Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos taas kannustuksesta! Toivotaan nyt oikeasti, että se ovis odottaisi ainakin viikonloppuun. Ainakin mies nyt tietää, että alkaa olla aika lähellä :D

Mä toivoisin, että saan gyneltä vaikka clomit käyttöön mutta pahoin pelkään ettei niitä kirjoita. Jos mun ovis on jatkuvasti aikaisin niin olis hyvä saada sitä kypsytettyä ennen liikkeellelähtöä ja siihen clomit auttaisi. Tietääkseni mitään lääkettä ei kuitenkaan ole siirtämään ovista myöhemmäksi. Katotaan mitä gyne tuumii.

Joo Rosann, on munkin yksi ystävä raskaana, la vähän yli kuukauden päästä ja täyttää kesällä 42. Onhan näitä. Tänäkin nainen oli päättänyt, että haluaa vain yhden lapsen, sitten päätti kuitenkin yrittää ja tulikin nopeasti raskaaksi. Jotenkin sekin just nyt tympäsee, kun sitten meikäläinen, joka on aina halunnut paljon lapsia niin ei meinaa niitä millään saada :(

Kyllä mä varmaan täältä vielä nousen :)

Palasin eilen illalla kotiin työmatkalta ja tuntuupa ihanalta olla kotona.

Äiti vaan, onpa harmillista, ettei jälkitarkastuksessa selvinnyt mitään syytä pikkuisen menettämiseen. Varmasti myös tuo sukupuoliasia jäi häiritsemään ja tulee juuri se tunne, onko edes tutkittu oikeaa pientä... Toivottavasti lääkäri soittaessaan pystyy selventämään asiaa. Toivottavasti myös raskaustesti näyttää pian negatiivista, ettei tarvetta kaavinnalle tule. Kokemuksesta tiedän, että on piinaavaa odottaa testin muuttumista negaksi.

Vadelmiinalle pahoittelut kokemuksestasi! Olet tervetullut tänne juttelemaan meidän kanssa enemmänkin, jos haluat.

Mimmulle toivon kohenevaa mielialaa viimeistään oviksen myötä!

starling, kiva kun palasit meidän pariin :) toivottavasti työreissu sujui hyvin.

Mun menkkajomot senkun vahvistuu joten eiköhän täti saapune yön aikana sovitusti. No, uuteen kiertoon sitten vaan :shifty:

Toivotaan Anskunen että täti pysyy poissa! Mutta jos ei niin tsempillä uuteen kiertoon! :)

Äiti vaan todella paljon sympatiaa:hug013. Ikävää että on tuollaista sekaannusta sattunut..ihan kun ei muuten olisi asian kanssa tarpeeksi käsiteltävää. Toivottavasti testaat pian negan niin voi alkaa edes vähän tuntumaan siltä että pöytä on puhdas.

Täällä on nautittu talvilomaviikosta ja tankattu aurinkoenergiaa. Salilla olen käynyt nyt myös ahkerasti ja ajatuksia onkin saanut ihan kivasti pois piinaviikosta. Nyt dpo 8-9 ja ensi keskiviikkona ajattelin heittää testiä pissipurkkiin. Seuraavanlaisia oireita olen kehitellyt itselleni: menkkajomottelua (viikko etuajassa!?!), yskiminen alkoi yökkäyttämään, jonka jälkeen "näkyi tähtiä", kuten raskauspahoinvoinnin aikaan kun oli yökkinyt pöntölle, lämmöt koholla. Eipä sen kummoisempia, mutta jotain kuitenkin..piinaviikot on mielenkiintoisemmat ku on kehitelty oireita:wink.

Anskunen taitas piinailla samas tahtia mun kanssa..oliko muita?

Tsemppiä Minniliini, toivottavasti plussa pärähtää viikon päästä! Mulla ainakin noi menkkajomottelut noin viikkoa ennen on ollut merkki raskaudesta.

Meillä alkaa kohtapuoliin tää pupuiluvaihe. Nyt kp 6. Mies on ihan innoissaan ja itsekin olen toiveikas, kun sain noi terolutit. Oon jo vakuuttunut siitä, et mun syksyinen keskenmeno aiheutui keltarauhasen laiskuudesta. Nyt sitten otan ovulaatiotestit käyttöön, ensimmäistä kertaa elämässäni. Munasolun irtoamisen olen useimmiten kierron 13.päivä mielestäni tuntenut viiltävänä kipuna mutta nyt saas nähdä mihin toi ovulaatio ajottuu, onko tuokin ollut vain kuvitelmaa.

Hienoa Rosann, että sait terolutit, toivottavasti tuovat kaivatun avun :happy:. Millä viikoilla sulla syksyllä keskenmeno olikaan?

