Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain varattua ajan yksityiselle. Yksi kierto jäljellä ennen lääkäriaikaa. Ei noita aikoja yksityiseltäkään ihan hetkessä näköjään saa, jos haluaa valita, kenelle menee.

Puhkun plussatuulta teille lähipäivien testaajille!

äiti vaan, mulla ei kuitenkaan vielä tässä vaiheessa näy mitään niin en halua testata yhtään turhaan :D Jos torstaina ei ala vuotaa niin sit pe aamuna testaan.

Toivon että äiti vaan sais vielä uudet vahvemmat viivat! Ja hyvä starling, että teilläkin tilanne etenee!

Pahoittelen jo etukäteen pitkää omanapailua.. Täällä olo on ollut vähän ristiriitainen. Oon miettinyt, tekiskö foorumitauko hyvää, ja ylipäänsä koko asian laitto jonnekin taka-alalle. Toisaalta tuntuu vähän "ulkopuoliselta", kun oma tilanne poikkeaa niin paljon muista (siis se että ei voi yrittää kun mies on muualla). Toisaalta on tosi mukava lukea muiden ajatuksia, plussauutisia yms.. Käyn tuolla Raskaaksi 2015 -ryhmässäki välillä lukemassa, vaikken ite oo siellä esittäytynyt tai kirjottanut mitään.

Ja juuri tämän meidän tilanteen takia haluaisin unohtaa hetkeksi koko raskaustoiveen, mutta kun se on niin hiton vaikeaa! Koko ajan on semmoinen tyhjä olo. Mulla on elämässä tällä hetkellä ensimmäistä kertaa sellainen olo, että tärkein päämäärä ja toive on saada perhe, en jaksa olla oikein kiinnostunut muusta, vaikka samaan aikaan pitäis ajatella työjuttuja - haluaisin vaihtaa alaa, oon vuorotteluvapaalla enkä haluaisi enää palata entiseen paikkaan. Mutta nyt mietin vaan, että oispa tilanne se että voin jäädä vuorotteluvapaalta melkein suoraan äippälomalle.. en jaksa ajatellakaan muuta.

Mieshän ei tietenkään käsitä näitä mun fiiliksiä, mikä on toisaalta kyllä ihan ymmärrettävää, varsinkin kun se elää tällä hetkellä niin tavallisesta arjesta poikkeavaa elämää siellä kaukana. Ei se mitään vauvaa siellä kaipaa. Mutta silti tympii, kun tuntuu, ettei tätä tajua kukaan eikä voi jakaa näitä ajatuksia miehen kanssa.
ARGH! Olen puhunut :shifty:

Suvetar, voimia kovasti. :Heartpink Kuulostele itseäsi ja jos tuntuu siltä, että pieni breikki täältä tekisi hyvää, niin pidä sellainen. Mä olen myös aika useinkin miettinyt, kun voisi vaan unohtaa kokonaan tämän raskaustoiveen, vaikka meillä nyt on yrityskin päällä koko ajan. Että osaisi keskittyä ja ajatella muutakin ja painaa sen toiveen raskaudesta jonnekin taka-alalle. Ja sitten havahtua siihen, että menkat olisivat myöhässä ja raskaus alkanut. Sinulla tietysti raskaammaksi tilanteen tekee "pakkoloma" yrityksestä, kun miehesi ei ole kotona. Ymmärrän hyvin, että olo voi tuntua ulkopuoliselta. Voi, kunpa osaisinkin sanoa jotain lohduttavaa.

Suvetar :Heartred tsemppiä!

Mä oon myös miettinyt pitäiskö laittaa kans koko vauvaprojekti teloille. Mua ärsyttää tällä hetkellä tää touhu ihan älyttömästi. Muut senkun ympärillä raskautuu, myös täällä foorumilla, eikä siinä mitään oon kyllä aidosti onnellinen jokaisen plussasta. Mutta ärsyttää kun oma tilanne ei etene mihinkään. Lisäks miestä tuntuu taas kiinnostavan aivan muut asiat kun perheen perustaminen. Voisin latoa tähän taas kaikki voimasanat kun ottaa päähän niin paljon! On tää vaan vaikea projekti, ei voi muuta sanoa.....

Anskunen, aika samoilla fiiliksillä. Raskausuutisia on tuntunut tulevan alkuvuoden aikana ihan ovista ja ikkunoista. Yrittää siinä sitten ymmärtää, miksi muut kun ei me.

No nyt taas hetkittäin jopa ihan toiveikkaalla mielellä, että uusi raskaus on meillekin mahdollinen, kunhan vain saadaan loppukiertokin pelaamaan normaalisti. Suoraan sanottuna olen myös kauhuissani ajatuksesta, jos lääkäri ei kirjoitakaan mitään apuja tai toisaalta jos kirjoittaa, niin millaiset odotukset luon seuraaviin kiertoihin. Ja millä voimalla sieltä sitten romahdetaan alas, jos se raskaus ei ala sittenkään.

Neiti tuhru tuli taas kylään :`( ens viikolla lääkäriin miettiin troppeja.

