"Yliaikaiset"

^ mamma cantante, Kerrohan sitten miten meni ja millainen oli kun itselläkin häämöttää sama maanantaina. o/ Ultrasta tuskin näkyy yksittäisiä raajoja kummempaa, mulla ei ainakaan saanut mitään selvää viikkoja taaksepäin takaisella neuvolalääkärikäynnillä.... Oli pelkkää raaja-pää-kimppua koko tyyppi.
 
Onpas teillä ajoissa jo kontrolli äitiyspolilla, jos siis tarkoitatte että on yliaikaiskontrolli jo Mamma C. ja tai yang :O
Mulla on 41+0 vielä normaali neuvola (mitä pidän ihan turhana) ja sit vasta on kontrolli Kättärillä 41+5-6. Olisi kiva jo tietää missä kunnossa paikat on tässä vaiheessa..

Tää on sit varmaan mun uusi ryhmä seuraavat pari viikkoa.. :/
 
Yks yliaikanen ilmottautuu! Mulla seuraava neuvola 41+0 josta lähete synnärille yliaikaiskontrolliin joka olis kai sitten 41+5 eli sitä ootellessa....
 
Mä varmaan saan tänään yliaikaiskontrolliajan joka tapauksessa, kun käyn äitiyspolilla... neuvola-aika mullakin vielä 41+0, toivottavasti ei tartte mennä. Saa nähdä, minkä kokoista kaveria ne tänään povaa. Olis kiva saada arvio myös kokeneelta kätilöltä, eikä vain ultralaitteilta ja nuorilta lääkäreiltä ja terkkareilta.
 
Yliaikaiskontrolli varattu ensi keskiviikolle, silloin 41+5. Pieni toivo elää vielä, kun sanoi et jos mulla ja muksulla on kaikki hyvin, voi ehkä päästä vielä päiväksi pariksi kotiin odottelemaan, josko itsekseen käynnistyisi. Ja onhan tässä vielä päiviä ennen sitäkin.
 
Onhan meitä vissiin vielä muutama muukin, jotka ei ole toukokuisista synnyttäneet. Alkaa turhauttaa niin, että tuntuu kuin olisin jo ihka ainut, jolla ei tapahdu mitään! 41+0 tänään.
 
Kyllä täällä kans ootellaan kovasti et sais bebesin syliin. Nyt kyllä "vasta" 40+3 että tässä kerkee vielä hermo mennä. Mut ei paha kun viikon päästä tiistaina olis sitte yliaikaiskontrolliin meno jos sinne asti joutuu venaamaan
 
Huomenna on heti aikaisin aamulla yliaikaiskontrolli ja täyteen tulee 41+3. Hiukan kyllä jännittää jo! Näinköhän tulee nukkumisesta mitään... :grin Toukka on kyllä myllännyt tänäänkin jokailtaisen iltavillinsä, joten ilmeisesti hän voi ihan hyvin :happy: :Heartblue
 
Oi vitsit, sais itteki ton yliaikaiskontrollin aikasemmaksi mitä 41+5 kun täällä taitaa olla tapana antaa aika vasta tohon... No huomenna neuvola ja sieltä saa vasta lähetettä että menee varmasti ens viikolle ennen kuin saa aikaa OYS:ssiin....
 
Meilläkin on yliaikaiskontrolli vasta 41+5 tai +6, riippuen milloin saa ajan varattua.
Mulla on perjantaina vika neuvola. Musta tässä vaiheessa saisi olla jo joku kontrolli mieluummin kuin perusneuvola.
 
Tadaa! Kotona taas :p
Sunnuntaina sitten uudestaan, kun tulee 42+0 täyteen!!! Vauvalla ja äidillä kaikki hyvin, joten ei auta kuin odottaa. Tällä hetkellä arvio n. 3900g jässikkä.. :happy: RaDista huolimatta normikäyrillä mennään. Hyvä niin.
 
Hyvä, että kaikki on kummallakin hyvin. Eihän se auta kuin odottaa sitten, mut toisaalta sulla ei oo enää kuin muutama päivä 42 viikkoon :)
 
Täällä ei mitään! Tehtaillaan sitä uutta ennätystä...perjantaina 41+5 :cool:

:happy
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Osastolla yö vietetty mutta eteneminen yyber hiasta, saa nähä mitä lääkäri sanoo et mille aletaan vai aletaanko millekään
 
Takaisin
Top