Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä en katsonut tuota inhimillistä tekijää, en usko että mun kannattaakaan.tai en tiiä.
tulispa pian tulokset siitä kohdusta otetusta näytteestä...alkaa hirvittää onko siel nyt kumminki jotaki häikkää.aina kun ehdin hihkumaan että ei vuoda niin kappas,taas sitä tihkuu.ja ihan selkeesti edelleen alkaa tiputella fyysisen rasituksen jälkeen (ylläripylläri lumia piti kolata) mälsää!
ja toinen asia mikä tökkii ja pahasti on mies joka ei tunnu tajuavan että lasta ei nainen voi saada alulle kuin tiettyinä päivinä kiertoa. mä uskosin että alkas olla hyvät päivät alottaa yritys mutta kas kun toista ei huvita :( nyt varsinkin kun ei voi olla viel varma omasta kropasta millon se ovulaatio on kun tuntuu olevan viel jonkinverran sekasin keskenmenosta.

Allekirjoitan sananne Starling ja Anskunen täysin. Kyllä mullakin on todella ristiriitaiset fiilikset uudesta raskautumisesta ja sen odotuksen pelosta ja sitten sen mahdollisen raskauden pelosta. Ei se auta ku elää niiden pelkojen kanssa.

Voi ei Jellona, toi on kyllä niin suolaa haavoihin. Mulla myös pari kaveria, jotka juuri saaneet itse lapsen ja tietävät meidän tilanteen. Mäkin olen jotain kuvia saanut, mutta aika vähän onneksi. Toki sitä on iloinen toisten puolesta.....mutta....:sad001

Mä katsoin kanssa sen inhimillisen tekijän ja Rosann samaten mäkin vähän jäin ihmettelmään, että miksi olivat kolmannen km:n jälkeen päättäneet lopettaa. Jotenkin jäi mietityttämään, että oliko heitä tutkittu ja löydetty jotain? vai eikö vain pää kestänyt, kuten tämän asian kanssa helposti käy..sinänsä ikävää, että tuollaista asiaa käsiteltävässä ohjelmassa ei sitten kuitenkaan tota asiaa enempää avattu..ei varmaan olla ainoita, jotka tota jäi pohtimaan.

Hyvä, että sait Sabetti hyviä uutisia labroista. Kuten sanoit, niin kyllä se omaa mieltä keventää, kun tietää, että noi asiat on kunnossa. Kaikki meistä varmaan allekirjoittavat sen, että tää touhu on kyllä stressaavaa :grumpy:

Äiti vaan: kurjaa..toivottavasti vuoto loppuisi pian. Pidähän miehelle pikku bilsantunti aiheesta :wink

Loistavaa Anskunen, että sait soitettua ajan! Ja ikävää tuo tuhruttelu. Toivottavasti ei kuitenkaan enteilisi mitään ikävää.

Mulla tuli tänään kans ekaa päivää jotain ihme tuhrua..tädin pitäisi saapua aikaisintaan ke, joten sekös tässä nyt sit ihmetyttää. Mulla kun ei ole muistaakseni koskaan ollut sitä enteilevää tuhruilua. Mutta ei tuo tuhru kyllä hyvää mulla varmasti ainakaan meinaa...sellainen fiilis on vahvasti. Mitään kipuja ei kyllä ole, mikä on erittäin merkillistä. Voi kun olisi jo viikko eteenpäin niin tietäisi asian oikean laidan...ÄÄÄÄÄÄHHH!%#! *malttamaton* :arghh:

Enpä usko Anskunen..jos tässä piakkoin pitäisi menkat alkaa niin eiköhän tuo valitettavasti menkkoja enteile :sad001. Eikös kiinnittymisvuoto pitäisi olla jossain dpo 7 tienoilla?

Kyllä minä tätä ketjua edelleen seuraan ja jännitän kaikkien puolesta. :) Niin paljon on niin moni joutunut kokemaan. Lukiessa teidän kirjoituksia, olen miettinyt usein, miten itse olisin selvinnyt kaikkien kokemuksista. En tiedä. Olette kyllä jokainen vahvoja naisia ja ihailen jokaisen sinnikkyyttä!

Ystäväpariskunta kärsii lapsettomuudesta. Heillä raskaus ei ole alkanut hoidoista huolimatta. Minua itkettää usein heidän tilanne, kun ei sitä voi mitenkään korjata. Sitä kokee itsensä kovin pieneksi ja mitättömäksi niin suurten asioiden äärellä. Jos voisin, olisin toisen lapseni varmasti heille antanut. Se ei vain ole mahdollista..

