Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vuononvaltiatar - Kyllä, maltti on valttia! Aina kun vaan malttia löytyisi. :) Tsemppiä ja onnea testailuun! <3 Toivotaan että plussaa näyttäisi! Odottelen että tuut kertomaan miten kävi kun testin oot tehnyt! :) Ite ajattelin odotella ainakin sunnuntaihin asti, silloin pitäisi alkaa... jos maltan olla testailematta sunnuntaina, niin sitten teen alkuviikosta testiä. :) Katsotaan nyt miten hätänen olen! :D

Tänne ei kummempia vieläkään. En tänään testannut, mielessä kävi, mutta purin hammasta :) Onko kellään muuten kokemusta ihon kutiamisesta kiertoon liittyen? Itsellä on alkanut alavatsa kutiamaan :) Mun mielestä viime kierrossakin taisi loppuvaiheessa olla sellaista. Se on friikkiä! :) Mitään menkkakolotuksia ei ole, mutta ne alkavat itsellä vuodon alkaessa tai juuri sen jälkeen... Aion muuten kokeilla ensi kierrossa tuota Nian taktiikkaa :)

Camis; kumpa sielläkin plussa ilmaantuisi loppuviikosta! :)

).( Täällä kp 1 :( :( Tilasin keskiviikkona noi Nian käyttämät Thin400 ja Aqua control- tuotteet ja tulivat tälle päivälle! :) Pääsin heti aloittaan niiden popsimisen :) Eikös tuo Nia käyttänyt niitä muniksen irtoamiseen saakka vai?

Päivää!

Täällä on niin huono olo ollut koko päivän. Alavatsaan koskee, enempi tuolta vasemmalta puolelta. Fyysisesti oksettava olo, pahentuu istuessa... hohhoijaa...Eilen alkoi tämä huonovointisuus illemmasta... Eilen aloitin sen thin400 ja aqua controlkuurin, muttei sen pitäisi tällaisia aiheuttaa.... :o

Täällä onneksi olo parantunut eilisestä.. yökötti kyllä koko päivän... inhaa... Täällä on kaunis sunnuntaiaamu, toivottavasti muuallakin! :)

Heips! :)

vuononvaltiatar - Voi ei, pahoittelut menkoista! :( Kyllä kannattaa kokeilla sitä Nian taktiikkaa, itsekkin meinasin. :) Täällä kp 1 tänään, aamusta alkoi. :( Hän vissiin söi noin kierron puoleenväliin saakka thin400 ja aqua controlkuurin ja lopetti siihen ja jatkoi vielä vitamiineja. :) Itse en ole vielä tilannut kyseisiä tuotteita, ei kai se haittaa jos ne aloittaa vähän myöhässä? Kai sekin on parempi kokeilla myöhässä kuin ei ollenkaan. :) Mistä tilasit? Ei kai tuommoset pillerit voi mitään kipuja ja pahoinvointia tuottaa... en usko, jos johtui jostain muusta. :O Tsemppiä uusien kuurien kanssa! :)

Camis; harmi kuulla menkoistasi! :( :( Höh. Mutta päästäämpä yhdessä jännäämään toita Nian pilsuja :) Ei se varmaan haittaa jos vähän myöhässä aloittaa :) Itse tilasin hyvinvoinnin terveystalosta... oisko ollut sen niminen? :)

vuononvaltiatar - Kyllähän se vähän harmittaa että alkoi, mutta kyllä se siitä taas... positiivisin mielin uuteen yk:n uusilla konsteilla. :) Kyllä, jännätään nyt yhdessä että miten meillä toimii pillerit. ;) Katon että jos tossa meijän lähimmässä luontaistuote kaupassa löytyy kyseiset pillerit, niin haen ne sieltä huomenna, jos ei niin tilaan ne huomenna netistä. :) Toivotaan että samat hyödyt löytyy meille kuin Niallekkin. :)

kumpa van tekisikin saman <3 Täytyy toivoa :) Ja kun puolet vaan kierrosta noita käyttää, niin pakkauksista riittää kahdelle kierrolle :P