Mimmu jospa clomit tekis taikojaan jo heti ekassa kierrossa! :)

Voimia kaikille!niinhän se on että kyllä sitä plussaa toivos omalle kohdalle varmasti kaikki ja kaikille täällä se ois enemmän kun ansaittu.minä oon täällä pyörinyt vaan hetken mutta mun mielestä plussia on tullut vaan vähän.sais kuulua paljon enemmän niitä ilosia uutisia.
omaa napaa, haamuja vain edelleen.luulis et vahvistus jos ois jatkuakseen.

Äiti vaan, toivottavasti viiva vahvistuisi! Itse en uskaltaisi testailla ennen oletettuja kuukautusia :D

Suvetar, kiitos kun kirjoitit meille ajatuksistasi. Jaksamista hankalaan tilanteeseen!
Äiti vaan, mulla on noita raskaustestejä kaapeissa iso kasa. En vaan uskalla testata. Nega on kuitenkin niin iso pala. Testaan siis huomenna. Toivotaan sun viivoille vahvistumista!

Nyt kp 24/23-26? Rinnat edelleen yhtä kipeet ja jotain muuta pientä oireenpoikasta. Mutta.. En oikein tiedä minkä pituuden mukaan mennään, jos ei olisi teroja, tänään olisi alkaneet menkat. Mulla on ollu monta huonosti nukuttua yötä tässä, ajatukset sumenee. Ja outoja villejä unia.

Starling: eiköhän noita teroja ainakin myönnetä aika helposti. Uskon että saatte avun niistä. Hyvä että saitte lääkäriajan. Kyllä multa lääkäri noita päivämääriä "tenttas" et koska luulen et oli ovis ja koska on alkanut menkat et kannattaa varautua esittämään faktaa.

Mimmu: sulla jännät ajat ! Eiköhän noi clomit tepsi.

Tunnistan ajatuksen halusta luovuttaa. Voimia kaikille teille jotka pyöritte niissä ajatuksissa!

Rosann, mulla villit unet on olleet "the raskausoire". Mä kyllä väitän, että sieltä se plussa napsahtaa :)

Ja Suvetar, kyllä mä haluan ainakin lukea sun ajatuksia ja mietteitä vaikka,et nyt olekkaan satasella yrittämässä. Mun mielestä sun ei tarvitse siksi tuntea itseäsi ulkopuoliseski, kun eihän me muutkaan olla kaikki samassa tilanteessa. Ollaan jokainen koettu eri asioita ja ollaan eri elämäntilanteissa. Se vauvan kaipuu vaan pysyy samana :Heartred

Kp 2 ja tätä vuotoa tulee ihan tajuton määrä. Johtuisko sitten noista keltsuista mutta tuntuu ettei mikään riitä. Ihan mahdotonta. Sanoinko mä jo, että varasin sen folliultran? No jos en sanonut niin ensi viikon tiistaina meen ja sitten kattellaan miten jatko. Etta piikitetäänkö vai annetaanko oviksen tulla luomuna. Jänskättää jo valmiiksi :)

Tsemppiä kaikille suurissa pohdinnoissa ♡

On. Oireita edelleen on, pahaa tekee välillä, mahassa semmonen jännä tunne, hirmu väsymys, hetkellisiä mielihaluja ja äkäily.. vaisto on kylläkin vielä vähä kahen vaiheilla... eli täällä tullaan korkeelta ja kovaa jos/kun täti muuttaa tänne..

Miten te, keillä on lapsia entuudestaan, ootte saanu apuja yritykseen keskenmenojen jälkeen/niistä johtuen? Onko teillä noita teroja ja mistä puhutte käytössä? Onko helpolla saatu? Mitä ne ees on :D

Mullehan vuoden yrittämisen ja kolmen peräkkäisen kmn jälkeen sanoi et kyl se vielä onnistuu, kun kerran yksi lapsi jo on.

Mä sain keltarauhashormoonit käyttöön jo lähemmäs vuosi sitten eli ennen keskenmenoja. Mä sain ne ihan helpolla, kun mulla alkoi tiputteluvuoto jo muutaman päivän ennen menkkojen alkamista.

Nyt sitten toisen km:n jälkeen sain käyttöön nuo clomit, kun mulla ovis tulee turhan aikasin.

Eikö kolme perättäistä km:a oikeuttais jo jonkinlaisiin tutkimuksiin, oli lapsia ennestään tai ei? Voihan elimistön toiminnassa olla jokin muuttunut.

Mykerö, kummalta kuulostaa. No mä menin sinne lääkäriin sillä asenteella, että ne terot tänne ja sassiin… aikaa ei oo hukattavana. Osasin perustella mihin ne tarviin. Eli liian lyhyt luteaalivaihe. Mitään hormonitasojen testauksia ei ole tehty. Toivon, et tää nyt tepsis. Terothan on sitä keltarauhasta, jota meillä luonnostaankin on, eli vähän lisäboostia vaan.

Anskunen, ihan jännittää mitä uutisia sulla on kerrottavana.!

Takaisin