Anskunen, minun raskaus alkoi tuhrulla. ;) Odotin ihan satavarmana menkkoja, mutta ne eivät koskaan vain alkaneet pienen pienestä tuhrusta huolimatta. Joten toivotaan siellä olevan sama tilanne! Myös raskausoireet loistivat poissaolollaan, joten plussa oli aika yllätys. :)

Täällä voidaan tällä hetkellä kirjaimellisesti paksusti. Olo on aika tukala, vaikka viikkoja on vasta 24+5. Nukkuminen on ihan vieras käsite.. Olin tänään ensimmäistä päivää töissä saikun jälkeen. Lääkäri laittoi lepäämään supistelun takia, joka onneksi kotona ollessa kyllä helpottikin. Nyt yritän vielä muutaman viikon sinnitellä, ennen kuin jään lopullisesti pois. Toivon vauvoille vielä monta viikkoa mahassa, vaikka loppu tulee olemaan varmasti hyvin raskas ja vaikea. :)

Kaikkea hyvää loppuraskauteen ja toivotaan että pienet on vielä monta viikkoa masussa :Heartred

Eli lopussa voi käydä hyvin vaikka alku olisikin hankala. Mulla tosiaan ei mitään oireita ole ellen ihan väkipakolla keksi joten en voi kuvitellakaan muuta vaihtoehtoa kuin että menkat on myöhässä. Vaikkakin plussaa tietysti toivoisi. Ja tietysti pysyvää. No katsotaan miten tilanne etenee :joyful:

Onnea loppuraskauteen elaffy ♡

Itse opin tässä enkeli raskaudessa että toivoa on niin kauan kunnes toivo on viety (tämän ku sit muistais seuraavassaki raskaudessa) meilläki lähtötaso oli se että aborttia ehdotettiin..

Voi kuinka toivoisinki että plussa uutisia kuulis teiltä ihanilta naisilta ♡ jokainen on plussan ja onnistuneen raskauden ansainnut :)

Kp29 tyhjennyksestä. Eilen illalla vessassa pyyhittäessä pienen pientä ruskeaa tuhrua. Melkein jo innostuin että sieltä ne ekat menkat tulivat, mutta ei. Sen jälkeen ei mitään edes pyyhittäessä.

Anskunen, miltä testi näyttää? Täällä ollaan peukut pystyssä!
Susanne, jos se olikin kiinnittymisvuotoa :)
Toivon teille kaikille vahvaa pysyvää plussaa raskaustesteihin, olette sen ansainneet <3

Kp 1. On se jännä kyllä se ihmisen mieli kun osasin vaistota etten ole raskaana. Joten en ihan hirveän pettynyt ole :) hyvillä mielin uuteen kiertoon!

Kiva kun löytyi tämmöinen paikka missä muut samassa tilanteessa, ei tätä oikein muut ymmärrä kuin ne ketkä itse käyneet läpi! Mä vähän lueskelen teidän juttuja ja koitan päästä kunnolla mukaan :)

Täällä ovulaation pitäisi olla ihan näinä päivinä, ekaa kertaa tässä kuussa ihan tikuttelen mutta kaikki yrityskierrot ollaan otettu miehen kanssa varman päälle ja joka päivä ollaankin seksiä harrastettu että ihan sama sinänsä tikuttelenko vai en :wink

Me hoidetaan meidän vauvakuumetta hankkimalla mahdollinen koiravauva ensi hätään :grin Jotain piristystä ja odottamista tännekkin ennen seuraavaa plussaa..

Pahoittelut Anskunen tädistä! Olisiko ollut kiinnittymisyritys kun täti myöhässä?

Täällä kp 10 ja ovulaatiotestit näyttää vielä negaa. Jomotellut on jo parin päivän ajan oikealta. Mies on kovin innokas mutta olen yrittänyt toppuutella, viimeksi taidettiin kummatkin väsähtää koko hommaan ja sit kun oli se paras päivä niin ei enää jaksettu… Semmosta tää on. Täytyy myöntää että välillä jopa tää tekeminen kyllästyttää :singing:vaikka seksistä nautinkin. Mutta oon päättänyt että tästä kierrosta tärppää :smug:

Anskunen, olen tosi pahoillani kp 1:stä. Varmaan enemmän pahoillani kuin sinä, jos/kun kerran hyvillä mielin olet uuden kierron suhteen. Halaus kuitenkin! :hug013Kyllä siellä varmaan jotain yritti nyt jo tapahtua!

Niin ja ovis kyllä saatiin hyödynnettyä toissapäivänä. Ovistesti antoi kyllä vielä eilenkin plussaa 2 vuorokautta yhteensä. Olen käsittänyt, että ovishuippu olisi lyhyempi... Tosin niin paljon voimakkaammat oireetkin kuin edellisissä kierroissa, että joku superovis varmaan meneillään. Mulla on ollut näin voimakkaat oireet ainoastaan ekassa kierrossa keskenmenon jälkeen.

Äiti vaan, sun täytyy korjata miehen virheellinen käsitys ihmisen anatomiasta!

Heippa pitkästä aikaa :helloNyt on mullaki taas aikaa kirjoitella, kun mies lähti takas kaukomaille.
Täällä on ehitty jutella vaikka ja mitä, kaikkea ei kykene kommentoimaan. Mutta uusille tervetuloa ja pahoittelut kokemuksistanne. :Heartbigred
Pahoittelut myös tädin tulosta niille (Anskunen ainakin :Heartred) joille se ei ole ollut tervetullut.. ja toisaalta toivotaan sen vierailua niille jotka toivoo.

