Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa tänne kaikille pitkästä aikaa! <3 

Netti ei ole kotona toiminut pitkään aikaan - tiedä sitte miksi? niin en ole täänne päässyt kirjottelemaan. :(

Täällä on paljon tapahtunut, onnea hurjasti Isabell plussasta, toivotaan kaikkea hyvää odotukselle ja paljon tarrasukkia matkalaiselle! <3 Me muut vielä koitetaan päästä samaan tilanteeseen sun kanssa! :) 

Itselläni alkoi menkat 5 päivää myöhässä, ehin jo innostua kun täti oli muutaman päivän myöhässä ja tein testin ja negaahan se näytti... sitte odoteltiin vaan tätiä kylään että päästää uuteen yrityskiertoon. Viikon päästä noin pitäis olla ovis, alan ens viikolla tikuttelemaan, että osaa ajottaa petipuuhat just eikä melkein. ;)

Hauskaa vappua kaikille ja paljon plussatuulia! <3

Camis; harmittelut sinne netin toimimattomuuden vuoksi! :( Sekä negasta ja myöhäisistä menkoista! Niin väärin, kun ei vaan onnistu :( :(

vuononvaltiatar - Näinhän se on, ikäväähän se on aina pettyä ensin nega testiin ja sitte vielä uudelleen kun täti tulee kylään... nyt on kuitenkin vuoden hedelmällisintä aikaa, niin pidetään taas sormet ja varpaat pystyssä tässä kierrossa, jos vaikka vahingossa tärppäis meillä kaikilla. :)

Camis; raskasta on juu nää kierrot... Kumpa vaan kauhean montaa ei tarttis enää kokea ennen plussaa! ;-) Olikos siellä menossa nyt mikä kp? Täällä aloitin tikuttaan ovista, mutta lopetin sen ja vielä ei mitään kauheen vahvoja ovistuntemuksia ole tullut.. Toki voihan tuo irtoaminen olla tällä kertaa vaivattomampi ;-)

Päivää!

Täällä tuntuisi ovishetkien olevan takana :) En tosiaan tikuttanut sen enempää, mutta tuntemusten pohjalla mennään :) Nyt sitten odotellaan ja ihmetellään pari viikkoa :) Miettimistä muuta kuin vauvat ainakin tällä hetkellä löytyy... himot on tietty yksi ;-) Sitten meillä on remppajuttuja jälleen meneillään :)

Heippa!

Tulin vain pikaisesti päivittelemään tilannetta.

Nyt siis kp 16 ja ovulaatio oli todistetusti eilen. Sattui olemaan gyne samana päivänä.
Peukut ja varpaat pystyssä taas kohti loppukiertoa.
emoticon
 Palailen parin viikon päästä asiaan:)

Heips!  

vuononvaltiatar - Kiva kun olet taas puolenvälin kierron, jännäilyt alkaa. :) Se on mahtavaa että on muuta ajateltavaa, menee aikakin nopeemmin ja ehkä se tärppikin onnistuu kun on ajatukset muualla kuin vauvassa! ;)

miuku9 - Sulla sattu gyne hyvään saumaan. :) Kiva että on ovis ollut ja nyt pääset sinäkin jännäilemään kohti loppukiertoa! ;) 

Täällä alkaa kanssa olla ovikset kohta käsillä, tänään alotan tikuttelut. :) Ajatukset on ollut nyt aivan muualla kuin vauvassa - vaikka sitä kovasti toivotaankin ja on ensimmäisenä listalla. Kevät on mukavaa aikaa, tekemistä riittää ja pystyy sillätavalla keskittymään muihin asioihin, jos vaikka tärppi kävis! :)

Huomenta!

Täällä taisin jutella jo eilen taikka sitä edellisenä päivänä, että ovis on mahtanut olla vaisumpi tässä kierrossa... eilinen päivä ei jättänyt epäilystä... kyllä eilen oli sellaisia kipuiluja koko päivän ajan, että eilen oli tuo grande irtoaminen sitten ja tänään sitten ehkä dpo 1.... Taikka sitten mun kehoni vaan kuulostelee jotain ihan muuta :) Mutta jos ovis oli noin myöhään, kierto venynee kp 32-33 paikkeille...

Kaikille oikein hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua!

Camis; onnea sinne tikutteluihin! :) Ja sitten antoisiin pupusteluihin ;-)

Huomenta!

