Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat

Heippa vaan kaikille, tämä kuulostaisi mulle sopivalta ketjulta eli liityn teidän seuraan kuumeilemaan. Esikoinen toiveissa.

Aloitimme yrityksen keväällä 2018, syksyllä terolut-resepti tasaamaan pitkää/epäsäännöllistä kiertoa, jouluna plussa, tammikuussa varhaisultrassa löytyi syke, helmikuussa ultrassa 12+0 syke oli sammunut.
Koko kevät mennyt menetystä surressa ja hormonitoiminnanpuutetta ihmetellessä.

Nyt (4kk myöhemmin!) on vihdoin ensimmäiset menkat käynnissä ja ylihuomenna pääsen hormonikokeisiin. Toivottavasti pian päästään tosissaan uuteen yritykseen.

Pikaisia tärppejä toivon teille kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa! Pahoittelut keskenmenosta:Heartred
Mitä kokeita sinulta otetaan?

Kiitos NewMoon, taitaa sinullakin olla pitkä taival yritystä takana.

Viisi eri hormonia katsotaan verikokeesta (S-TSH tyreotropiini, S-LH luteinisoiva hormoni, S-AMH Anti-Muller-hormoni, S-FSH follikkelia stim. hormoni, S-PRL prolaktiini). Ei sano mulle hirveesti mitään, mutta lääkäri vaikutti toiveikkaalta että hormonikokeista selviäisi miksi kroppa on ollut niin horroksessa nyt neljä kuukautta (ja nämäkin menkat saatiin lopulta käyntiin lääkecoctaililla zumenon + terolut).
 
Tervetuloa!
Heippa vaan kaikille, tämä kuulostaisi mulle sopivalta ketjulta eli liityn teidän seuraan kuumeilemaan. Esikoinen toiveissa.

Aloitimme yrityksen keväällä 2018, syksyllä terolut-resepti tasaamaan pitkää/epäsäännöllistä kiertoa, jouluna plussa, tammikuussa varhaisultrassa löytyi syke, helmikuussa ultrassa 12+0 syke oli sammunut.
Koko kevät mennyt menetystä surressa ja hormonitoiminnanpuutetta ihmetellessä.

Nyt (4kk myöhemmin!) on vihdoin ensimmäiset menkat käynnissä ja ylihuomenna pääsen hormonikokeisiin. Toivottavasti pian päästään tosissaan uuteen yritykseen.

Pikaisia tärppejä toivon teille kaikille!
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 8/2019

Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18



Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 8/2019

Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Amalia84, 35v, ensimmäinen toiveissa, ya 4/18


Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 8/2019

Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Amalia84, 35v, ensimmäinen toiveissa, ya 4/18

Amalfi, 36v, kolmas toiveissa, ya 01/2018


Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20
 
Mä luulen, että mulle sopivin klubi on tää. Lapsettomien salaisessa ryhmässä on tarkempi esittely, ollaan yritetty 10/15 asti. Mies on pian 40, minä 33. Ei vielä olla päästy mun ylipainon takia hoitoihin asti, mutta syksyllä on vihdoin sen aika (ei siksi että olisin laihtunut, vaan koska osui lekuri joka päätti ettei odotella enää, kun hoitoonpääsyn kriteerit kuitenkin on ok). Plussasin toukokuussa spontaanisti, mutta se kaveri ei jaksanut mukana, ja nyt toivutaan keskenmenosta. Kesä menee painonpudotuksen parissa, nyt on pahimmasta jo -4,5 kg! Ja kunhan menkat palaa kuvioon, niin voi taas alkaa panostaa aikataulutetumpaan seksiin. :p
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 8/2019

Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Amalia84, 35v, ensimmäinen toiveissa, ya 4/18

Amalfi, 36v, kolmas toiveissa, ya 01/2018

emily_, 33 v., ensimmäinen toiveissa, ya 10/15


Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20
 
Mä luulen, että mulle sopivin klubi on tää. Lapsettomien salaisessa ryhmässä on tarkempi esittely, ollaan yritetty 10/15 asti. Mies on pian 40, minä 33. Ei vielä olla päästy mun ylipainon takia hoitoihin asti, mutta syksyllä on vihdoin sen aika (ei siksi että olisin laihtunut, vaan koska osui lekuri joka päätti ettei odotella enää, kun hoitoonpääsyn kriteerit kuitenkin on ok). Plussasin toukokuussa spontaanisti, mutta se kaveri ei jaksanut mukana, ja nyt toivutaan keskenmenosta. Kesä menee painonpudotuksen parissa, nyt on pahimmasta jo -4,5 kg! Ja kunhan menkat palaa kuvioon, niin voi taas alkaa panostaa aikataulutetumpaan seksiin. :p

Tervetuloa ja onnea painon pudotuksesta!
Mitkä hoidot teillä alkaakaan syksyllä?
 
Tervetuloa ja onnea painon pudotuksesta!
Mitkä hoidot teillä alkaakaan syksyllä?

Ainakin tuon 1/17 tehdyn suunnitelman mukaan on puhetta, että aloitetaan, eli ovulaatioinduktio + inseminaatio, tästä on uusi suunnittelukerta syys-lokakuussa, ja tarkentuu varmaan silloin.
 
Ok! Varmaan Joo tarkentuu teillä sitten kun on hoidonsuunnittelu. Meillä sanottiin hoidon suunnittelussa että suoraan ivf (miehen tulokset) mutta mainitsi myös, että heillä on rajana myös 4v, että kun se on täynnä niin suorana ivf siltikin vaikkei esim. Mitään vikaa olisi kummassakaan ollut.

Arvaan, että meillä tähän tulee vaikuttamaan myös tämä spontaani raskaus, eli kun kumminkin onnistui edes kerran ilmankin, niin ei suoraan hypättäisi IVF, kun kummassakaan ei muuten ole mitään vikaa.
 
Nyt vasta huomasin tämän ryhmän! Tuun mukaan :happy: lyhyesti pieni kertaus meidän taipaleesta, 3/18 ehkäisy jätetty pois tulee jos on tullakseen asenteella ja 7/18 yrittämällä yritetty. Ei raskauksia. Nyt neljäs letrokierto menossa ja lugeilla sain loppukierron tiputtelun kuriin. Jonotetaan just julkiselle mut ei olla vielä saatu aikaa ja pelkään sen menevän pitkälle syksyyn:sour:
 
Yli vuoden vauvaa yrittäneet kuumeilijat:


NewMoon, ya 12/2010, ivf/icsi 8/2019

Miriam_88, 31v, ensimmäinen toiveissa, ya 3/18

Amalia84, 35v, ensimmäinen toiveissa, ya 4/18

Amalfi, 36v, kolmas toiveissa, ya 01/2018

emily_, 33 v., ensimmäinen toiveissa, ya 10/15

smoothie. 30v., ensimmäinen toiveissa, ya 3/18


Plussanneet:

DeeDee, 30v, toinen haaveissa, ya 4/18, la 3/20
 
Jonotetaan just julkiselle mut ei olla vielä saatu aikaa ja pelkään sen menevän pitkälle syksyyn:sour:

Valitettavasti julkisella puolella ei taida kesäloma-aikaan hirveästi asiat edetä... Mutta toivotaan että teillä olisi onnea edes siinä että pääsisitte nopeasti eteenpäin!
 
Takaisin
Top