Heips! Täällä taas vilkasta ollut...:)
Anskunen, varmasti ahdistaa, kun "löytyy" vaan lisää ongelmia, mutta hyvä jos lääkäri ottautuu niihin kaikkiin ja saisitte lopulta tuhisijan syliin asti. Mitä tulee miehen pelkoihin omasta hedelmällisyydestä, on se jännä miten se miehillä menee niin, että pitää sen takia lähes lamaantua ja mahdollisesti jarruttaa asoiden etenemistä. Mutta taas me naiset ollaan yleensä valmiita kaikkiin tutkimuksiin ja yleensä myös syytetään itseämme jo ennenkuin edes diagnoosia on saatu. Kun miehesi saa lisää tietoa uskoisin, että on valmis tutkituttamaan oman osuutensa. Yhteinen toivehan se lapsi on ja ei varmasti mieheskään lopulta ole valmis tutkimus-syyn takia luopumaan siitä. Voimia!
Äiti vaan, mulla oli km:n jälkeisessä kierrossa pitkälle tunne, että kyllä vaan tässä olla raskaana... Pistin sen hcg:n piikkiin. Vaikka hormoni-oireet oli helpottamaan päin, silti hcg veressä aiheutti sellasen reaktion aivoissa.
Unista... Mä näen paljon unia. Ne on mun tapa käsitellä elämän tapahtumia. Joskus ne saattaa olla hyvinkin ahdistavia, mutta silti seuraavana päivänä pohtiessani jotenkin voimaannuttavia. Sillon kun en vielä edes lapsista haaveillut, näin usein menkkoja edeltävänä yönä unta, että olin raskaana ja synnytin.

Ilmeisesti menkkajomot pääs uniin asti. Km:n jälkeen oli selkeesti viikko etten unia nähnyt (tai ilmeisesti niitä nähdään, mutta ei sitten muisteta), ilmeisesti jonkinlainen stressireaktio asiaan.
Minniliinille ovis onnea ja muillekin tallettelijoille! Ja pitkää pinnaa piinailijoille!
Täällä kp 29/26. Eilen oli yllättäen etovaa oloa, kuten nytkin. Muuten ei oireita (sunnuntain tissi-tuntemuksetkin jäi siihen kertaan). Etovan olon rohkaisemana kävin testi-ostoksilla (juuri ennen piti vielä käydä tarkistamassa, ettei punaista näy

), mutta testaamaan pääsen vasta huomis aamuna. En ole edes uskaltanut miehelle kertoa tilanteesta, ettei vaan "taika säry". Pitää tänä iltana mieskin ottaa mukaan tiedon rinkiin...

Yhä kyllä pelottaa, että jos tämä olikin vaan ovuloimaton kierto. Aikaisemmissa plussa-kierroissa ei ole edes sellainen ajatus käyny mielessä vaikka samalla tavalla oireetonta on ollut.
Mikäs on
Sabetin tilanne? Ja pidän kuitenkin
Mimmullekin sormia ristissä yllätyksen puolesta!