv 12+2. Valitsin silloin lääkkeellisen tyhjennyksen. Prosessi oli todella pitkä ja raastava. Menkkoja ei vaan alkanut kuulua ja verikokeissa juoksin moneen kertaan. Viimeinen verikoe otettiin toukokuun alussa ja edelleen keskenmenneen raskauden hormoneja oli kehossa. Lääkärin kanssa jo keskusteltiin mahdollisesta tulevasta kaavinnasta. Kauan odotetut kuukautiset kuitenkin alkoivat viime maanantaina 28.5. Suuri helpotus! Ainakin kaavinnalta säästyttiin. Nyt tässä odotellaan kuukautisten loppumista ja mahdollisen oviksen bongaamista! Samalla kuitenkin suuri pelko siitä, että jos ja kun raskaudun uudelleen niin mitä jos tämä käy uudelleen! :/ samalla masentaa ajatella että kuinka paljon aikaa menetin fyysiseen toipumiseen. Enkä voi olla ajattelematta sitä että ilman keskenmenoa, 3kk päästä olisin saanut esikoisen luoksemme :( keskenmeno opetti ainakin itselleni sen ettei raskauden sujuminen loppuun asti ei ole mikään itsestäänselvyys. Ennen keskenmenoa ehkä ajattelin ettei keskenmeno omalle kohdalle osu, jos on nuori ja terve... mutta näinhän se ei mene. Nyt pitää vain ryhdistäytyä ja ottaa katse tulevaan :)

Päivää forumille! :)

Täällä takana kiireinen päivä. Tänään oletettavasti dpo 2. Eilen ei sitten tullut pupuiltua einää eilen... molemmat nukahdettiin ennenaikaisesti... huoh... Onneksi sentään dpo 0 aikaan pupuiltiin illalla... Muuten tää kierto olis mennyt täysin päin peetä... Tänään päätin sitten ottaa yhtäkkiä kolmen tunnin päikyt! Niiltä heräsin tuossa äsken :)

Sazu91 pahoittelut keskenmenosta! :( <3 Tervetuloa juttelemaan tänne :)

Päivää tänne! :)

vuononvaltiatar - Kyllä, itsekkin käytän Davidin testejä. Joskus oon jostain muualtakin tilannut, mutta aina kuitenkin palannut Davidiin. Kaikilla ne ei toimi, mutta täällä toimineet hyvin ja on suhteellisen edullisia kun joutuu tälleen pitkään käyttämään. :) Oon meinannu joskus ostaa apteekista sen clearbluen digi ovistikun, mutta aika hintava... Kiva kun pääset lopettamaan pillereiden popsimisen, toivottavasti ei tarvitse uudelleen aloittaa. ;)

Sazu91 - Pahoittelut keskenmenosta! :( Se on tärkeetä että käsittelee sen surun, muuten se jää vaivaamaan pitkäksi aikaa ja harmittaa jatkuvasti. Kyllä sen asian yli pääsee ajan kanssa, aina se kulkee mukana mutta helpottaa eikä sitä enään mieti jatkuvasti mitä nyt voisi olla... Positiivisin mielin eteenpäin. Voimia ja tsemppiä! <3

Täällä oli eilen ovistuntemuksia, valkovuoto muuttui ja naamaan tuli pari pientä näppyä ja vatsassa oli tuntemuksia, harmittaa koska en ole testaillut ja pupuiluakaan ei ole tapahtunut nyt moneen päivään... Täytyy toivoa että johtui jostain muusta ja ovis olisi vasta tulevalla viikolla niinkuin pitäisikin. Tänään illalla rupeen tikuttelee, toivottavasti en turhaan. :)

Camis CB:n ovistesti ja raskaustestit yleensä ovat sen verran hintavia, etten niitä tule varmaan käyttämään... tai eikai sitä voi varmuudella tietää, mihin tän epätoivon kanssa vielä vajoaa :) Tietty Digitaalisen r-testin haen heti jos aihetta löytyy <3 Kumpa kummankaan meidtä ei tartte aloittaa noiden pilsujen popsimista alusta :)

Hyvää sunnuntaita foorumille!

Nyt on siis ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen ja ne on kestäneet jo 7 päivää, pari päivää tullut niukasti, joten eiköhän ne nyt ole loppumaan päin. Tai niin ainakin toivon.

Tuo ensimmäinen raskaus, joka johti keskenmenoon niin sai alkunsa ekasta yrittämästä heti pillereiden lopetuksen jälkeen, joten silloin en ovista joutunut tikuttamaan. Nyt kuitenkin kierto varmasti niin sekaisin, että ovis voi tulla milloin sattuu, joten ehkä olisi aihetta tikutukseen. Kun viime yritys alkoi kerkesin kuitenkin ostamaan tuon Clearblue digitaalisen -ovulaatiotestipaketin, joten sillä varmasti testailen, se kuitenkin antaa varman vastauksen. Olisiko teillä kuitenkin suositella jotain tiettyä ovulaatiotestiä, jonka olette kokeneet hyväksi. Luotettavia netistä tilattavia raskaustestejäkin voi suositella.