Hyvä ystäväni ilmoitti eilen uudesta raskaudestaan. Viime syksynä heille syntyi esikoinen ja he halusivat odottaa kesän yli ja antaa sitten omalla painollaan seuraavan nupun tulla. Niin paljon kun välitänkin ystävästäni ja olen heidän puolestaan onnellinen, tuntuu kuin pieni osa minua olisi taas kuollut kuullessani raskausuutiset. Viime kerran hänen raskautuessaan oli keskenmenostani kuulunut rielu kuukausi. Eniten itseäni risoo tässä se, että saan luultavasti jonkunkin aikaa kuulla siitä, miten on niin ihmeellistä, kun ei heillä ollut ollenkaan toiveissakaan vielä yrittää jne jne, mutta eivät suostuneet käyttämään ehkäisyäkään. Tekisi toisaalta mieli vaan huutaa, että onko tuossa tilanteessa sitten ihmekään! Oon varmaan kauhea ihminen... Mutta en aio tälläkään kertaa hetkelliseten tunteiden nousta esille. Tärkeintä on, että joku sentään onnistuu raskautumaan. Ja että saan jälleen seurata ja tukea häntä :) Ja tottakai hän tietää meidän raskautumis/yrittämistaustat . Häntä kuulemma pelotti kertoa minulle uutiset, johon vaan totesin: "Miten voisin olla vihainen rakkaimmalle ystävälleni noin ihanan uutisen johdosta". Ehkä huomenna on itsellä jo parempi päivä ja jaksan hymyillä entiseen malliin :) Olipa hyvä avautua!

Dpo (4 tai ?) täällä ja jotenkin uskoisin kyllä ovuloineeni tässä kertaa. Tuon melko varman irtoamisen jälkeen seuraavaksi päiväksi nousi sellainen puna ja kuumotuksen kasvoille, että! :) Toki haluaisin jo alkaa uskomaan, että ehkä voisi onnistua... pitäisikö vaihteeksi olla optimistinen ja positiivinen tärppäämisen suhteen tässä kierrossa? Toisaalta, sitten ei ehkä taaskaan riitä tuo laskuvarjo pelastamaan... What to do, what to do...

Päivää!

ON: Itsellä oli huono yö... Nukuin huonommin. Vatsaa poltteli siihen malliin... Mikä voi johtua siitä, että ollaan syöty paljon jäätelöä kahden päivän aikana pitkästä aikaa ja join maitoakin 2 lasillista eilen. Että ehkä tuo maito tekee kiusaa... Heräilin 2 jälkeen ja uudelleen 4 jälkeen, kunnes sitten kello soitti vähän viiden jälkeen... huoh, nyt pitäisi jaksaa töissä... Vähän päänsärkyä ja kuumotusta ilmassa... Dpo 5 ehkä meneillään... Kai tästä tosiaan tulee sitten pidempi kierto.. Luulen, että aikaisintaan testailen mun laskujen mukaan dpo 12-13 kohdalla... Toki silloin olisi jo kp 32... Saapi nähdä, millai menee...

Mitäs muille kuuluilee? :)

Päivää!

Mää pidän monologia täällä :) Pahoittelut sille, joka meinaa nää kaikki lukea :) :)

Täällä dpo 6 meneillään... Rakas ystäväni tulee lauantaina meille ja olisi niin kiva testailla sinä aamuna, mutta sitten en kyllä kestä jos tulos onkin nega... toki silloin vasta meneillään kp 28 ja joku dpo 9, joten millä todennäköisyydellä plussaa näyttäisi ees?  Eilen jatkui ongelmat tuon mahan kanssa. Tänään aamulla sain oikein miettiä, mahtaako oksennus tulla... Toisaalta kurkku hieman hellänä, etten vaan kipeeksi olisi tulossa  Tai sitten tuo on vaan miehelle huutamisesta :)

Mites muut?

Moi!

Ajattelin itsekkin liittyä keskusteluihin mukaan. Pitkän aikaa oon pitäny taukoa tällä sivustolla käydes, ehkä ajattelin et liikaa jos pyörittelee raskautumisasioita mieles niin sillon ei ainakaan tärppää :D Mutta nyt kun on sopiva ketjukin olemassa, niin mikäs ettei..
Elikkäs pienesti mun tilanteesta.. 7 kuukautta sitten sain keskenmenon rv 18 johtuen napanuoran heikosta kiinnittymisestä. Noin 6 kuukautta ollaan enemmän ja vähemmän yritetty uudelleen raskautua mutta ei ole tärpännyt, joka välillä tietenkin hämmentää, mut sit pitää laittaa jalat maan pinnalle ja miettiä et sehän on ihan normia että ainakin se vuosi saattaa mennä tai enemmänkin. Keskenmenon jälkeen uudelleen raskautumisesta tuli aikamoinen pakkomielle mut onneksi ei enää, nyt vain oon asenteella et tulee kun tulee (vaikka sais jo perhana tärpätä!!) :D
Ovulaatiotikkuihin en oo vielä turvautunut, ehkä sekin koittaa tässä pian..

