Ihan nopeasti katselin tänne ( olin melkein 24h erossa täältä..!) mutta siis se mitä tuossa viestissäni tarkoitin oli, että joo kyllä se ei meilläkään ole se raskaus alkanut ilman yrittämistä, (paitsi yksi oli ihan vahinko, eli tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta) vaikka helposti olen raskaaksi tullut, niin yrittää on silti täytynyt. Mutta nyt se yrittäminen on ollut pakkopullaa nyt tässä viime kierrossa. Ja jotenkin se ovulaatiotesti pahensi sitä tilannetta. Kun tiesi, että nyt täytyy. Et siinä mielessä ajattelen, että se on onni saada se lapsi. Ja Mimmu: tosiaan tässä iässä kyllä sillä ajoituksella on suurta väliä! Ja nyt tässä on vielä nää ikäpaineet: koko ajan miettii minkä ikäinen olisi kun menee niihin riskiseuloihin ja minkälainen ikäloppu sitä olisi kun lapsi menis kouluun. Et jokainen kuukausi on yks pettymys lisää. No kesän loppuun mennään näillä ja sitten pistän homman jäihin.
Rinnat on niin kipeet et käveleminenkin sattuu, mutta sehän voi olla pms-oire ja toisaalta noi terot voi vaikuttaa. Tosin viime viikolla mulla ei ollut kipua rinnoissa, aristusta vain sunnuntaina mutta johtui tod.näk oviksesta. Silti, edelleen sitä negaa odotellessa. Ihanaa et Pauvelilla on raskaus edennyt hyvin!
Onnea äiti vaan, jospa teillä kuitenkin ois tärpännyt!
Opinnot ovat edenneet hyvin, nyt taas karkaan täältä.