Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Silville pahoittelut toistuvista menetyksistä! Naiset jo ehtivätkin kertoa, että jos jotain lohtua, niin täällä on mahtavia naisia. Tässä ketjussa uskaltaa puhua myös niistä tunteista ja ajtuksista, joita ei välttämättä viitsi muihin ketjuihin kirjoittaa.

Esikoinen: mainitsitko sinä, että äitisi on hermoratahieronnan mestari?
Oletko tietoinen, että voiko ko. hierontaan mennä kierrossa, jossa clomit ovat käytössä? Soitin eräälle mestarille aikaa varatakseni ja clomit tuli puheeksi. Hän sanoi ettei suositella hierontaa hormonihoitojen kanssa samaan aikaan, mutta hän epäili että hormonihoitojen ja hieronnan välissä suositeltu tauon pitäminen johtuisi ihan vain siitä, että saataisiin "vahvistusta" sille että hieronta oli se, joka toi avun.

Minä tässä nyt arvon että uskallanko mennä vai voiko hieronta ja clomit yhdessä tehdä jotain hallaa..? Olen kyllä lukenut kokemuksista, joissa hormonit olleet käytössä ja samassa kierrossa käyty hieronnassa ja että tällaisella yhdistelmällä olisi tärpännyt..osaako kukaan sanoa juuta tai jaata tähän? :)

Mä en osaa sanoa kyllä noihin Minniliini yhtään mitään. Mulle on annettu kaksi kertaa akupuntiota, kun olin raskaana enkä enään pystynyt liikkumaan, kun hermo oli jäänyt jumiin. Ekalla kerralla auttoi muttei enään toisella.

Mullon toista päivää jysäri :shifty: Meinasi eilen vahvistua migreeniksi mutta onneksi sitten oksuolo meni ohi. Mä vähän veikkaan, että tää on hormonaalista ja helpottaa kun menkat alkaa (tai vastaavasti saan kunnon flunssan). Tänään ollut vielä kaiken lisäksi särkyä alavatsalla :shifty: Ensin ajattelin, että tulee ovis mutta sehän nyt ei enään ole mahdollista ja tää nyt tuntuu olevan enään semmosta menkkajomotusta. No, eiköhän tää taas tästä.

Voi ei Mimmu..toivottavasti olot helpottaa pian.

Mä tulin just jälkitarkastuksen jälkitarkastuksesta. Keittosuolalla katsoivat, että kohtuun todella oli jäänyt (TAAS!) jotain (onneksi vaadin itselleni jälkitarkastuksen kaavinnan jälkeen!) Mulla on jostain syystä tosi ahdas kohdunkaula, eikä katetria saada sisään ilman, että kohdunkaulasta otetaan kiinni pihdeillä. Siellä mä taas yksin huusin ja itkin, kun tuntui niin hirveältä, eikä mieskään edes päässyt tänään mukaan :sad001. Herää taas kysymys, että onko mun kehoa edes tarkoitettu raskautumisen ja synnyttämään, kun se pistää vastaan niin kovasti jopa toimenpiteissä :banghead:. Tosi paska luuseriolo :arghh:.

Nyt sitten edessä on päiväkirurgisessa ton lopun materiaalin poistaminen tähystyksellä, jotta varmasti nähdään, että kaikki saadaan pois. Jos mä vielä uuden km:n saan niin vaadin ehdottomasti suoraan ton tähystyksellä tehtävän kaavinnan, koska lääkärin sanoin mulla näyttää olevan taipumusta siihen, ettei kohtu tyhjene kunnolla. Mahdollisesti edellisessäkin kaavinnasta on edelleen jotain jäänyt kohtuun, joka on saattanut aiheuttaa tämän viimeisen keskenmenon.

Herää toinen kysymys: miksi v**ussa niitä kaavintoja tehdään sokkona ilman, että heti tarkistetaan sitä että onko vielä jotain jäänyt kohtuun?:mad:

Anteeksi törkeä avautuminen..nyt on taas vain sellainen olo, että onko tässä enää mitään järkeä?!?:grumpy:

Muokattu viimeksi:
Kuulostaapa hurjalta Minniliini, tuo mitä olet joutunut kokemaan. Onhan siitä kaavinnasta jo kuitenkin kauan aikaa?

Väsyttää ja paleltaa. Menin saunaan aamulla pukemaan vaatteet päälle. Nää nyt voi taas lukea niiden "oireiden" piikkiin tai sitten terojen. Meilläkin Mimmu yk 3 menossa keskenmenon jälkeen, sitä ihan ekaa kiertoa en laskenut, kun käytettiin ehkäsyä siinä. Ehkä sulla tärppäs jo..ennen clomeja? Päänsärkyä, oksettavaa oloa jne..? Mutta kyllä on niin hanurista nää tuntemukset. Vois vaan olla olematta yhtään mitään niin ei rupeis kuvittelemaan mitään. Edelleen se rasti peffaan ois hyvä.

