Voi ei Mimmu..toivottavasti olot helpottaa pian.
Mä tulin just jälkitarkastuksen jälkitarkastuksesta. Keittosuolalla katsoivat, että kohtuun todella oli jäänyt (TAAS!) jotain (onneksi vaadin itselleni jälkitarkastuksen kaavinnan jälkeen!) Mulla on jostain syystä tosi ahdas kohdunkaula, eikä katetria saada sisään ilman, että kohdunkaulasta otetaan kiinni pihdeillä. Siellä mä taas yksin huusin ja itkin, kun tuntui niin hirveältä, eikä mieskään edes päässyt tänään mukaan

. Herää taas kysymys, että onko mun kehoa edes tarkoitettu raskautumisen ja synnyttämään, kun se pistää vastaan niin kovasti jopa toimenpiteissä :banghead:. Tosi paska luuseriolo :arghh:.
Nyt sitten edessä on päiväkirurgisessa ton lopun materiaalin poistaminen tähystyksellä, jotta varmasti nähdään, että kaikki saadaan pois. Jos mä vielä uuden km:n saan niin vaadin ehdottomasti suoraan ton tähystyksellä tehtävän kaavinnan, koska lääkärin sanoin mulla näyttää olevan taipumusta siihen, ettei kohtu tyhjene kunnolla. Mahdollisesti edellisessäkin kaavinnasta on edelleen jotain jäänyt kohtuun, joka on saattanut aiheuttaa tämän viimeisen keskenmenon.
Herää toinen kysymys: miksi v**ussa niitä kaavintoja tehdään sokkona ilman, että heti tarkistetaan sitä että onko vielä jotain jäänyt kohtuun?
Anteeksi törkeä avautuminen..nyt on taas vain sellainen olo, että onko tässä enää mitään järkeä?!?