Mäkin olen _vähän_ toiveikas noiden menkkajomojen suhteen, mutta yritän kuitenkin hillitä itseäni. Toisaalta taas mulla ei ole tullut rinnat kipeäksi vielä, vaikka yleensä ovat aina tulleet pian ovulaation jälkeen. Muistaakseni myös tärppikierroissa tuli oviksen jälkeen kipeiksi..äh ei pitäisi miettiä yhtään näitä oireita :wacky:..ne kun voi olla ihan erilaisetkin eri kierroissa. Nyt paikallaan aamu-urheilut ja salin infrapunasauna...jospa näillä eväillä saisi taas ajatukset muualle.

Hyvää alkavaa viikonloppua iHaNaiSeT:smiley-angelic003

Minäkin tulen nyt keskusteluun mukaan. Takana varhainen kkm lokakuussa, joulukuussa taas plussa mutta varhaisultrassa tammikuussa selvisi että sikiö vastaa viikkoja 6+0 7+9 sijaan eli keskeytynyt kkm. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ja nyt tänään pitäisikin ekojen menkkojen loppua! Kierto mulla pysyi täysin samana 26pv lääkkeellisestä huolimatta :)

Välillä tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja luovuttaa on tämä niin turhauttavaa. Onneksi on tuo esikoinen 1v joka varmistaa ettei jää likaa murehtimaan ;)

Minniliini, toivottavasti menkkajomottelut olisivat pienen kyytiläisen tekosia!!

Suvii-i, tervetuloa mukaan juttelemaan! Olen pahoillani, että sinäkin tähän sakkiin joudut kuulumaan. Niin toivoisi, ettei tähän ketjuun tarvitsisi kenenkään tulla juttelemaan.

suvii-i, tervetuloa joukkoomme. Niinkuin starling tuossa jo sanoikin niin ei toivoisi kenenkään joutuvan tulemaan tähän ketjuun. Mutta meitä on täällä ihan mahtava joukko! :Heartred Ja suuret pahoittelut kokemastasi.

Minniliini, toivottavasti jomottelut tietää hyvää :wink

Mun menkkojen olis pitänyt alkaa tänään mutta eipähän ole täti pamahtanut paikalle :wideyed: mutta mä en jaksa kyllä ajatella yhtään että tässä olis mitään ihmeellistä :grin ja onhan tätä päivääkin vielä monta tuntia jäljellä! Kp 27/27

tänään käväsin reumalääkärillä.sain jättää vielä lääkityksen tauolle kun ei pahoja tulehduksia ja koska yritetään saada vauvaa alulle.
sain myös soiton koskien sitä jälkitarkastusta...sukupuoliasia jää arvoitukseks. patologi oli vastannut että oli hiukan epäselvää kumpi on,mutta päätyi siihen että olis tyttö,tutki suurennuslasin ja mikroskoopin kanssa. kuulemma klitoris voi olla niin suuri tyttösikiöllä että näyttää pippeliltä ja kai ne munat sitten ois sen mielestä ollut häpyhuulet. mutta,poikana minä sitä pidän edelleen, varsinkin kun ei siitä kerran varmuutta ole ja omaan sekä kätilön silmään näytti pojalta.
kohdusta otetusta näytteestä ei vielä vastauksia tullut. raskaustesti LÄHES nega... kauan se kestää. mutta enpä mä enempää oottelis muuten yrityksen suhteen mutta kun yllättäen alkoi tänään supistuksen kaltaiset kivut,jälleen, ja ulos tuli jotain...kaksin kappalein.se kai oli se mitä ultralla katsoi että jotain näkyy.sitä vaan ihmettelen että mitä mahtoi olla se jokin kun istukka ja vauva syntyi ihan kokonaisena?! kai pitäs nyt sitten olla tyhjä.(kauhukuvia het vilisee mielessä et mitä jos siel alunalkaen oiski ollut kaksi ja toisen kehitys ois pysähtyny ja se ois sitten aiheuttanu jonku tulehduksen sinne miks syntyi...ja taas tätä josjosjos vaikka asia ei siitä mikskää muutu )
äääh,mä haluan muuta ajateltavaa,kuten esim sen uuden plussan.
oli lääkäri määrännyt kilpirauhaskokeet ja jonkun hyytymiskokeen (?) tuo hyytymisjuttu menee vasta huhtikuulle kun siinä on joku aika mitä pitää km olla kulunut. vaikka joteski ihmettelen miks ne sitä tutkii,jos jotai sellasta ongelmaa ois niin sillonhan kai istukasta ois löytyny jotai häikkää,tukoksia? siskolla on kilpirauhasen kans ongelmaa,mut ei kait se mitenkää suvussa kulje,vai?
voi suvii-i, ei tosiaan oo kiva juttu joutua tänne!! tai siis hyvä tänne on päästä purkamaan pahaa oloo muiden saman kokeneiden kanssa. Mutta se mistä tänne tullaan jutteleen,sitä en toivois kellekkää!!
nyt hei naiset niitä plussia kehiin!!!!

