Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat

Valitettavasti julkisella puolella ei taida kesäloma-aikaan hirveästi asiat edetä... Mutta toivotaan että teillä olisi onnea edes siinä että pääsisitte nopeasti eteenpäin!

No ei etene ei ja kun naikkarilla vielä 2kk tauko jolloin jonot ehtii kertyä entisestään niin oikeasti meneekin varmaan loka-marraskuulle :hungover:
 
Jatkan vielä että suunnitelmissa on alottaa inssit yksityisellä elokuussa siihen asti et päästään sinne julkisen käynnille, että pääsee ees vähän eteenpäin tässä suossa. Nyt viel tää ja ens kierto letrot+luget, tällä viikolla pitäs tulla ovis. Vaikka tiedän et mahollisuudet meilläkin on vielä plussata ilman hoitoja niin en silti pysty uskomaan enää et niin onnellisesti kävisi vaikka salaa toivonkin:angelic:
 
Niin on! Siellä on nyt 1kk pidempi kun ne muuttaa/remppaa tms.

Mutta hei! Sulla ei oikeastaan oo enää kuin kuukausi odotettavaa! :happy: ja nyt on kyllä teidän vuoro päästä jo hoitoihin ja eteenpäin ja eikö olosuhteet ainakin nyt näytä suotuisilta että niin tulee tapahtumaankin:Heartpink
Mua ei haittaa negatiivisuus. Varmaan kun oon itse samanlainen nyt:laughing001 ja liika positiivisuus jopa saattaa ärsyttää :think005

Niin ja nauti jäätelöä vaikka joka päivä yksi annos kunhan teet sen hyvällä omallatunnolla:p
 
Täällä alkaa olla vissiin vuoto takana, ja nyt kyllä voisin vannoa, että valkovuoto ennakoi ovista. Saa nähdä uskaltaako ja ehtiikö tässä vielä sitä hyödyntää, mutta ainakin voi odotella menkkoja dpo12-14 aikoihin.

Painoa alkaa olla melkein viis kiloa tippunut, ja tänään jaksoin juosta lenkillä vitosen, aika hyvä meininki kaikin puolin. :grin
 
Kiitos NewMoon, taitaa sinullakin olla pitkä taival yritystä takana.

Viisi eri hormonia katsotaan verikokeesta (S-TSH tyreotropiini, S-LH luteinisoiva hormoni, S-AMH Anti-Muller-hormoni, S-FSH follikkelia stim. hormoni, S-PRL prolaktiini). Ei sano mulle hirveesti mitään, mutta lääkäri vaikutti toiveikkaalta että hormonikokeista selviäisi miksi kroppa on ollut niin horroksessa nyt neljä kuukautta (ja nämäkin menkat saatiin lopulta käyntiin lääkecoctaililla zumenon + terolut).

Verikokeissa käyty ja olen tuloksia tutkinut oma kannasta. Muissa arvoissa ei kai kummempaa, mutta FSH tulos 10 taitaa olla (huolestuttavan?) korkea. Outoa että AMH kuitenkin ihan hyvä eli 3,1. Käsittääkseni matala AMH (<1) ja korkea FSH on pahin yhdistelmä ja viittaa menopaussin lähestymiseen.

Loppuviikosta tapaan lääkärin ja kuulen miten edetään.

Mitä tähän ketjuun muille kuuluu?
 
Amalia84 tsemppiä lääkäriin! Ja kiva et sulla on aika noin pian! Multa ei itseasias oo mitattu FSH:ta, oon ihmetelly vähän miksei gyne oo puhunu siitä mitään. Mulla amh 1.5 eli pelottaa mitähän tuo FSH on  :nailbiting: :bag:

Täällä dpo5. Odottelua... :smiley-angelic006
 
Amalia84 tsemppiä lääkäriin! Ja kiva et sulla on aika noin pian! Multa ei itseasias oo mitattu FSH:ta, oon ihmetelly vähän miksei gyne oo puhunu siitä mitään. Mulla amh 1.5 eli pelottaa mitähän tuo FSH on  :nailbiting: :bag:

Ei varmaan smoothie kannata olla huolissaan, AMH 1,5 on ymmärtääkseni vielä ihan OK ja FSH:ta lääkäri ei ilmeisesti katsonut aiheelliseksi sun kohdalla (?). Kysy syksyllä kun pääset lääkäriin miksi FSH:ta ei mitattu samalla.
 
