Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rosann mulla kavi juuri niin etta kun km:n jalkeen hommasin kasan ovistikkuja ja sit vihdoin kun se naytti plussaa ensin yhtena, sit toisena, ja viela kolmantenakin paivana, niin lopulta tein r-testin ja sekin naytti plussaa.. eli sen oikean oviksen onnistuin missaamaan, mut raskaus kylla sit nakyi myos ovistestissa.

Tsemppia kaikille, mulla on niin huono omatunto kun luen teidan muiden murheita ja tunnen syyllisyytta siita etta meilla tarppasi heti km:n jalkeen. :sorry: Toivoisin niin kovasti kaikille teille myos pikaisia plussia!

Katapultti, nyt heti pois tuollaiset puheet! Nautihan nyt raskaudestasi! Ihan yhtälailla sinäkin sen olet ansainnut :) kuinkas pitkällä sitä ollaan ja mikä vointi?

Oon vaan pikaisesti käynyt lukemassa teidän kuulumisia, kun ollut hirveä kiire koko ajan. Saanut kivasti ajatukset pois piinailuista! :) Yritän vastailla teille myöhemmin ajan kanssa.

Mukavaa keskiviikkoa ihanat naiset :Heartred

Joo nyt heti Katapultti hus pois tommoset huonot omat tunnot! Onnellisen raskautesi olet aivan täysin ansainnut! Millä kp:llä sulla oli eka ovis km:n jälkeen? *laiska ei jaksa kelata ketjua, ku ei muista*:sorry:

Ja milloin sait ovistesteillä plussaa raskauden merkiksi? Täytyy myöntää et sieltä ne omat toiveet herää (ja kohta taas pudotaan korkealta kovaa, ottakaa sit kiinni mut:wink), kun ovistesti itellä näyttänyt nyt plussaa useampana päivänä..toki hyvin voi olla et kierto nyt km:n jälkeen vaan entistä pitempi..silti perhosia vatsassa :nailbiting:

Kiitti kaverit. :shy:

Anskunen Viikkoja on nyt kasassa 15+5. Pahoinvointia on edelleen jonkin verran, mutta muuten ihan ok olot. :)

Minniliini sen kun tietaisi! Sita ovista kun en niilla tikuilla onnistunut bongaamaan, raskauden vain. :wideyed: Mut jos nyt lasketaan taaksepain niin hedelmoittyminen olisi ollut noin 7.11. Km oli lokakuussa siten etta varsinainen "kunnon" vuoto alkoi 13.10., sita ennen oli ehka viikon verran pienta tuhrua, ja itse sikiopussi ym. tuli pois 15.10., jonka jalkeen oli ehka viikon verran (en muista ihan tarkasti) jalkivuotoa. Varmaankin 25.11. tuli "ovisplussa", sita ennenhan ne viivat oli olleet haaleampia, mutta tassa oli ne tasavahvat, ja sit pari paivaa myohemmin tajusin tehda sen raskaustestin kun ne ei enaa haalistuneet.. :grin

image.jpg TIKKUFRIIKKIVAROITUS:wacky:

Mä oon nyt ihan seinillä täällä. Mietin kovasti, et onkohan mulla

A) yrittänyt tulla ovisplussa tossa kp 24-26 (kp26:sta en pystynyt testaan), mutta ei jostain syystä tullutkaan ja on nyt tullut, kun kp 30-31 on selkeästi tummempi. Tähän viittaisi myös se, että eilen illalla kp30 mehukeittoa juodessani tuli oksuolo, enkä pystynyt sitä loppuun juomaan ällötyksen vuoksi. Mulla on joskus oviksen aikaan tullut aivan samanlaista pahoinvointia kuin raskauspahoinvointikin.

B) onkohan mulla jossain kohtaa livahtanut ovisplussa ohi. Aloin tikuttamaankin vasta tuolloin kp 22, kun yleensä on ollut ovis kp 18-22 ja ajattelin ettei se ovis nyt ennen tota ainakaan tuu tässä keskenmenokierrossa (tais olla niin, ettei ollut tikkujakaan tolloin vielä). Ja olisiko "ovisplussa" nyt merkki raskaudesta?

Voitte vaan arvata kumpaa sitä toivon. Ärsyttää vaan ku taas toiveet herää ja sit sitä tiputaan taas toooosi korkealta. Phuuh..miks tän pitää olla näin riuduttavaa:banghead:. Ja mistä ihmeestä ne toiveet aina herää edellisten karmeiden kokemusten ja pettymysten jälkeen???:banghead::banghead::banghead:

Muokattu viimeksi:
Niin ja anteeksi törkeääkin törkeämpi omanapailu. Kattelin, et mikäs se siinä pyörii, mut näyttää aurinkokin pyörivän oman navan ympärillä :shy:.

