tänään käväsin reumalääkärillä.sain jättää vielä lääkityksen tauolle kun ei pahoja tulehduksia ja koska yritetään saada vauvaa alulle.
sain myös soiton koskien sitä jälkitarkastusta...sukupuoliasia jää arvoitukseks. patologi oli vastannut että oli hiukan epäselvää kumpi on,mutta päätyi siihen että olis tyttö,tutki suurennuslasin ja mikroskoopin kanssa. kuulemma klitoris voi olla niin suuri tyttösikiöllä että näyttää pippeliltä ja kai ne munat sitten ois sen mielestä ollut häpyhuulet. mutta,poikana minä sitä pidän edelleen, varsinkin kun ei siitä kerran varmuutta ole ja omaan sekä kätilön silmään näytti pojalta.
kohdusta otetusta näytteestä ei vielä vastauksia tullut. raskaustesti LÄHES nega... kauan se kestää. mutta enpä mä enempää oottelis muuten yrityksen suhteen mutta kun yllättäen alkoi tänään supistuksen kaltaiset kivut,jälleen, ja ulos tuli jotain...kaksin kappalein.se kai oli se mitä ultralla katsoi että jotain näkyy.sitä vaan ihmettelen että mitä mahtoi olla se jokin kun istukka ja vauva syntyi ihan kokonaisena?! kai pitäs nyt sitten olla tyhjä.(kauhukuvia het vilisee mielessä et mitä jos siel alunalkaen oiski ollut kaksi ja toisen kehitys ois pysähtyny ja se ois sitten aiheuttanu jonku tulehduksen sinne miks syntyi...ja taas tätä josjosjos vaikka asia ei siitä mikskää muutu )
äääh,mä haluan muuta ajateltavaa,kuten esim sen uuden plussan.
oli lääkäri määrännyt kilpirauhaskokeet ja jonkun hyytymiskokeen (?) tuo hyytymisjuttu menee vasta huhtikuulle kun siinä on joku aika mitä pitää km olla kulunut. vaikka joteski ihmettelen miks ne sitä tutkii,jos jotai sellasta ongelmaa ois niin sillonhan kai istukasta ois löytyny jotai häikkää,tukoksia? siskolla on kilpirauhasen kans ongelmaa,mut ei kait se mitenkää suvussa kulje,vai?
voi suvii-i, ei tosiaan oo kiva juttu joutua tänne!! tai siis hyvä tänne on päästä purkamaan pahaa oloo muiden saman kokeneiden kanssa. Mutta se mistä tänne tullaan jutteleen,sitä en toivois kellekkää!!
nyt hei naiset niitä plussia kehiin!!!!