Oma tilanne siis se, että tää kierto meni "hukkaan" kun nähtiin ovulaation suhteen liian myöhään miehen kanssa, nyt oottelen menkkoja joiden pitäis alkaa huomenissa. Seuraavan kerran nähdään miehen kanssa n. kuukauden päästä. Eli myös seuraava kierto menee harakoille, niin sanoakseni.. Huhtikuun kierrossa voipi olla jotain minimaalisia mahollisuuuksia.

Olo on jotensakin tyhjä. Starling on tainnut täällä puhua tyhjästä kohdusta ja sen aiheuttamasta tunteesta, tavoitan jotenkin niin hyvin, mitä sillä tarkoitat. Kierto on ollut kohtuu kivulias ja oon miettiny, että munasarjaparat ne siellä koittaa pitää elämää ja meikä ei pysty antamaan mitään mahiksia.. Vähän outoja ajatuksia :rolleyes: mutta siltä tuntuu. Luulisi, että olis vaan helpottavaa, kun ei tarvi jännäillä suuntaan tai toiseen, mutta ei. Tympii vaan, kun ei voi edes yrittää. Vaikka mitäpä sitä turhaan tuskailemaan asioita, joille ei mitään voi.

Siitä Inhimillisestä tekijästä piti vielä sanoa, että sain sellaisen käsityksen, että se lapsihaaveista kokonaan luopunut (3 keskenmenoa saanut) oli kokenut tilanteen henkisesti liian raskaana. Ainakin se korosti paljon psyykkistä rankkuutta, sitä ettei kestänyt jatkuvaa epävarmuutta ja pettymyksiä. Oisin itse myös toivonut, että sitä päätöstä oltaisiin avattu vähän enemmän.

Paljon tsemppiä jokaiselle :) Minniliinillä taisi olla jännimmät paikat vai joko unohdin muut?

anskunen, höh! mutta hyvä että et kovasti pettynyt.
susanne, tuo on niin rasittavaa ootella niitä menkkoja!! mulla oli kans et tuli vähän, sitten lakkas ja taas vähän jne... mutta lopulta ne tuli kuitenkin,hiukan niukempina kun ennemmin. ja tosiaan vieläkin välillä alkaa tiputteleen uudestaan. mutta jälkitarkastuksessahan lääkäri katsoikin ultralla että jotain siellä viel näkyy.
ukon kanssa eilen illalla asioista puhuttiin... niinkun vähän pelkäsinkin että se on alkanu taas miettiin miten raskas tuo vauva-aika oli nuorimmaisen kanssa kun oli allergioita. sehän ei niin kauheesti toivonut raskautta edes ja alkoi vasta tottua ajatukseen että vauva tulee ennenkun sitten meni kesken.no, kyllä me ilmeisesti kuitenkin yritetään vielä mutta hiukan se tietysti vie mieheltä haluja jos sitä arveluttaa että haluaako edes vauvaa.
ja se kyllä harmittaa kun itsellä tuo tarve saada vauva on ihan järjetön!!
millä ihmeellä te pidätte toiveet kurissa joka kierrossa jotka ootte kauan jo yrittäny??? mulla on taas sellanen ärsyttävä iloinen olo että mitä jos nyt tärppäs ja sit on taas kauhee vitutus kun menkat tulee. pitäs osata aatella niin että no ei varmasti oo onnistuttu niin ei tippus niin korkeelta...kai! mulla ei oo ollut hirveesti vaikeuksia tulla raskaaksi,tai kahta lapsista on joutunut ootteleen vuoden-pari ennekun tärppäs mutta enempikin on ollu ongelmana nuo keskenmenot.ja nyt sitä tietysti oottaa että raskaus alkas kans nopsaan mutta eihän siinä välttämättä niin käy.mä taidan olla ihan liian malttamaton luonteeltani.

Pahoittelu Anskunen mutta ihanaa, että olet hyvällä mielellä! :)

Äiti vaan, mulla ehkä on nykyään semmonen "ei tästä kuitenkaan tule mitään" -olo, joten ei ne toiveet edes kauhean korkealle kerkeä nosta. Toki sitä toivoo ja lopulta nega masentaa mutta, jotenkin mun olo on jo turta tähän yrittämiseen. Yli vuosi oviksen bongailua ja ajoitettua seksiä tekee tehtävänsä.

Moikka taas Suvetar! Kiva oli kuulla sinustakin, juuri tuossa mietin että mitä sinne kuuluu :) Todella harmi että teillä menee nyt pari kiertoa ohi :/ Jos ne munikset siitä sisuuntuneena kehittäis jonku megaovulaation sitte huhtikuulle ja tärppi kävis! :)

Ovista odottelen tässä parin-kolmen päivän päähän ja taas oon nähnyt tosi paljon unia. Taitaa olla mulla ovisoire tuo unien näkeminen, samoten ku ettei kahvi maistu kovin hyvälle, niinhän kävi viimeksikin :D No tietääpähän mitä täällä loppuviikko touhutaan ;) Lääkäriaika siirtyi vielä viikon eteenpäin, ei oikeastaan haittaa niin ehtii tämä kierto mennä ja näkee taas miten vuoto käyttäytyy.

Takaisin