Täällä kp 24, eikä sen kummempia odotuksia tästä kierrosta.
Jotenkin vaan tuntuu ettei ole tärpännyt, vaikka tosin maha yrittää taas harhauttaa innostumaan.

Riiks; tervetuloa mukaan! :) Pahoittelut sinne myöhemmästä keskenmenosta :(

miuku9; on kyllä jännää, miten keho onnistuu aina jotain oireita lähettelemään, jotka herättää ajatuksia... onko sen oltava niin ilkeäkin vielä? ;-) Tsemppejä sinne!

Tänne ei ihmeempiä. Kurkun karheus eiliseltä muuttui tänään herätessä lähes täydelliseen äänen käheyteen tai lähinnä äänen puuttumiseen.. huoh. Ei oo yhtään kipee olokaan! Päätä alkaa särkeen, kun yrittää kurkkua saada toimimaan...

Morjens taas kaikille, tuli taas pieni tauko kun en ole ehtinyt kirjoittelemaan! :(

vuononvaltiatar - Ihanaa oli lukea kun olet tänne kirjoitellut paljon! <3 Pahoittelut ystäväsi puolesta! - joko tilanne sulla rauhoittunut? <3 Itselläkin on useampikin kaveri ja sukulainen kertonut vauva-uutisia, ensin se vähä suututtaa ja mietityttää että miksi nuokin kun ei me saada... mutta iloksi se on aina muuttunut ja olen heidän kanssaan elänyt raskauden ajan tukena ja kannustaen... Välillä tulee kyllä epätoivo etteikö itse saa koskaan! :( Täytyy vaan iloita toisten puolesta niin voi joku joskus sitten iloita meidänkin puolesta! Positiivisin mielin aina eteenpäin! :) Toivotaan että sulla täti pysyy poissa ja kaukana! <3 

miuku9 - Tsemppiä loppukiertoon! <3 Kyllä se voi olla tärpännyt vaikka ei missään tunnukkaan! :)

Riiks - Tervetuloa mukaan! <3 Pahoitteluni myöhäisestä keskenmenosta! :( Tsemppiä, kyllä se vielä sieltä tärppää. :)

Täälläkin on ovis mennyt ja tarkan ajankohdan tikkutelin jotta tiedän tarkalleen milloin oli ovis - kyllä lakanat heilu! :) Itsellä ei mitään tuntemuksia ole ollut, eikä suurempia odotuksiakaan - mutta sais kyllä jo tärpätä! <3 Rinnat on kipeytynyt taas mutta se on ihan normaalia mun kierrossa noin viikkoa ennen kuin pitäisi alkaa... Jännäämään taas saa kohta käydä! 

Camis; kiitos kannustuksista! :) Tulevat kyllä tarpeeseen :) Mieli on onneksi parantunut taas hyväksi :) Onnea sinnekin nyt jännäilyyn! Kumpa teillä tärppäisi!

).( Tänne ei kummempaa. hieman taas kuumottaa kasvoja... voipi olla, että mulla oli joku mysteerinen salamaflunssa taas... tosin ilman limaa, yskimistä, kuumetta... äänen käheys ja siitä kurkkukipuisuutta.. En tiiä.... Rinnat tosiaan ovat jonkun verrat arat painellessa, mutta väriä eivät ole muuttaneet. Alavatsaan ei särje, vihlo... välillä on vaan ehkä hieman outo olo.

vuononvaltiatar - Voi, paranemisia sinne, toivottavasti et ole tulossa kipeäksi. Millon meinasit testailla että josko vaikka? Vai onko malttia odotella? :)

Täällä ei mitään muutosta olotilassa... Ei vihlo tai koske mihinkään, rinnat aristaa niinkun aina näihin aikoihin kuusta. Menasin että jos olis malttia odotella testin kanssa ainakin muutaman päivän yli alkamisajankohdan jos päästään sinne asti ettei ala... en vaan usko että malttia riittää kun testejä löytyy laatikosta, jos aihetta on! :)

Camis; täällä kanssa sitä aina toivoo, ettei testailisi ennen menkkojen oletettua alkamispäivää :) Aina ei kykene... kerran taisin testata dpo 7 kohdalla, kun oireet niin vaan kiusasivat :D Nyt koitan aina odottaa ainakin dpo 12 tietämille... aion kyllä nyt odottaa torstaihin taikka vaikka perjantaille, jollei menkkoja muka ennen sitä kuulu :) Itsellä on viimeiset 4 kiertoa menkat tulleet kuun 15. päivä, joten tälle päivälle on kovat odotukset taikka sitten huomiselle :)

Takaisin