Kun tuo viime raskaus varmistui niin en ollut uskoa sitä todeksi, joten raskaustestejä tein viikossa monta, ja joka kerta raskaustestin ostin apteekista jolloin yksi testi maksoi sen 7€. Eli viime raskaudessa tuon 12 viikon aikana testeihin meni aivan tajuttoman paljon rahaa, reippaasti yli 200 €. Ehkä jotenkin aavistelin ettei pikkuisella kaikki ole kunnossa :/

Jos ja kun raskaudun uudelleen niin haluaisinkin tilata netistä noita halvempia, mutta kuitenkin luotettavia testejä. Joten jos tiedätte hyvän nettisivun, josta kannattaa tilata niin vinkatkaa! :)

Sazu91 Kumpa siellä menkat olisivat jo ehtoopuolella :) Tuo CB:n ovistesti antaa tosiaan varman tuloksen :) Auts, kylläpä sinulla paloi rahaa noihin testeihin... :O Mutta minkäs mielelle ihminen mahtaa. Itse oon ostanut ovistestejä raskauskeiju.fistä :) Siellä on usein tarjouspaketteja :)

Vuononvaltiatar - Joo kyllähän noihin testeihin paloi rahaa. Mutta oli vaan kokoajan sellanen fiilis ettei kaikki oo hyvin. Ajattelin varmaan, että jos keskenmeno tulee/sikiön kehitys loppuu näkyisi se raskaustestissä. No eipä näkynyt. Ens kerralla yritän malttaa mieleni :)

Ajattelin ovulaation bongaamiseen käyttää noita CB ovulaatiotestejä. Malttamaton kun olen niin tilasin halpa-testi.fi -nettisivuilta r-testejä ja lisäksi ostoskoriin tipahti BabyPlan 2kk:n foolihappotabletti pakkaus.

Mites, oletteko itse syöneet tuota foolihappolisää. Itse viime raskaudessa sitä aloin syömään tosi myöhään, vasta rv 9. Nyt meinaan aloittaa heti kun tuo pakkaus saapuu.

Sazu91, pahoittelut keskenmenosta.

Tjaa, torstaina tuli täti, mutta enpä nyt tiedä, että oliko se täti. Nimittäin visiitti kesti 3 päivää. No päätettiin nyt miehen kanssa, kun on kaukosuhde vielä heinäkuun loppuun, niin vauva saa tulla, jos on tullakseen. Onneksi tässä on työharjoittelua ja lapset, niin ei kerkeä kovin paljon päivällä ajattelemaan tuota keskenmenoa, mutta illat ne sitten onkin vaikeimpia. Läheiset (joita on tosiaan vaan muutama) ihmiset huomaa, että mulla ei oo kaikki ok. Miestäkin näen vasta kahden viikon päästä perjantaina. :(

Huomenta!

).( Täällä on muuten perjantaina alkanut väsymys. Autoa ajaessa jopa pelottava väsymys :o Hiipii joka ajolla mieleen... Lauantaina nukuin nuo melkein 4h päikkärit.. Sunnuntaina uuvutti ja otin rauhallisesti. Yöllä nukuttu unimäärä ei ole muuttunut nimeksikään. Tänään töihin ajaessa niin kauan kuin lauloin musiikin tahdissa, oli kaikki hyvin. Heti kun lopetin, loppumatka meni niin, että tunnuin taistelevan nukahtamista vastaan :o Mitä ihmettä on meneillään?? Dpo 4.

Sazu91 Harmi, ettei testit edes näyttäneet hiipumista hcg-viivoissa tai mitään. Mutta niinhän tuo on. Eipä taida kauheasti mitään indikaattoreita olla :( Itse olen vuoden syönyt Multivitan Raskaus & imetys vitamiineja, joita suositellaan myös raskautta suunnitteleville. :) Jollei muuta niin vitamiiniensaanti on kohdillaan :)

Viipsukka menkoille aina harmittelut! :( Jos jotain positiivista, seuraavalla kerralla saattaisi hyvinkin olla ovisteluhetket lähelle, kun miehesi näet :) Jos ne nyt mitään lohtua tuo <3

vuononvaltiatar- juu tuo se lohtua. :) Jos nyt nappais tästä kierrosta, niin ois kolmet synttärit maaliskuussa, minulla ja tytöllä on synttärit. :D

Takaisin