Rinttis, tuon selkeämmäksi ei tuon testin plussa muutu, paljon onnea!

Toivottavasti pysyy kyydissä tällä kertaa. Raskaana ainakin kunnes toisin todistetaan. :) Miten teillä, aiotteko mennä varhaisultraan?
Mollukka joo, lääkäri selitti todella selkeästi IVF:n kulun, tosin varmasti helpotti sekin että olin perehtynyt aiheeseen jo etukäteen. Mutta tuli siellä myös uutta tietoa.
Mulla on puoliso halunnut olla kyllä kaikessa mukana, vaikka pari kertaa ei ole päässyt. Yhteinen projekti tämä on, ja hänelle toisaalta vaikeaa kun ei ole varsinaista pakollista fyysistä osuutta, joten hän on mielellään mukana kaikissa "tukitoimissa". Ja usein on ollut hyvä kun on voinut varmistaa toiselta että sanoihan se lääkäri näin?
Dolcetti, oon ymmärtänyt että plussatestistä se jännääminen vasta alkaa, ja syntymän jälkeen helpottaa noin 18 vuoden päästä.

Ultrissa tämä nykyinen lääkäri yleensä aloittaa niin että ruutu on vain häneen päin, mutta kääntää sitten ja selittää mitä näkyy.
Hyvä jos tekevät siirtoja myös lauantaina; pelästyin ensin että koko viikonloppu on pannassa, että vaikeampaahan siinä on saada sopiva siirtopäivä. Ja tuota en tiennytkään että joillakin kestää pidempään kuin viisi päivää päästä blastokystivaiheeseen. Meille lääkäri puhui vaan että siirto on yleensä kolmantena tai viidentenä päivänä, koska neljän päivän alkiosta on vaikeampi sanoa mikä on laadukas. Kuulostaa loogiselta että hitaammin kypsyvät saavat odottaa, kun emme sitä yhtä enempää halua kerralla kohtuun laittaa kuitenkaan.
MrsBee vähän saman täällä, että varsinaisesti en usko poppaskonsteihin, mutta yrityksen pitkittyessä on kyllä muutama tullut kokeiltua. Tuskin niistä tosiaan haittaa on. Itse olen greippejä syönyt muutamassa kierrossa, ja olen kyllä huomannut paremmat ovislimat niissä kierroissa. Ja jos ei greipeistä johtunut niin saahan niistä ainakin vitamiineja. :) Geleestä en tosiaan huomannut mitään hyötyä, haittaa vain jos se nyt niistä johtui.
Hoidot ovat isoja päätöksiä, mutta onneksi ei tarvitse tietää heti alussa mitä on valmis kokeilemaan. Julkiselle jos menee niin jonokin on usein niin pitkä (puoli vuotta) että sinne melkein kannattaa ilmoittautua kun voi, vaikka sitten päättäiskin että haluaa pelkästään tutkimukset, ei hoitoja.
radioboca, mä olen juonut "kiinnittymispunkkua" parissa kierrossa, mutta enemmän tekosyynä juoda punaviiniä kuin mitenkään siinä uskossa, että siitä olisi apua.

Se on meillä ollut enemmän sisäpiirin vitsi. En todellakaan usko, että sitä kannattaa juoda jos omasta mielestä punkku on tosi pahaa. Ei sillä nyt niin suurta vaikutusta voi mitenkään mahdollisesti olla.
TK, toivottavasti ultrassa tulee hyviä kuulumisia.
Täällä ei ihmeempää, huomisen ultraa odotellessa. Välillä kyllä jomottelee munasarjojen tienoilla niin, että uskon kyllä että jotain siellä tapahtuu. Kp5/IVF-kierto.