"Yliaikaiset"

Jee ilmottaudun mukaan :) tänään kyl vasta 40+0 :) mutta äsken lääkäri sano ettei viä oo tulossa hetkeen että 2 viikon päästä sit käynnistellään jos tarvista..paino arvio oli 3kg ja kaulaa oli 3cm uä ja 1,5 cm käsin kokeiltuna jäljellä ja sormelle oli auki...
 
En mä halua viilata pilkkua, mutta eikös yliaikainen raskaus ole vasta 42+ viikoilla? :wink Kun täysiaikainen on 37-42. Mut kaikki tietää kyllä, mitä tällä ketjulla haetaan :)
 
mä haluisin liittyä jo nyt tähän ketjuun, vaikka 38 vasta täynnä ylihuomenna. jokainen päivä tuntuu viikolta kumminkin..ja kokoarvion mukaan mulla ois nyt jo 39 viikkoa täynnä. pääasia et on joku ketju missä voi valittaa kun ei vaan tuu, eikä tartte vahingossakaan onnitella syntyneitä (älkää käsittäkö väärin, se on mahtavaa ja ihanaa, mut ei just nyt) :wink
 
Mulla tuli juuri täyteen 41 viikkoa. Odottelu on kyllä nyt jo aika kärvistelyä henkisesti. Ensi viikolla sitten kontrolli jos mitään ei ala tapahtua. Huolestuttaa tietysti se että onhan vauvalla kaikki hyvin ja että toimiihan istukka. Kätilö sairaalasta neuvoi että kun vauva liikkuu ja itse voi hyvin niin kaikki ok ja kärsivällisyyttä vielä toviksi. Esikoinen kun syntyi ennen laskettua niin tää odottelu taas ihan uusi kokemus.
 
Saaneen liittya naiset jo taha!! tama on MUN KOTIKENTTA TAST LAHIN :P tuntuuu et on menny yliaikaa jo viikkoja vaik oikeesti mul on viikkoja "vast" 39+3....mutku taa toukka meinas alunperin syntyy rv29 paikkeil ja paikat olleet kypsat jo ja ollu saikul siit lahin.. sairaalaski ravannu ees taas..vuodelevos ..laihtunu yhteensa 17kiloa tan raskauden aikana..(voimakkaan pahoinvoinnin takia) joka edelleen jatkuu ...nii nyt ku viikkoja oiski komeesti kasas nii ei kuuluu eika nay!!!?? Ett kyl meika luokitteleee tan YLIAIKAISEKSI :D
 
se on kyllä niin kumma, että kaikenlaista oiretta pukkaa viikkoja aiemmin, ja supistelee, mut sit ku sais tulla niin ei mitään, ei vaan tuu ulos!! mulla tuli eka 40+3 ja toka 38+4, eli aikasintaan ens keskiviikkona syntyis tää jos edellisistä vois jotain päätellä. mä odotan jotain siltä väliltä. painoarvio nyt 3400g, eli mielellään viimeistään siinä 40+0 vois tulla niin ois vielä suht. hyvän kokonen.

pitäis keksiä joku parin viikon tosi kiinnostava projekti, ettei ehtis odottaa, mutta ku kädet puutuu ni ei pysty käsitöihin..! ideoita..:D?
 
40 + 3 menossa :/ Valitanpahan tännekin, että vois jo syntyä, kun painoarviokin kuitenkin on jo 3,88 kg.
 
Mulla oli arvio samaa luokkaa (3,9) reilu viikko sitten ja nyt 40+6. Eihän tässä pakostakaan enää montaa päivää ole jäljellä. Jännitys vaan alkaa olla noilla muilla lapsilla jo sitä luokkaa, että hyppivät seinille ja käyvät ihan ylikierroksilla.
 
Niin joo, minäkin kuulun jo tänne! 40+4 ja pientä ahdistusta ilmassa... viime yönä aattelin, että varmaan käynnistyy, kun kipua oli jatkuvasti alavattalla, mutta puh ja pah tosiaan... tässä sitä vielä ollaan :meh:
 
Joo-o. 41 täynnä ja just kuulin, että kaveri on jo synnärillä (40+5 sillä tänään).. Voi kunpa minäkin pian olisin! Nyt alkaa jo pikkuhiljaa mieliala laskemaan, kun ei pääse kotiovestakaan ulos kun joku jo huomauttaa, että en ole vieläkään sairaalassa. Huomenna sitten soitto äippäpolille ja aikaa varaamaan yliaikaisuuskäynnille.. Armon aikaa on siis vielä huomiseen. Tai no saahan se tulla sen jälkeenkin, mutta diktaattorina päätin, että saisi tulla jo ennen :D
 
Joinakin aamuina jos satun heräämään oikein mukavasta asennosta ilman että persusta särkee, melkein unohdan minäkin koko masun. Kunnes liikahdan kaksi milliä noustakseni, tai Melskaaja muljahtaa huomatessaan minun heränneen...
 
Kyllä menee päivät hiiitaaaaasti! Ei oikein mikään enää edes huvita, vaikka nyt nimen omaan pitäisi keksiä jotain mukavaa puuhastelua, että unohtuisi jehvetin odottelu. Maha on taas parina iltana ollu sekaisin, mutta tuskin lähtö on vieläkään tulossa.
 
Jep. Nyt on päivät alkaneet matelemaan.. Eilen illalla tuli 10min välein kipeempiä supistuksia, mutta kun menin nukkumaan, niin nukahdin ja nukuin lähes putkeen 10 tuntia :eek: Ja en ollut unissani synnyttänyt :confused:
Täytyy kai vaan odottaa maanantain lääkärikäyntiä..
 
Mullakin eilen tuskainen ilta, mutta siihen loppui se lysti sitten. Ässäteoria ei toiminut, ei tälläkään kertaa:wink No, ehkä huomenna tai ensi viikolla:) Tosin tänään on ollut paljon enemmän tuntemuksia kuin aikaisemmin, eli jotain on ehkä tapahtumassa joskus.
 
Mua turhauttaa, kun vauva on niin ylhäällä. Ei siis ahdista tms mutta kun kerran pää ei paina yhtään kohdunkaulaa, niin eihän mutään sitten tapahdukkaan. Ei paljon lohduta, että paikat on pehmeät ja alhaalta kahdelle sormelle auki, kun kaulaa on jäljellä ties miten paljon.
 
Mä taas en paikoista tiedä yhtään mitään, edellinen sisätutkimus tehtiin tyyliin joulukuussa, mutta tänään on vähän sellainen fiilis että jokin painaa edes jostain, erilainen tunne. Hmmm. No, huomenna on 40+6, ja niillä viikoilla meidän tyttö syntyi vajaa puolitoista vuotta sitten. Joten jännäksi menee:wink
 
leijonatar: mulla samaa, ois kaikkee tekemistäkin vielä, mut ei vaan huvita! mulla on vaan sellanen olo etten suostu enää tekemään mitään ennenku vauva syntyy, ku en oikeen nauti mistään. katon vaan putkeen greyn anatomiaa viaplayltä, onneks oon siihen jääny silleen koukkuun et vie ajatukset edes hetkeks aina muualle. sitte vaan vähä siivoilen ja teen lasten kaa pakolliset jutut, mies on nyt ollu kotona aika paljon.
 
Takaisin
Top