Ei varmaan smoothie kannata olla huolissaan, AMH 1,5 on ymmärtääkseni vielä ihan OK ja FSH:ta lääkäri ei ilmeisesti katsonut aiheelliseksi sun kohdalla (?). Kysy syksyllä kun pääset lääkäriin miksi FSH:ta ei mitattu samalla.

Niin se on kai se normaalin viitearvon alaraja. Ajattelinkin elokuussa kysyä kun taas klinikalle pääsen.
 
Kp27/29 haamu. Huomenna uusi testi. Alaselkää juilii...

Vau, lupaavaa! Toivottavasti vahvistuu!

Ketjun perustaja plussasi heti ryhmän perustettuaan ja nyt sulla näkyy haamu - jospa tämä pieni ryhmä kuihtuu pian kun kaikki plussataan :happy:
 
Vau, lupaavaa! Toivottavasti vahvistuu!

Ketjun perustaja plussasi heti ryhmän perustettuaan ja nyt sulla näkyy haamu - jospa tämä pieni ryhmä kuihtuu pian kun kaikki plussataan :happy:
Ei tarvi enää testata. Kp1 ja iso kuppi kahvia ja koirat viekkuun. Nyt harmittaa... kyllä mä taas nousen täältä, mutta nyt on p*skaa myös töissä, joten eniten ketuttaa kaikki. :sad001
 
Ei tarvi enää testata. Kp1 ja iso kuppi kahvia ja koirat viekkuun. Nyt harmittaa... kyllä mä taas nousen täältä, mutta nyt on p*skaa myös töissä, joten eniten ketuttaa kaikki. :sad001

Amalfi :Heartred voin samaistua että työpäivät on ihan peestä negan jälkeen ja kp1 :sad001 sillo haluais vaan käpertyä sohvannurkkaan päiväks.
 
En tiedä alotanko taas Letrozolit ja kokeillaan josko niillä tärppäis. Eipä siitä haittaakaan ole, kun niitä on kaapissa jäljellä. Ja siihen perään Terolutit. Niitäkin on vielä tallessa.
 
Huomenta! Mitkäs fiilikset kaikilla? Nyt kun katson appista mun kiertoja niin ne on heitelleet 22 ja 32 päivän välillä. Eli se puoltaisi ainakin Letrozolejen ja Teroluttien jatkamista, jotta saisi kierron tasoittumaan.

Täällä sataa vettä. Mennään keräämään mustikoita, kun tuo sade lakkaa. :Heartblue
 
Vähän on masentavat fiilikset. Siis ovis hyödynnetty dpo - 2 ja sit oon ollu reissussa. Mut eilen oli kyl vissiin ovis oireiden perusteella. Mut voinut olla keskiviikkonakin. No saapi nähdä koska alkaa menkat. Ke tai to varmaan.

Mut nyt sit eilen Alkoi hiivaoireet. Ja saman tien ajattelin et jos tää on merkki taas siitä et kohdunsuussa alkaa olla muutoksia. Toivottavasti ei. Ennen edellistä diagnoosia oli samaa mut voi kyllä johtua vaan siitä et mennyt liikaa sokeria ja hiivaa...

NewMoon voi toivottavasti ei ole uusiutunut ja olisi pelkkä hiivao_O

Huomenta! Mitkäs fiilikset kaikilla? Nyt kun katson appista mun kiertoja niin ne on heitelleet 22 ja 32 päivän välillä. Eli se puoltaisi ainakin Letrozolejen ja Teroluttien jatkamista, jotta saisi kierron tasoittumaan.

Täällä sataa vettä. Mennään keräämään mustikoita, kun tuo sade lakkaa. :Heartblue

Täällä dpo8, eikä mitää erilaista oloa ym normiin verrattuna. Alkuviikosta oli melko neutraali olo muttta eilen ja tänään taas huonompi, ahdistuneempi. Varmaan alkaa henkisesti valmistautumaan ens viikon negatesteihin:sorry:
 
Takaisin
Top