Oi, kun Minniliinin ovistestit näyttäisivätkin raskautta! Laitan vettä myllyyn ja totean, että mulla ovis oli ekassa kierrossa keskenmenon jälkeen ihan normaalilla paikallaan!
Tsemppiä jälkitarkastukseen!
Nyt marisen, mutta kylläpä suoraan sanottuna ärsyttää. Kävin tänään työterveyshuollossa näyttämässä kolmatta päivää kipeää rannetta. Lääkärikäynti oli vähintäänkin omituinen. Sain mukaani kuitenkin reseptin tulehduskipulääkkeisiin. Kerroin raskausyrityksestä ja kysyin, vaikuttavatko määrätyt lääkkeet jotenkin siihen. Siis tottakai tiedän, että tulehduskipulääkkeitä ei suositella käytettävän, mutta lääkäri sanoi, ettei lääkkeillä ole vaikutusta raskauteen/raskauden alkamiseen. Nyt kotona luin lääkeselosteen ja kyllä siellä seisoo hyvin selvästi, että lääke voi vaikeuttaa raskauden alkamista eikä sitä suositella käytettävän, jos raskauden alkamisessa on ollut vaikeuksia.
Että jee vaan. En kyllä varmana syö noita sitä 10 päivän kuuria (eli about ovikseen asti), vaan lopetan heti, kun kipu hellittää. Kun kyseessä ei kuitenkaan ole mikään antibioottikuuri. Pähkäilen myös, jos yrittäisin kuitenkin pärjätä Panadolilla, vaikka siinä ei tulehdusta lievittävää lääkeainetta olekaan.
Nyt marisen, mutta kylläpä suoraan sanottuna ärsyttää. Kävin tänään työterveyshuollossa näyttämässä kolmatta päivää kipeää rannetta. Lääkärikäynti oli vähintäänkin omituinen. Sain mukaani kuitenkin reseptin tulehduskipulääkkeisiin. Kerroin raskausyrityksestä ja kysyin, vaikuttavatko määrätyt lääkkeet jotenkin siihen. Siis tottakai tiedän, että tulehduskipulääkkeitä ei suositella käytettävän, mutta lääkäri sanoi, ettei lääkkeillä ole vaikutusta raskauteen/raskauden alkamiseen. Nyt kotona luin lääkeselosteen ja kyllä siellä seisoo hyvin selvästi, että lääke voi vaikeuttaa raskauden alkamista eikä sitä suositella käytettävän, jos raskauden alkamisessa on ollut vaikeuksia.

) alettua heti soitto polille ja uusi ajanvaraus. Sitten menkkojen jälkeen ultrataan ja jos vielä jotain näkyy niin sitten johonkin hysteroskopiaan (?), jossa tilanne tsekataan. Mutta koska mulla ei ole ollut mitään kipuja, eikä vuotojakaan, lääkäri ei ollut ollenkaan huolissaan. Lisäksi lääkäri näki joko puhkeamaisillaan olevan munarakkulan tai keltarauhasen, eli mitään varmuutta ei hän osannut sanoa onko ovis tulossa vai onko jo ollut. Oli kuin oli, niin hyvä juttu on kuitenkin se, että ainakin mun kehossa tällä hetkellä jotain tapahtuu
. Itse kallistun kyllä vahvasti siihen, että ne ovistestit näyttää tällä hetkellä ihan vain sitä ovista. Mutta sekin riittää mulle tällä hetkellä. Toivottavasti Mimmu sulla tulee pian täti kylään ja pääset aloittaan uuden kierron.
vaikka ei mulla nyt oikeasti ole edes isot odotukset että olisin raskautunut
.