Äiti vaan en osaa sanoa tosta kilpirauhasasioiden periytyvyydestä tuolleen, että jos sisaruksella on jotain, mutta mulla on kilpparikokeet otettu aina alkuraskaudesta juuri sillä perusteella kun minun molemmilla vanhemmilla on lääkitys. Minulla ei ole arvoissa ollu häikkää kuin juuri km-raskaudessa... kumpi lie syy, kumpi seuraus.

Pahoittelut Suvii-i:lle kokemuksistasi.

Anskunen, kunpa täti olis lähtenyt pii-iitkälle matkalle! :wink

Ja Minniliinille vahvistuvia oireita ja tsemppiä piinailuun!

Viikon päästä tarkistamaan onko elämää havaittavissa. Pahoinvointi jo ympärivuorokautista ja koko ajan pitää olla syömässä (oksennus vielä onneksi antaa odottaa). Ei mitään välivuotoja (km-raskaudessa oli tuhrua plussatessa, rv9 ja rv10 voimistuen km-vuodoksi). Joten raskaana kunnes toisin todistetaan... :)

Muokattu viimeksi:
Äiti vaan, kilpirauhasen vaivat on periytyviä, joten siksi niitä on hyvä seurata, jos sivussa on ongelmia.

Päivän positiivinen, ovistesti näytti tänään jo ihan hyvää viivaa mutta koska nyt on kp 9 niin onpa hyvä ettei vielä ole plussa! Ovis tulee siis aikaisintaan kp 11, hyvä hyvä!

Äiti vaan, teidän vauvalta ei tutkittu kromosomeja? Meillä myöhäisessä keskenmenossa otettiin muistaakseni istukasta näyte, josta tutkittiin kromosomit, joten saatiin pienen sukupuolikin tietää varmaksi. Kätilön silmämääräinen arvio oli poika, mutta tytöksi paljastui tutkimuksissa.

Noni, nyt mulla on hetki aikaa.

Kiva kun palasit starling!

Tervetuloa munkin puolesta Suvii-i! Täältä tosiaan saa mahtavaa tukea. Nää naiset on ihan kultaa! Iso pahoittelut keskenmenoista.

Anskunen ja Minniliini vois sitten molemmat plussata! Kiitos :D

Rosannin kanssa mennäänkin suunnilleen samoissa. Ei muuta kuin pökköä pesään :) Plussataan me mummokerholaiset :D yhdessä!

Mitäs Diku?

Me varattiin tänään lennon kesäkuulle Espanjaan. On lopulta jotain muutakin odottamista, kuin odottamisen odottamista :)

Tervetuloa voimanaisten joukkoon Suvii-i.
Pahoittelu kokemastasi..täältä saa kuitenkin mieletöntä vertaistukea ja valoa tunnelin päähän.

Anskunen et tuu ilmoittaan mitään kp1, vaan ny lussataan! Eka sä ja ens viikolla mä:smug:.

Äiti vaan ikävä tuo sukupuoliasia, mutta pääasia ettei mitään erehdystä ole tapahtunut vasn patologi ei vain ole pystynyt antamaan 100% varmuutta. Ikävää nuo kivut, mutta toivottavasti se mitä ulos tuli on nyt kokonaan tullut ja nyt alkaisi rt näyttämään sitten puhdasta negaa. Halauksia :smiley-angelic003

Ihanaa Pauveli kuulla hyviä uutisia..niin inhottavaa kun se onkin niin se pahoinvointi on kuitenkin hyvä uutinen. Tsemppiä ultran odotukseen!

Loistavaa ettei Mimmulla ole ovis tullut liian aikaisin..kohta pääset peittoihin:grin
Ihanaa lomakuumeilua!

Kiitokset kaikille tsempeistä..jännäksi taas käy:dance018

miuk, kyllä meillä siis istukasta ja vauvasta jotain kokeita ja näytteitä on otettu (mulle ei sen tarkemmin kerrottu muutakun että mitään ei löytynyt vikaa vauvasta eikä istukasta) mutta patologin sanelun mukaan sukupuoli oli selvitetty ainoastaan siis katsomalla. aikast paska juttu jos oisivat sen voineet tutkia sen muutenkin että olis saanut varmuuden!no, se siis voi olla ollut tyttökin.mitähän vaan kaiverrutetaan hautaristiin, varmaan sitten vaan vauva...oishan se ollut kiva saada varmuus vaikka sinänsä sillä ei väliä olekkaan kumpi se oli.

Takaisin