Voi itku sentään Minniliini! :sad001 Milloin sä pääset päiväkirurgiseen uuteen kaavintaan? Miten ihmeessä ne voi oikeasti toimia noin huolimattomasti. Koska sitä tuo mun mielestä jo on.

Rosann luulen, että mulla tekee nuo keltsut paljonkin oireita. Mulla ei ole ikinä esim. nirppaillut nivuksia tai ollut repäisykipuja mutta nyt noiden uusien keltsujen kanssa niitä on jatkuvasti. Samoiten valkkarin määrä on kasvanut potenssiin sata koko kierron ajan. Ja palellut on muakin tässä viimeiset päivät. Mutta jospa sä aloittaisit plussaamalla ja mä tuun clomikierroista perässä :grin

Minniliinille ja Mimmulle rutkasti sympatioita <3

Tuli mieleen tuosta Minniliinin kauhukokemuksesta se, että miten tee muut ajattelette raskautta ja mahdollista km?
Itse pelkään melkeen enemmän sitä fyysisen puolen komplikaatioita mahdollisessa km kun sitä henkistä puolta... Hmm osasinkohan nyt muotoilla ajatusta oikein...

Itsellä vaan kun kesti fyysisen puolen palautuminen niin pitkään ja olin tosi heikkona niin se teki kokonaisuudesta vielä rankemman kokemuksen.

Eilen taas itkin illalla kun tajusin että 2kk päästä olisi ollut laskettu aika. Asiaa ei auttanut se, että näin kuvan hyvästä ystävästäni jolla on laskettu aika kuukauden päästä, "minäkin näyttäisin tuolta nyt".

Hän koki kaksi rankkaa sairaalareissu km ennen tätä raskautta, ja yrittivät pitkään, niin iloitsen kovasti, että hänellä nyt mennyt hyvin ja saa pikkusen pian syliin <3

Täällä odotellaan että ruskea tuhru alkaisi oikeaksi tädiksi.. Kp 30/28-37

Kiitos naiset sympatioista. Huomenna pitäisi päästä toimenpiteeseen..soittavat ja varmistavat asian vielä tänään.

Mulla on kyllä itselläkin alkanut tulla erinäisiä pelkoja enemmänkin juuri näitä komplikaatioita kohtaan. Kaavinta tehtiin 13.1., joten jos se olisi heti suoraan tehty tähystämällä niin olisin säästynyt paljolta. Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin. Tämän kierron pidän nyt ehdottomasti yritysvapaana ja vasta seuraavista kk yritetään uudelleen..eli venyyhän tämä nyt taas tästä:sad001. Pääasia kuitenkin, ettei mitään tulehduksia ole kehittynyt.

Rosann: oireet kuulostaa hyvältä. Toivottavasti ovat pienestä takertujasta johtuvia:)

Voi Minniliini ollut taas niin rankka reissu! :(
Tuntuu pahalta että naisia jotka kohdannut tällaisen menetyksen ei hoideta loppuun asti erityisen huolella. Voimia kovasti ja toivottavasti nyt varmasti tyhjä kohtu antaa hyvän kiinnittymis alustan uudelle raskaudelle♥

Voi ei Minniliini! Todellakin hyvä, että vaadit jälkitarkistuksen jälkitarkistuksen. Mutta hirmu ikävää, että tuli mutka matkaan yrittämisen tiellä. :sad001

Minniliini; Voimia rutkasti,ikävää kun ei hoideta kerralla kunnolla loppuun asti.
Mimmu; Toivottavasti ekasta kierrosta tärppäis pysyvän plussan.
Silv; Tervetuloa :hug013 Toivottavasti saisitte pian pysyvän plussan.
Tsemppiä kaikille vaiheeseen,kuin vaiheeseen :Heartpink
).( Ihanat karvaiset vauvat huomenna viikon (koiran pennut).Täällä kp 3 ja femarit alkaa taas.

Minniliini, soitin äidille ja kysyin asiaa ni hän sanoi että clomien kanssa ei kannata mennä hierontaan, voi sekoittaa pahasti kiertoa ja elimistöä mutta jos clomit tauolla sitten voi käydä hieronnassa..

