Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää nyt ei varsinaisesti kuulu mihinkään mutta tulipa mieleen tosta Rosannan viestistä. Mä kun olen sitä mieltä, että niitä lapsia nimenomaan tehdään eikä noin vaan saada. Kuukaudesta ja vuodesta toiseen, ajoittamalla ja tekemällä tehdään.

No joo, mulla on armoton v...tutus päällä mutta eiköhän tää tästä vielä joskus.

hassua, ennenkun olin käynyt lukemassa nuo mitä rosann ja mimmu kirjotti, lenkillä mietin että jos nyt olis tärpännyt niin sitä lasta todellakin ois ihan tekemällä tehty, sillonkin kun ei vois vähempää seksi innostaa,ihan vain ja ainoastaan siks että sais vauvan alulle. ei mulla aiemmatkaan ole vahingossa lähteneet kasvamaan mutta en ihan näin ole pakkoseksiäkään harrastanu. et toisaalta se valitettavasti on niin että toiset joutuu tekemällä tekemään ja toiset saa tuosta vaan. mutta toki ymmärsin tuon mitä rosann kirjotti sillai että vaikka sitä lasta tekemällä tekis niin se ei siltikään välttämättä ala kasvamaan.molemmat tavat asia ilmaista on siis täysin oikein. toivottavasti kuitenki meistä jokainen vielä sen vauvan saa.
mullakin alkanu vähän toivo hiipumaan et ois tärpännyt.kyllä rinnat aristaa ja menkkakipuja mahassa mutta sitäpä se voi ollakkin, menkat lähestyy.voihan se olla ollut kiinnittymisyritys,mutta nyt kuitenkin jo kp 25 eikä aamulla testissä edelleenkään sen parempaa viivaa, mutta tuossakin hankalaks tekee kun ei oikeen tiedä mikä se kierron pituus ois ja millon ovis ollut.ja tietysti pelkään sitäkin jos viel kuitenkin on jäänyt jotain kohtuun.tosin sain jo kyllä välillä ihan satavarman negankin.viikonpäästä maanantaina on jokatapauksessa se hcg mittaus verestä ja siitä seuraava perjantai mulla on se neuvolalääkäri.siihen mennessä kyllä jo menkatkin tullut.

Juu kyllä tässä on karissut kaikki romanttiset kuvitelmat että tulee jos on tullakseen.Kyllä se on kovaa yritystä ja sittenkään ei ole toivottu lopputulos varma.Omaankin korvaan kalskahtaa nykyään puheet ja utelut siitä että koskas teille tulee lapsia? Sanon nykyään että asia on herran hallussa,aika näyttää saadaanko vaiko ei.Ärsyttää kun ihmiset olettaa että lapsia tulee tosta noin vain.

Joo meillä myös kaikki kierrot ollaan harrastettu seksiä joka päivä siihen asti että ovulaatio on varmasti ohi, teki mieli tai ei - useimmiten ei :D Mutta näin saatiinkin sit jo kaksi plussaa yk1 ja 3, tosin huonolla menestyksellä...

Mulla nyt kp22, oon jotenkin varma että torstaina alkaa menkat niinkun pitääkin. Tosiaalta sit toiveet on salaa korkealla.

äiti vaan, mulla kierto 26pv ja silti testissä haamukin näkynyt aina aikaisintaan kp26 ja selkee plussa kp27-28. Eli sullahan voi hyvinkin vielä plussaksi muuttua :)

voi kunpa vahvistuiskin viiva...en mää yhtään malttamaton oo...ihan muutenvaan oli tehtävä juuri äsken taas testi.kyllä se viiva on,ei viivan paikka.mutta tooooosi haalee.jollei se tuosta vahvistu niin ei oo kyllä pidemmäks aikaa kiinnittynyt matkustaja.jos nyt pari päivää tässä testailis vielä.

