Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt kerkee hetken, kun ruoka tossa sivussa valmistuu.

Eli tosiaan ensi kierrosta sitten clomit käytössä. Minimi annostuksella mennään aluksi ja riippuen sitten kasvusta niin irrotetaan joko piikillä tai annetaan luomuna irrota. Kontrolliultra kp 9 tai 10, riippuen miten viikonloppu sattuu just siihen. Puoli vuotta mennään nyt kaavalla ensin clomikierto ja perään luomu, sitten clomikierto ja luomu jne. Mä olin niin innoissani tästä käänteestä, kun oletin ettei mitään aleta kuitenkaan tekemään, etten nyt edes muista pitikö ne aloittaa kp 3 vai 5 mutta eiköhän se selviä, kun haen lääkkeet apteekista. Muistelen kuitenkin, että kp 5-9.

Just nyt mulla on tosi positiivinen fiilis tämän yrittämisen suhteen! :)

katina-85, meillä on 4 lasta (tai tarkemmin mulla 3 lasta edellisestä liitosta ja yksi yhteinen) ja 6 keskenmenoa.ikääkin alkaa olla jo, ei nyt niin etteikö voisi vielä saada lapsia mutta kyllähän ne mahollisuudet huononee vanhetessa.täytän keväällä 34.
mutta lisäyksenä,ei tuo ikä mulla ole lisännyt keskenmenoja koska niitä oli jo sillon nuorena kaks,alta 20v. sitten taas kaks alle 30 vuotiaana ja kaks tässä 2014 vuonna.
muokataanpas taas siis 2014 oli vaan yks ja 2015 oli viimeisin keskenmeno, se oli myöhäinen km ja muut varhaisessa vaiheessa,alle 12 vk keskenmenneitä.

Muokattu viimeksi:
Katina mulla on kaksi onnistunutta raskautta (pojat 15v ja 13v) ja heidän välissä tuulimunaraskaus ja nyt sitten keskenmennyt , kaikki saman miehen kanssa. Molemmat keskenmenot varhaisia , molemmat vkolla 8. Ikää jo 41v mutta ei vielä lannistuta. Katsotaan nyt kesän loppuun jos iltatähti tärppäis. Ekaa kertaa nyt terolut käytössä kierron pidentämiseen. Mitä sivuoireita niistä on ? Mulla rinnat tuntuu nyt kipeiltä, mutta vasta eilen otin ekan pillerin?? Annostuskaan ei taida olla järin suuri 10mg.

Mahtavaa Mimmu, että sait clomit ja olet osaavissa käsissä! Mitä on noita palstoja lukenut aika moni plussaa heti ekassa clomikierrossa. Tsempit sinne!

Katina, meillä on ekasta raskaudesta poika 2-vee. Sen jälkeen olen saanut 2 keskenmenoa. Eka 4+6, toinen 7+5. Johtunee mun huonolaatuisista muniksista, ikä tekee.

Katina, ensimmäinen raskaus myöhäinen keskeytynyt keskenmeno. Viikolla n. 15 kuollut ja viikolla 20+2 rakenneultrassa huomattu.

Eka yrityskierto alkanut, kp 5 ja menkat jatkuu. Kohta ollaan jännän äärellä. Jälkitarkastukseenkin enää 8pv. JÄNNITTÄÄ!

Minulla ikää 24, miehellä 31. Miehellä aikaisemmasta suhteesta 8v kaksoaet, tyttö ja poika.

Minulla yksi kkm takana, nt ultrassa huomattu viikolla 12+, kuollut jo n vkolla 5-6
Oli ensimmäinen raskaus,eli ei lapsia

Kohta Mimmu jättää meidät kun alkaa hommat luistamaan :nailbiting::angelic:

Täällä kolme keskenmenoa ja ei yhtään onnistunutta raskautta :oops:

Katina meillä takana marraskuun varhainen km ja se on ainut raskaus tähän mennessä.

Mimmu jee! Kyllä teillä nyt tärpit käy! :)

Mimmu taitaa olla ekana testivuorossa ja mä sitten jokusen päivän sen jälkeen, jos nyt ei ala taas jo viikonloppuna tiputella.

Mimmulle onnittelut clomireseptistä! Ihanaa, että saatte apua yritykseen!

Suvetar, voimia alakuloisiin ajatuksiin. Tottahan tuo on, että ikä on vain numeroita, tosin tässä asiassahan ikä alkaa jossain vaiheessa tarkoittamaan myös muutakin. Mutta teillä on kuitenkin vielä tosi hyvin aikaa. Ei tämä varmaan lohduta ja itsehän revin kriisiä jo omasta iästäni, vaikka oikeasti en ole vielä millään mittapuulla vanha tähän hommaan. Kai se vain on se, kun lähipiirissä on jo pari vuotta putkahdellut vauvoja.