Voi minniliini mitä joudut kokemaan :( saisi huonot uutiset riittää jo! Tsemppihalirutistus ♡

Itellä ei niinkää km pelkoa vaikka toki sekin mahdollisuus liianki hyvin tajunnassa, enempi pelottaa se mitä kaikkea pahaa tapahtuu seuraavassa raskaudessa ja saako sitä elävää vauvaa kotiin vai pitääkö taas järjestää haitajaiset :(

Me mennään tänään "treffeille" käydää syömässä ja elokuvissa ♡ ovis on tainnu mennä ku tänään sain hyvin haalean viivan enää, aikasemmin oli tummemmat viivat mutta ei tasavahvoja..

Silv, ikävää että olet joutunut tähän ketjuun :sad001 Pahoittelut kokemuksistasi, toivottavasti saatte tutkimuksissa selville keskenmenojen syyn. Samoin kuin Anskunen :Heartred
Rosanin oireiden toivon enteilevän plussaa!
MrsH, keskenmenon pelosta ei varmaan pääse sellainen joka on sen kerran kokenut. Ja noista raskausuutisista... Eräs ei niin läheinen ystävä oli laittanut myös faceen ensimmäisen kuvan, josta voi raskauden nähdä. Tiesin kyllä raskaudesta, mutta silti kuva kirpaisi. Ajattelin vaan, että anteeksi, nyt ei kykene tästä iloitsemaan, ja äkkiä skrollasin kuvan pois näkyviltä. Ehkä joskus pystyn olemaan täysin rinnoin iloinen hänen puolestaan, katkeraksi en tahdo muuttua. Ollaan sovittu, että nähdään toukokuussa (asutaan eri paikkakunnilla). Jännittää jo nyt!

inohottavaa minniliini!!! oliko sulla mitään vuotoja tai muuta oiretta siitä että oli jäänyt jotain kohtuun? mullahan oli se inhottava päänsärky ja jatkuva tiputteluvuoto ja se et aina vaan näytti plussaa testi.en silti menny tutkimuksiin kun kerran piti olla kaikki syntyny kokonaisuudessaan mutta jotain sielä kuitenki oli.nyt uskon (toivon) että on tyhjä,ainakaan pääkipua ei enää oo.mutta mä oon kyllä tyytyväinen että en mennyt lääkäriin koska kaavintaan ois varmaan joutunu ja kuitenkin tuli itellään sitten pois mutta pitkän aikaahan se vei.mutta näköjään ei tuo kaavintakaan niin luotettava ole :( tosi ikävää että joutuu viel tuollasta kokemaan,niinkun ei keskenmeno jo muutenkin ois inhottavaa!!

onko hei oviskivut toispuoleisia vain? siis siltä puolen mistä munasolu irtoo? mä tuskailen omituisen mahakivun kanssa mutta se on kyllä ihan molemminpuoleista.ei ihan vielä oottas kyllä menkkojakaan...

Äiti vaan: tällä kertaa mulla ei ollut mitään oireita siitä että jotain olisi kohtuun jäänyt. Ainoa "oire" jota näin jälkikäteen mietin on tuo pitkä kierto..sehän venyi 44päivän mittaiseksi. Mutta koska minulla on välillä muutenkin kierrot venyneet ja keskenmeno voi ne myös aiheuttaa, en osannut sitä epäillä.

Oviskivuista: mulla on ollut tosi erilaisia. Aiemmin oli sellaista tosi kovaa, jopa polttavaa kipua, jota oli vaikea sietää ja välillä jouduinkin siitö polille kipupiikeille. Nyt pari viimeistä kiertoa oviskivut on ollut lähinnä toispuoleista jomottelua, jota taas on helpompi sietää.

Esikoinen: paljon kiitoksia informaatiosta..taidan jättää nyt vielä suunnitteluasteelle tuon hieronnan.

Diku: onnea karvavauvoista ja kiva, että olet nyt päässyt siihen vaiheeseen, että kohta voi taas alkaa yrittelemään.

Sain soitin polilta ja huomenna päivällä on tosiaan aika toimenpiteeseen..sinne sitte taas *huoh* :yuck:

Tsemppiä Minniliini ja toivottavasti tosiaan saadaan tyhjäksi niin pääsette uusintayritykseen!

Diku: olis kiva nähdä kuva karvapalleroista! Varmasti hässäkkää siellä riittää.

Diku, voi että karvapallerot on kyllä niin ihania :Heartred

Minniliini, toivottavasti huomenna saadaa tyhjennettyä kunnolla. Tuo on inhottavaa kun jää jotain vaikka kuinka sanotaan että tyhjä on. Tsemppiä huomiseen :Heartred

Esikoiselle rentouttavaa ja ihanaa treffi-iltaa :)

Jännittää Rosannin puolesta :nailbiting: jospa siellä tulisikin plussa!

Kaikille muillekin tsemppiä kiertoon :Heartred

Takaisin