äiti vaan, toivottavasti viiva vahvistuisi ja pikkuinen tarraisi lujasti kiinni :Heartred

Nuo kaikki negatiiviset kuuluvat tähän matkaan mitä me ollaan kaikki kuljettu. Välillä itselläkin tulee niitä huonoja päiviä mutta oon oppinut sen että aina huonon päivän jälkeen tulee parempi päivä :) tiedän itsekin että jos plussaan vielä niin tulen pelkäämään koko raskauden ajan. Mutta se kuuluu tähän asiaan. Varsinkin kun kolme raskautta on mennyt kesken. Mutta toisinaan kun vajoan pohjalle ja manaan etten tule ikinä saamaan lasta, seuraavana päivänä ajattelen jo että vielä minullekin suodaan pikkuinen ja raskausaika menee hyvin. Siltikään se ei poista sitä epävarmuutta. Joka vessakäynnillä tulen varmasti kyttäämään paperin tarkkaan läpi, onko siinä yhtään värieroa. Sille ei voi mitään, pelkoa ei voi poistaa, mutta sen kanssa on opittava elämään. Tsemppiä naiset :Heartred

Ja ihanaa naistenpäivää, te ihanat ja vahvat naiset :hug013:Heartred

Miten nopeesti ovulaation jälkeen ne kiinnitysnipistelyt ja repäisyt alkaa tuntumaan?

Äiti vaan, sulle nyt viivan vahvistumista! Ite kuluttaisin kymmeniä tikkuja päivässä tossa tilanteessa =P

Mulla on tunne et menkat meinais alkaa, kaks viikkoa etuajassa. Alavatsaa jomottaa reisiin saakka, nipistelee puolin ja toisin ja voi mahoton tota valkkiksen määrää! Pieni mä luulee jo suuria, isompi mä tajuaa et mun kroppa tekee mitä mä toivon =D

Mykerö, kyllä niitä kohta varmaa alkaa kymmeniä meneenki.aamutesti,NEGA?! Joko se oli vaan pikainen hipaisu raskaudesta tai sitten mun aamupisussa ei oo hormoonia yhtäpaljon kun illalla.vaikka oon kyllä aatellut sen olevan toisinpäin.illemmasta viimestää pakko tehä uus testi mutta mä kyl pelkään että vuotelee tällä viikolla.sen siitä saa kun hätäilee testauksien kanssa...lisäks luin nuista sofin testeistä et aika monella huonoja kokemuksia, et näyttäs haamuja ja viivanpaikkoja.uskosin et kaikissa nuissa herkissä liuskatesteissä samaa vikaa.mitä testiä pidätte ihan täysin luotettavana?

Niin ja mykerö, olitko tikutellu oviksen tai muuten satavarma että on ollut jo? Ettei sellasia oireita? Minä en uskalla sanoo mitään että millon alkas oviksen jälkee oireet jos tärpännyt, kun itellä ainakin on ollu jos jonkinlaista oiretta jo jonkun aikaa mutta sitä uskaltaako niihin luottaa vai onko vaan suurista toiveista johtuvaa en osaa sanoa.

En oo tikutellu, viime keskiviikkona veikkaan et ovuloi, gynekin jotain siihen viittaavaa mainitsi. Tosin mulla on muutenkin nipistelevä kroppa et ei tässä kovin oo syytä jännittää =D
Höh, äiti vaan tota sun negaa. Miten sitä sais ittensä malttamaan siellä oletettujen menkkojen jälkeen testaamaan, ei mitenkään! :P

Millon sulla äiti vaan pitäis menkkojen alkaa?

Mulla herkkis olo jatkuu! Ja nyt oon muutaman päivän joutunu öisin herämään pissille kun herään ihan kauheeseen vessahätään, näin oli viimeksikin kun plussasin... :) Salaa ajattelen että plussa sieltä tulee, mutta negatiivinen minä toppuuttelee että johtuu ihan muusta etten putoa liian kovaa ja korkealta :D Torstaihin on pitkä aika, huoh!

