Dolcetille ja Mollukalle pahoittelut menkoista
Dolcetti, teillä on nyt sitten tositoimet edessä! Uskon, että pelottaa ja jännittää. Mutta onneksi ivf:ssä on kuitenkin hyvät onnistumisprosentit. Hurjasti tsemppiä ja onnea hoitoken aloitukseen! Mua kiinnostaa myös hoidon vaiheet, eli kertoile vain niistä.
Beisla taisi kertoa tuolla toisessa ketjussa, jota välillä lueskelen, voimistuvasta tuhrusta, eli pahoitteluni myös siitä

Teilläkin sitten ivf ajankohtainen, samat sanat kuin Dolcetille.
Mulla on ristiriitaiset tunnelmat täällä. Alkuviikosta olin sitä mieltä, että en takuulla ole raskaana, mutta viikon edetessä taas toiveet salakavalasti on nousseet. Meinasin jo eilen testata, mutta sitten jänistin. Aika todennäköinen menkkojen alkamispvä on kuitenkin vasta maanantaina. Nyt tänään taas näitä samoja "oireita", joita on joka kerta ja joiden niin toivoisin olevan raskausoireita, mutta eivätpä ole olleet ennenkään... Lähinnä siis tihentynyt virtsaustarve, jano, palelu (iltalämpö 37), etova olo ja oudot tuntemukset alakerrassa. Mutta se endo kummittelee mielessä. Se voi aiheuttaa esim. tuota pissalla ravaamista, jota mulla on enemmän tai vähemmän aina kierron lopussa. Ja mulla on myös kuumeinen olo usein ennen menkkoja. (Nyt voi tietty yrittää joku flunssakin päälle).
Lisäksi mulla on tosi voimakkaita nk. repäisykipuja aina loppukierrossa, aivan kuin vatsassa olisi jotain kireällä, ja se venyy aiheuttaen kipua, kun tekee äkkiliikkeitä tai venyttää vatsalihaksia.
Mä niin haluaisin tietää, mitä mun sisällä tapahtuu!!
No niin, tää oli nyt omanapailua. Pointtina, että inhoan tätä tunnetta, kun vielä elättelen toiveita, mut silti tiedän, että se on vähissä...
Tsempit kaikille