Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Satsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Minzkulle ja @Dumbolle paljon tsemppiä; toivottaan plussaa joululahjaksi!! :smiley-angelic001

Täällä on todistetusti vielä kyytiläinen mukana. Eilen oli mun "varhaisulta", ja kyllä siellä tyyppi majailee. Syke löytyi ja vastasi kokoa 9+0 (mun laskujen mukaan oli 8+6). Aikamoista vuoristorataa on ollut mielialat tällä viikolla, ja monet itkut olen ehtinyt itkeä huolissani. Alkuviikosta hävisi oireet täysin pariksi päivää, joten olin jo ihan maani myynyt. Kaikenlaista jännitysmomenttia riittänyt, mutta onneksi ei kuitenkaan vuotoa tai kipuja.

Ensi viikolla sit ensimmäinen neuvola/lääkäri ja NT ultra 13.1. Siinä välissä on tarkoitus sit käydä myös NIPT testissä.

Oikein hyvää, rauhallista ja hedelmällistä joulua kaikille! :love7:smiley-angelic003

@Minzkulle ja @Dumbolle paljon tsemppiä; toivottaan plussaa joululahjaksi!! :smiley-angelic001

Täällä on todistetusti vielä kyytiläinen mukana. Eilen oli mun "varhaisulta", ja kyllä siellä tyyppi majailee. Syke löytyi ja vastasi kokoa 9+0 (mun laskujen mukaan oli 8+6). Aikamoista vuoristorataa on ollut mielialat tällä viikolla, ja monet itkut olen ehtinyt itkeä huolissani. Alkuviikosta hävisi oireet täysin pariksi päivää, joten olin jo ihan maani myynyt. Kaikenlaista jännitysmomenttia riittänyt, mutta onneksi ei kuitenkaan vuotoa tai kipuja.

Ensi viikolla sit ensimmäinen neuvola/lääkäri ja NT ultra 13.1. Siinä välissä on tarkoitus sit käydä myös NIPT testissä.

Oikein hyvää, rauhallista ja hedelmällistä joulua kaikille! :love7:smiley-angelic003

Ihanaa :love7 täällä jännitellään myös löytyykö elämää. Onneksi tänään testiin 3+ :notworthy ja nyt on 5+3. Ultraan ehkä jo loppuvuodesta. Me mennään luultavasti myös NIPTiin.
Hyvää joulun odotusta kaikille :santa

Ihanaa :love7 täällä jännitellään myös löytyykö elämää. Onneksi tänään testiin 3+ :notworthy ja nyt on 5+3. Ultraan ehkä jo loppuvuodesta. Me mennään luultavasti myös NIPTiin.

Siitä ne päivät etenee!!! Kovasti tsemppiä ultran odotteluun, se aika tuntuu niin kovin pitkältä! Kyllä siellä varmasti papu kasvaa :love7

@aloy ihanaa :love7 onnea hyvistä uutisista ultrassa, josko nyt löytyisi luottoa raskauden etenemiseen, todennäköisyydet on plussalla!

@jannn kovasti tsemppiä ultran odotukseen! :love7

Pahimmat piinapäivät meneillään, dpo 10 :nailbiting:
Ei minkäänlaisia oireita. Ei siis myöskään pms-oireita eikä tiputtelua!
Kahdessa viime kierrossahan oli tiputtelua jo dpo7-8 eteenpäin. Jätin geleet ja macan pois, näistä macaa pidän pääepäiltynä luteaalivaiheen tiputteluun, koska söin sitä juuri nämä kaksi ongelmakiertoa, geleet olin aloittanut yhtä kiertoa aiemmin. Minulla olikin jotenkin ennakkoluuloja näistä valmisteista, enkä aio jatkossa sörkkiä hormonitoimintaani kuin vasta sitten jos lääkäri jotakin lääkettä määrää.

Pahimmat piinapäivät meneillään, dpo 10 :nailbiting:
Ei minkäänlaisia oireita. Ei siis myöskään pms-oireita eikä tiputtelua!
Kahdessa viime kierrossahan oli tiputtelua jo dpo7-8 eteenpäin. Jätin geleet ja macan pois, näistä macaa pidän pääepäiltynä luteaalivaiheen tiputteluun, koska söin sitä juuri nämä kaksi ongelmakiertoa, geleet olin aloittanut yhtä kiertoa aiemmin. Minulla olikin jotenkin ennakkoluuloja näistä valmisteista, enkä aio jatkossa sörkkiä hormonitoimintaani kuin vasta sitten jos lääkäri jotakin lääkettä määrää.

Hui, lupaavalta kuullostaa! :nailbiting::smiley-angelic001:binkybaby

Jihuu :dummy::dummy1: Samoin!

Täällä katse kohti uutta kiertoa, eilen testasin negan, vielä ei kuitenkaan ole menkat alkaneet.

Hyvää joulua kaikille ja vielä kerran onnellista odotusta plussanneille! :santa

Minulla mennyt tämä ketju jotenkin ihan ohi! Kirjotellut tuolla raskaaksi 2020 ketjussa ja nyt siirryin jo 2021.
Kp18 menossa, ei mmmmitään käryä oviksesta. Seksi kyllä maistunut enemmän ku hyvin. Tuntuu että aina tässä kohtaa kiertoa sitä on niiin rakastunut tuohon mieheen taas että ei näppejä pysty pitämään erossa. Kiehnättävä jatkuvasti kainalossa jne.