Ihan nopeasti katselin tänne ( olin melkein 24h erossa täältä..!) mutta siis se mitä tuossa viestissäni tarkoitin oli, että joo kyllä se ei meilläkään ole se raskaus alkanut ilman yrittämistä, (paitsi yksi oli ihan vahinko, eli tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta) vaikka helposti olen raskaaksi tullut, niin yrittää on silti täytynyt. Mutta nyt se yrittäminen on ollut pakkopullaa nyt tässä viime kierrossa. Ja jotenkin se ovulaatiotesti pahensi sitä tilannetta. Kun tiesi, että nyt täytyy. Et siinä mielessä ajattelen, että se on onni saada se lapsi. Ja Mimmu: tosiaan tässä iässä kyllä sillä ajoituksella on suurta väliä! Ja nyt tässä on vielä nää ikäpaineet: koko ajan miettii minkä ikäinen olisi kun menee niihin riskiseuloihin ja minkälainen ikäloppu sitä olisi kun lapsi menis kouluun. Et jokainen kuukausi on yks pettymys lisää. No kesän loppuun mennään näillä ja sitten pistän homman jäihin.

Rinnat on niin kipeet et käveleminenkin sattuu, mutta sehän voi olla pms-oire ja toisaalta noi terot voi vaikuttaa. Tosin viime viikolla mulla ei ollut kipua rinnoissa, aristusta vain sunnuntaina mutta johtui tod.näk oviksesta. Silti, edelleen sitä negaa odotellessa. Ihanaa et Pauvelilla on raskaus edennyt hyvin!

Onnea äiti vaan, jospa teillä kuitenkin ois tärpännyt!

Opinnot ovat edenneet hyvin, nyt taas karkaan täältä.

Suvii-i ja rosann, en ymmärrä miten pystytte oottelee,kun oireita on, siis ettette jo tee testiä?!mullakin rinnat aristaa ja maha edelleen kipeä mutta koitan varautua vuotoon nyt kuitenkin.
siinäpä tuo ongelma onkin Suvii-i kun en mä tiedä millon mun menkkojen pitäs alkaa.nyt on kp 26 muistaakseni. Välillä kierto ollu päälle 30 mutta toisinaan 28.enkä voi oikein laskee oviksestakaan millon pitäs näkyä kunnon viiva jos näkyäkseen kun mun ovisoireet oli ensin ihan kadoksissa.ja jos ne myöhemmät oli ovisoireita niin voi tietysti olla ettei vielä tartteiskaa vahvempaa viivaa tulla.

Tästä kun äsken nousin ylös niin taas repäisykipu alamahassa...toivon todella et kroppa ei muuten vaan temppuile.mut aiemmin tota ollu vaan alkuraskauksien aikana.ainakaa nuin voimakkaana et pitää pysähtyä et menee ohi.

Kyllä mä oon sitte hirvee hätähousu.selailin taapäin mitä oon täällä kirjotellu, jos ovis oli sillon kun mulla tuli verensekasta limaa pari pv niin tuskin se vielä ainakaa selkeetä viivaa antaskaa jos tärpännyt.yhyy, mä en halua ootella vastausta montaa päivää.mutta kiinnittymisvuotoa ei ainakaa oo ollu kun muuten kyllä näkys kai jo.ainaki 28 pv ja 1 pv on ollu vuotoo.ei taida täsmätä aika oireisiin...tai en tiiä.tuntuu olevan kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan älyttömän monimutkasta tuo raskaaksi tulo...

Mä vaan pikaisesti sanon, että täällä kp1 ja folliultra varattu ensi viikon tiistaille. Jännittää jo mitä noi clomit saa aikaan :wacky:

Rosann, sehän vaan on katsantakulma miten nuo asiat ajattelee. Että tehdäänkö niitä lapsia vai saadaanko ne. Mutta toisinaan voisi tosiaan olla vähän helpompaa.

Kaikille piinailijoille tsemppiä. Koittakaan nyt saada se plussa-aalto käyntiin! :happy:

Takaisin