Yliaikaiset

Ilmeisesti nieltynä ei toimi niin hyvin :) mut toimiipa sit avioliitto ainakin, eli kummin vaan, ni ei siitä haittaa ole (varma tieto, vaikken mikään lääkäri ole). Söin nyt tänään ihan vaan ananasta, tosin se onkin aina kesäherkkuna. Ei kyl haittaa, vaik käynnistäs jotain muutakin....Ja joo vadelmanlehtitee siis.
 
Hei mähän saan kirjotella tänne :D tää lasketaan varmaan la:n ohittaneille eiks ;D nyt siis rv 40+2 ja päivät mateleee!
 
Mää saan kirjoitella tänne huomenna. Ei jotenki usko riitä että tänään syntyis. Ja eihän nyt laskettuna päivänä sovi syntyä :D
 
Juu ei heinäkuun vauvat ainakaan näytä kovin tottelevan la:aa :grin kaks superaktiivista päivää näyttää viimein verottavan tätä mammaa, sammuin päiväunille VAHINGOSSA tabi kädessä ja ukko soitti tunnin päästä ni en tienny mikä maa mikä valuutta :smiley-ashamed004
 
Millä raskausviikolla teidät on kutsuttu yliaikaisuuskontrolliin? Täällä siis tänään jo 41+3, mutta kutsua ei vaan kuulu. Huomenna on neuvola, joten täytyy soitella asiasta, jos ei huomennakaan kutsua putkahda postista.
 
Minulle varattiin se neuvolassa ollessa puhelimitse ja se on sit 41+6.
 
Minä ymmärsin että seuraavalla neuvola käynnillä (41+0) varattais. En sitte tiedä mille päivälle varataan ja toivon kovasti etten koskaan saa tietää! :D
 
Täällä varataa ite aika ja perjantaina käski terkkari soitella sitä jos mitään ei tapahdu. Päivä jolle varataan on 41+3 täällä ja se olis miulla ens viikon keskiviikko.
 
Meille varattuna keskiviikolle neuvola ja siellä varataan kontrolli sitten päivälle 41+5, joka osuu meillä tämän viikon lauantaille. Mitä siellä sitten tapahtuu, jäi vielä vähän epäselväksi...
 
Vaikuttaa siltä, että täällä Pirkanmaalla ei turhia kiirehditä, kun mulla tosiaan on huomenna jo 41+4, enkä ole kuullut ajasta vielä mitään. Voi ehkä olla että heinäkuu ruuhkauttaa tietysti myös äippäpolia
 
Juu kyllä minullekin esikoista odottaessa varattiin yliaikaiskontrolli neuvolakäynnillä.. aika oli 41+5 mutta supistukset alkoi minulla 41+4 eli eipä sitten tarvinnut kuitenkaan mennä..
 
Tänään 40+0 eli eipä tullut tämäkään vauva ainakaan ennen laskettua aikaa...
 
Mä niin liityn tänne sunnuntaina taas... Ihan samanlaista venkoilua tää on kuin esikoisenkin kanssa.. Supistuksia kyllä on (kunnon tuntuvia ollut vkolta 36 asti), ettei vahingossakaan nukkuis esimerkiksi hyvin, paikat on kypsät, mut vauva vaan viihtyy. Kunpa vaan ei olis edes näitä "merkkejä", niin olis edes mukavampaa tämä elo ja olo, ja ei tarttis sitä pienintäkään toivon kipinää miettiä, et voisko tänään tapahtua jotain..
Mies vielä palasi eilen töihin, niin tässä sitä ollaan päivät kaksin esikoisen kanssa aina siihen päivään asti, et tyttö päättää ulos tulla. Murr. Huomiseen on onneks mamma apuna.
 
Eilen illalla vauva yritti tulla vatsanahan läpi ulos (tuntui ainakin siltä), yöllä ei mitään tuntemuksia ja aamulla herätessä tuli taas hieman pettynyt fiilis kun ei supistellut eikä mitään muutakaan....
 
Mie en niin pety kun mitään ei tapahdu ku asenne on koko raskauden ollu se stressaamattomuus asioista ja tiedostus et voi mennä elokuullekin.. Mutta miuta on ruvennu jännittämään synnytyksen jälkeinen aika ku sit ei enää ollakaan kaksin kotona ja edessä on uusi elämäntilanne..
 
Meillä kun tuo esikoinen pyörii myös tuossa niin ei pysty samalla tavalla omien tuntemusten mukaan menemään. Miehen kans pitää aina miettiä että miten siihen saa yhteyden jos se on jossain. Ja toki esikoisen hoitajakin mietittynä. Hänelläkin omia menoja eikä voi pitää montaa viikkoa 24/7 valmiudessa.
 
Takaisin
Top