Ihanaa joulunaikaa kaikille! Nauttikaa :Heartred

Minulla mennyt tämä ketju jotenkin ihan ohi! Kirjotellut tuolla raskaaksi 2020 ketjussa ja nyt siirryin jo 2021.
Kp18 menossa, ei mmmmitään käryä oviksesta. Seksi kyllä maistunut enemmän ku hyvin. Tuntuu että aina tässä kohtaa kiertoa sitä on niiin rakastunut tuohon mieheen taas että ei näppejä pysty pitämään erossa. Kiehnättävä jatkuvasti kainalossa jne.

Ihanaa joulunaikaa kaikille! Nauttikaa :Heartred

Tervetuloa tännekin kirjoittelemaan :)
Minun makuuni tuo iso ketju on aivan liian vilkas, en ehdi pysyä kärryillä kommentoidakseni ihmisten tilanteita. Toki käyn sielläkin lueskelemassa :grin

Eilen kävin 5+5 mittaamassa hcg joka oli 2260 :sad010 ei kuulosta hyvältä..luulin että se olisi jo vähintään 6000-12000... Kai tämä sit oli tässä..niin paskaa :sad010

Eilen kävin 5+5 mittaamassa hcg joka oli 2260 :sad010 ei kuulosta hyvältä..luulin että se olisi jo vähintään 6000-12000... Kai tämä sit oli tässä..niin paskaa :sad010

Hei, ymmärrän että hirvittää ja harmittaa, mutta hcg on kyllä todella yksilöllinen arvo,jossa voi olla todella suuria heittoja. Ja tuo sinun arvo voi olla ihan normaali, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Tässä kopioituna vau.fi taulukko hcg-arvoista, sen mukaan olet marginaalin sisällä :happy:

HCG-hormonin määrät raskauden aikana:

Ei raskaana olevilla:
alle 5 mIU/ml

Raskaana olevilla:
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Hei, ymmärrän että hirvittää ja harmittaa, mutta hcg on kyllä todella yksilöllinen arvo,jossa voi olla todella suuria heittoja. Ja tuo sinun arvo voi olla ihan normaali, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Tässä kopioituna vau.fi taulukko hcg-arvoista, sen mukaan olet marginaalin sisällä :happy:
HCG-hormonin määrät raskauden aikana:
Ei raskaana olevilla:
alle 5 mIU/ml

Raskaana olevilla:
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml

Kiitos mutta lauantaina oli korkeampi kuin eilen, eli laskemassa on..huomenna vielä digi..vähän ehkä jo pistelee menkkamaisesti..

Täällä taas jouluaaton piti olla kp1 TAI testipäivä.. Ei ollut testaamisen suhteen nyt ihan optimaalinen ajoitus, kun heräsin klo 5 aamulla pissalle, enkä jaksanut tehdä testiä silloin. Tässä siis testitulos klo 05-09 virtsasta.. Haalea viivahan siellä on, toivottavasti näkyy foorumille asti! :woot: nyt toivotaantoivotaantoivotaan että vahvistuu:smiley-angelic001:smiley-angelic001:nailbiting::nailbiting:

Liitteet

• IMG_20201224_094130.jpg
    IMG_20201224_094130.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 129
Täällä taas jouluaaton piti olla kp1 TAI testipäivä.. Ei ollut testaamisen suhteen nyt ihan optimaalinen ajoitus, kun heräsin klo 5 aamulla pissalle, enkä jaksanut tehdä testiä silloin. Tässä siis testitulos klo 05-09 virtsasta.. Haalea viivahan siellä on, toivottavasti näkyy foorumille asti! :woot: nyt toivotaantoivotaantoivotaan että vahvistuu:smiley-angelic001:smiley-angelic001:nailbiting::nailbiting:

On hyvä viiva! Onnea ja tarrasukkia :love7

Siellä se viiva on!!! Lämpöiset onnittelut joululahjasta :love7. Kaikki raajat ristissä täällä että viiva jatkaa vahvistumista!!

Kiitos mutta lauantaina oli korkeampi kuin eilen, eli laskemassa on..huomenna vielä digi..vähän ehkä jo pistelee menkkamaisesti..

Voi ei! Onko tiedossa vielä uusinta mittausta? Toivotaan sinnekin joulun ihmettä, että kaikki olisi kuitenkin hyvin :smiley-angelic001

Heh, näin viime yönä villiä raskaustestiunta :laughing002

Unessa olin tekemässä Clearbluen viikkonäytöllistä testiä. Testiin tuli ensin hirveästi erivahvuisia vaaleanpunaisia viivoja, ja ihmettelin etten muista lukeneeni tämmöisestä enkä ymmärtänyt yhtään miten niitä pitäisi tulkita. Sitten tekstikenttään ilmestyi teksti 'kaksoset'.. Tätäkin vähän ihmettelin että näinkö tarkasti se kertoo tuloksen ja ehdin jo olla vähän kauhuissani:laughing001 hetken päästä tekstikentässä lukikin 'kemiallinen' ja sitten 'raskaana 1-2 viikkoa'

Näköjään viivojen tuijottelu, googlailu ja vauvahaaveet on nyt saaneet minunkin pään jo aivan sekaisin laughing6 jospa nyt yrittäisi vähän rauhoittua ja henkisesti varautua mihin tahansa lopputulokseen.
Aamulla tein ihan oikeasti cb:n viikkonäytöllisen, joka näytti raskaana 1-2 :Heartred ei onneksi pelotellut kaksosraskauksista eikä kemiallisista, eikä ollut viivaviidakkoa :laughing021

Takaisin