marsupilami Päivystävä dosentti Toukomammat 2017 30 heinä 2015 #61 Musta vähän tuntuu ettei mun kohtu varmaan toimi niin kuin pitääs tänään 41+0 eikä minkäänlaisia supistuksia koko aikana! Normaalia? Sektioon täs viellä joudutaan :arghh:
Musta vähän tuntuu ettei mun kohtu varmaan toimi niin kuin pitääs tänään 41+0 eikä minkäänlaisia supistuksia koko aikana! Normaalia? Sektioon täs viellä joudutaan :arghh:
O owen' Sanaisen arkkunsa ammentaja Heinäkuunmammat 2015 30 heinä 2015 #62 Nonni. Täyttähän siellä, eli eipä tänään tapahdu mitään.. Kätilö soittaa vielä takaisin aamupäivällä, et mikäs nyt on jatkosuunnitelma..
Nonni. Täyttähän siellä, eli eipä tänään tapahdu mitään.. Kätilö soittaa vielä takaisin aamupäivällä, et mikäs nyt on jatkosuunnitelma..
M MammaMaria Päivystävä dosentti Huhtikuunmammat 2014 30 heinä 2015 #63 Mulla ekat supistukset tuli 41+0 illalla ja sitä ennen ei mitään. Sit synty 41+2. Enää viikko! Tsemppiä!
Mulla ekat supistukset tuli 41+0 illalla ja sitä ennen ei mitään. Sit synty 41+2. Enää viikko! Tsemppiä!