Katina-85, meillä yksi raskaus - yksi keskenmeno. Lapsia ei siis ole.

Kurja juttu että monet on joutunut kokeen keskenmenon moneen kertaan. Voimia kaikille ja toivotaan että seuraava raskaus onnistuu hyvin.

Tsemppiä Susanne uuteen kiertoon!
Mimmu, mistä päättelet että muniksesi on huonoja…?? Mä en ainakaan halua uskoa että ne olisivat liian vanhoja. Mutta eiköhän niille saada kokoa nyt kasvattamalla.

Mulla jomottelee alavatsassa ihan hirveästi. Nyt myös vasemmalla. Ja luinkin jostain että terojen sivuvaikutuksena voi rintoja alkaa aristaa. Tietääkö joku mikä ero on lugeilla ja teroilla? terot ovat synteettistä keltarauhashormonia, luget luonnollista. Mutta mitä käytännön eroa niillä on? Lisää sivuoireita odotellessa… Mut sen mitä noita nettikeskesteluja olen seurannut terot usein auttaa lyhyisiin kiertoihin (ei välttämättä taas sitten pitkiin) ja siten voivat edesauttaa alkion kiinnittymistä ( auttaa limakalvoa paksuuntumaan) Mutta tosi monet on raskautuneet clomeista! Joten tsempit sinne!!

Rosann, en mäkään usko, että ne vielä liian huonoja olisi. Mutta tosiaan iän myötä alkaa laatu väkisin kärsiä ja oviksen aikaisuus vaikuttaa sekä laatuun, että kokoon.

Ei kait noilla keltarauhashormoonivalmisteilla paljon käytännön eroja ole. Tukevat kaikki keltarauhasen toimintaa ja kasvattavat limakalvoa. Mulla on Arefam niminen käytössä. Mulla on niiden aloituksen myötä tullut "raskausoireita" joita ei ennen ollut koskaan.

Mä vähän yllätyin miehen reaktiota, kun kerroin clomeista. Oli vähän epäileväinen ja ihmetteli miksi me nyt tarvitaan apua. Yritin parhaani mukaan selittää mutta ei se kauhean innostunut ollut. Ei tosin kyllä tyrmännytkään.

Eihän se ikä tarkoita välttämättä mitään. Työkaverini 42v sai iltatähden joulukuussa ja äitini 44vuotiaalla ystävällä on 8vuotias, 3vuotias ja toukokuussa tulossa kolmas :)

Huh huh ku tullut tekstiä, mä oon vaan jotenki ollu niin kiireinen et ihan on jäänyt kokonaan täällä käynti.
Ovishan mulla oli niinkuin aavistelinki, paristi kerittiin peittoja heilauttaa, mutta eipä auttanu... Täti tuli siis tällä viikolla kylään. Kierto ainaki on pysyny samana keskenmenon jälkeen.

Tsempit niille jolla täti vierailee ja plussatuulia kaikille seuraavaan kiertoon :)

Katina-85 Mulla on kolme muksua 2010, 2011 ja 2012 syntyneet, nyt neljäs meni kesken rv 12+2 eli lähti sponttaanisti tyhjentymään, syytä ei tiedetä. Oireet oli ihan erilaiset ku muissa raskauksissa, ja yhen enne unen kerkesin nähdä et kesken menee, kolmee viikkoo aikasemmin.

Mulla tulee aina välis mieleen et pääsisin kohta kesälomalle ja siitä äippälomalle, jos ois hyvin menny heinäkuussa ois pitäny la olla... ja sit käy mielessä et ei enää taida tälle vuodelle saada sitä pientä syliin... Vaikkaki nyt viel joulukuulle kerkeis jos tärppää... Just yks kaveri sano et niille on tulossa vauva, meil on muutenki samanikäiset muutkin lapsukaiset, joten se vähän otti koville ja töissä ku nään maha pystyssä olevia, ni joskus tuntuu pahalle, vaikka oon yrittänyt selittää itelle sitä et näitähän sattuu, ja saan olla onnellinen noista jo kolmesta ihanuudesta :)

Kysymys.. kui monta päivää teillä muilla näkyy viivaa ovis testissä, siis semmosta vaaleempaa kunnes tulee ovis viivat? Kysyy tyhmä joka ekaa kertaa tikuttaa enemmän ku kerran :D

Takaisin