Diku 
Toivottavasti kierto nyt nopeasti tasaantuu! Harmittaa tosi paljon sun puolesta.
Pauveli, mä oon miettinyt, että aika tuntuu juoksevan siinä mielessä, että esimerkiksi miuk ja Katapulttikin jo tavallaan niin pitkällä, vaikka vasta tuntui, että he plussasivat. Mutta sitten kun muistelee omaa raskauttaan, miten ne viikot matelivat. Ensi kerralla varmaan vielä hitaammin.
Mä menin eilen aikaisin nukkumaan ja jätin sen Inhimillisen tekijän katsomisen toiseen kertaan.
Toivottavasti kierto nyt nopeasti tasaantuu! Harmittaa tosi paljon sun puolesta.Pauveli, mä oon miettinyt, että aika tuntuu juoksevan siinä mielessä, että esimerkiksi miuk ja Katapulttikin jo tavallaan niin pitkällä, vaikka vasta tuntui, että he plussasivat. Mutta sitten kun muistelee omaa raskauttaan, miten ne viikot matelivat. Ensi kerralla varmaan vielä hitaammin.
Mä menin eilen aikaisin nukkumaan ja jätin sen Inhimillisen tekijän katsomisen toiseen kertaan.
Nyt alkoi sen verta helpottaan että pystyi tuleen foorumille kirjotteleen :) Tämä päivä ei ollut mikään pudotus kun pahin aallonpohja oli jo tuossa viikolla, luottavaisin mielin mennään eteenpäin. 

Te olette mulle vähän niinkuin omatkin ystävät. Ainakin teille voi uskoutua samanlailla kuin tosiystävälle 
Tunnustin miehelle tänään aikeeni. Mies suhtautui vähän varovaisesti eikä ainakaan ilmaissut suin päin tahtovansa tietää h-hetken.