Katapultti: Kyllä tuolla kaapissa yks on ja arvaa vain, kuinka se siellä polttelee :grin. En vaan nyt pysty vielä tekeen, kun reilu tunti sit tehty toi ovistesti ja muutenkin.........ei uskalla. Ehkä yritän perjantaihin asti kattella ja jos ovistestit vielä huomenna ja pe aamuna näyttää plussaa ni pe törkkään raskaustestin samaan purkkiin ovistestin kanssa. Mut eihän mulla vois tällainen tuuri käydä..oikeesti, eihän vois :nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Minniliini nyt vaan testaamaan ihan raskaus testillä! Pääset jännityksestä. :) varmasti jo näkyy jos ovis liuskoissakin näkyy. :)

Nyt menee samoihin omanapailuihin: pitäkää mulle peukkuja ja varpaita pystyssä myös tän päiväisen jälkitarkastuksen tiimoilta. Tapaan nimittäin jälleen sen inhan lapsettomuuslääkärin. *hrr* oikein puistattaa ajatuskin siitä, et täytyy sitä taas kuunnella:dead:.

Sabetti: En kyllä taida uskaltaa vielä..katotaan mikä huomenna on fiilis..mä kun oon tällainen nollasta sataan tuuliviiri :grin. Eikö joillakin ole ollut niin, että ovistesti on jostain syystä näyttänyt plussaa ennen rt:a? Muistan jostain tällaista lukeneeni..

Ja ai niin..oikein hyvää keskiviikkohuomenta kaikille myös täältä.

Muokattu viimeksi:
katapultti, päinvastoin! ei saa olla huono omatunto että raskauduit heti vaan just kun olis enempikin niitä joilla heti tärppää niin antas vähän toivoa...minä oon tosi onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta, varsinkin täällä!! ja toivon niin että niitä plussia alkas tulla oikieen urakalla! (ehkä sellasille ihmisille en plussaa toivo jotka onnistuvat siinä haluamattaan eivätkä arvosta sitä miten älyttömän suuri lahja lapsi on ja sekin jo vähän kirpasee kun joku sellainen joka ihan tuosta vaan "pyöräyttelee" muksuja maailmaan vähänväliä ilman mitään ongelmia.vaikka ei kai sais,mutta pahalta se silti tuntuu kun oma kroppa on mitä on ja lapsien saaminen ei oo ollenkaan itsestäänselvyys.)
voi toivottavasti minniliini olis raskaudesta merkki <3
minä tuskailen täällä edelleen vuotaa-ei vuoda ja välistä mahassa tuntuu et menkat alkaa sit menee ohi.estäskö se hcg nuiden menkkojen alkamisen kunnolla.viiva testissä jo haalee mutta plussa kumminki.ja vielä on monta päivää maanantaihin...mulla sillon jälkitarkastus.eipähän oo tullu mitään touhuttua edes sen eteen koko viikkoo et raskautuis,osittain siks kun tiputtelee ja välillä vuotaa kunnolla,osittain siks ettei oo tippaakaa huvittanu ja suoraan sanottuna koko ukko ärsyttää (varma merkki menkoista!!)

Katapultti, höpönlöpö mitään huonoja omatuntoja! Tällä palstalla jokainen on plussansa ansainnut ja niistä ollaan vaan iloisia :)

Minniliini, nyt uittamaan jo rtestiä. Ei noilla kp:lla enään mitään ovista voi tulla ;)

Mä se vaan odottelen edelleen menkkoja. Tää nyt on kaikista persein tilanne, että testi näyttää negaa ja lääkkeet lopetettu mutta menkat antaa odotuttaa. Tahtoo uutta kiertoa ja ovista peliin kiitos!

Kiitos tsempeistä..täällä sitä tutistaan odotusaulassa..jälkitarkkisaika 5min kuluttua.

Mimmu: kyllä mun kropassa mikä vaan on mahdollista:p. Eihän se nyt olis ku reilun viikon myöhässä mun normista ja varmaan ihan yleistä et heti keskenmenon jälkeen ovis tulee myöhemmin.

Huomaatteko kuin mä nyt täysillä vaan yritän ajatella kaikkea muuta ku raskauden mahdollisuutta, vaikka sehän se eniten mielessä on:grin

Takaisin