Pitää toivoa että noista olisi apua! :) Kävin tänään hakemassa molemmat pillerit, aqua controlin löysin anttilasta ja thin 400 löyty lifesta... saman hintasia oli kaupasta ostettuna kun että olisi netistä tilannut kun niihin olisi tullut toimituskulut päälle. Ostin myös greippimehua, jota meinaan juoda lasillisen päivässä, sekä meinasin että tästä kierrosta olisin jalat seinää vasten tyyny takapuolen alla noin 15 min jokaisen yhdynnän jälkeen... sekä tietysti meinaan tikuttaa oviksen. siinä sitten olisi melkee kaikki koti poppaskonstit... jos vaikka onnistuisi! :) Toivoa löytyy vielä vaikka pitkä matka onkin yrittämisen kanssa jo ollut. :) Oliko nyt niin että yksi pilleri molempia kerran päivässä? Mihin aikaan vuorokaudesta vaan, ruuan kanssa tai ei, oliko mitään väliä? Kun pakkauksissa lukee että aqua controlia 2tbl päivässä ja thin 400 3tbl päivässä...

Camis; käsittäisin, että kunnon annoksen Nia nautti... ainakaan tuolla ei lukenut muuta... tai ei osunut silmiin.. Sielläpä tuleekin kunnon vippaskonstikierto ;-)

vuononvaltiatar - Ei sitten auta kuin syödä useampi tabletti päivässä. ;) Kyllä, kaikki keinot sallittu, eihän siinä mitään voi hävitäkkään. :)

vuononvaltiatar - Pistit paremmaksi - sulla on popsimista! :) Itse syön nyt 8tbl/pv. Tänään aloitan nuo uudet pillerit.

Camis; muista juoda runsaasti! :) Mulla tuli tosiaan ihan törkeen kamala olo, kun en tarpeeksi ekana päivänä niitä ottaessani juonut.... : /  Mulla kestää tämän viikon tuo antibiootto + maitophappobakteeri. Sitten ollaan tasoissa :)

).( Täällä vietetään jälleen joka keskiviikkoista pitkää päivää töissä... kyllä tänään taidetaan mennä puoli seitsemän tienoille, että pääseepi kotiin lähtemään :O Kuuma täällä ainakin on! Huh huh.. ei ilmastointi pysy mukana :)

vuonovaltiatar - Kyllä täytyy muistaa juoda paljon! :) Muutenkin tulee töissä juotua kun oon hoitajana niin kiirettä pitää ja usein on kuuma ja hiki. :) Ei ainakaan toistaiseksi oo ollu mitään kummia tuntemuksia uusista pillereistä. Täällä pääsis kohta kotiin nukkumaan yövuorosta - kyllä jo väsyttääkin.

Camis; viime työpaikassani join koko ajan... Tuli jotenkin niin kuuma koko ajan :) Nykyisessä typaikassa tulee juotua huonommin... Tietty nyt oon automaattisesti juonut enempi, kun haluan pahan olon pysyvän poissa! :)

Huomenta väki! :)

Tänään on meikäläisellä tiedossa pitkä, kiireinen päivä. Puoleen päivään asti olen töissä ja sitten lähdemme mieheni kanssa Helsinkiin autokauppoja hieromaan... Vaihdetaan minulle uudempi auto :) Siellä voikin sitten mennä vähän aikaa niissä parissa liikkeessä :D Sitten sen jälkeen käydään vielä tuttavien luona lähellä Helsinkiä. Sieltä onkin meiltä reilu 170km, joten hyvä jos ollaan 9 aikaan illalla kotona.....

Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua kaikille! :)

Huomenta! :)

).( en tiiä, kuinka paljon tää jonkunasteinen tulehdus on saanut aikaan valkkarissa ja muutenkin, mutta selkeesti erilaista tavaraa tuolta nyt on löytynyt parin päivän aikana... muutenkin aletaan lähestyä ovisaikoja :) Onneksi pupuilua tuo alapään vaiva ei ole haitannut :) Niin ja täällä on rinnat tulleet aremminksi kanssa. Mulla siis alkoi päivä pari antibiootin aloittamisen jälkeen epämääräinen tunne alakerrassa ja lievä kutina. Lauantaina stixailin ja leukkarit oli yhdellä plussalla ja pH 7... joten vähän on emäksistä... Aloitin juomani karpalomehun lisäksi karpalopillerikuurin...

Tänään katsomaan ystävättäreni 8kk ikäistä poikaa :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Takaisin