Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Syke löytyi :Heartpink mutta koko oli 3-4pvää pienempi kuin mitä laskin inseminaatiosta, toivottavasti jatkaa kuitenkin vielä kehittymistään :smiley-angelic001

Mahtavaa!! On vielä sen verran pieni, että varmaan mittaaminen on aika haastavaa, joten toivotaan kovasti, että jatkaa kasvua ja kehittymistä ihan niin kuin pitääkin! Voi kyllä sua koetellaan, tosiaan olisi sulle toivonut huoletonta odotusta kun toi odotuksen odotus on ollut niin pitkä :smiley-angelic003
 
Mitenkäs @Dumbo sulla menee, oletko vielä testailut uudestaan? Miten olet voinut?
 
Mitenkäs @Dumbo sulla menee, oletko vielä testailut uudestaan? Miten olet voinut?

Kiitos kysymästä! :happy:

Kolme pregcheckiä olen tehnyt tähän mennessä :grin dpo 14, 16 ja 17, ja viiva on koko ajan vahvistunut! Ajattelin vielä uudenvuoden aattona testailla :woot: kyllä se kummasti rauhoittaa mieltä kun näkee viivojen vahvistuvan :love7 ehkä voisi diginkin vielä tehdä..

Vointi on ollut varsin vähäoireinen, ensimmäisenähän epäilin raskautta juuri siksi ettei ollut pms-oireita. Välillä jomottelee alaselkää, välillä epämääräisiä tuntemuksia mahassa. Öisin meinaa valvottaa.

Mitenkä Aloy itselläsi? :)
 
Mulla ei ole koskaan ollut edes positiivista tulosta rakaustestistä ja julkisella piti alkaa IVF helmikuussa.
Tänään tein positiivisen testin!!! Ihan epätodellinen olo, nyt pohdin että salettiin menee kesken tai sitten on kohdunulkoinen. Täytyy varata aika varhaisraskauden ultraan
 
Mulla ei ole koskaan ollut edes positiivista tulosta rakaustestistä ja julkisella piti alkaa IVF helmikuussa.
Tänään tein positiivisen testin!!! Ihan epätodellinen olo, nyt pohdin että salettiin menee kesken tai sitten on kohdunulkoinen. Täytyy varata aika varhaisraskauden ultraan

Wau onnea!! :love7
 
Mulla ei ole koskaan ollut edes positiivista tulosta rakaustestistä ja julkisella piti alkaa IVF helmikuussa.
Tänään tein positiivisen testin!!! Ihan epätodellinen olo, nyt pohdin että salettiin menee kesken tai sitten on kohdunulkoinen. Täytyy varata aika varhaisraskauden ultraan

Pääset muuten varmasti sieltä julkiselta ultraan missä piti alkaa ivf :)
 
Mulla ei ole koskaan ollut edes positiivista tulosta rakaustestistä ja julkisella piti alkaa IVF helmikuussa.
Tänään tein positiivisen testin!!! Ihan epätodellinen olo, nyt pohdin että salettiin menee kesken tai sitten on kohdunulkoinen. Täytyy varata aika varhaisraskauden ultraan


Mahtavaa, onneksi olkoon!:Heartred:love7 se on kumma miten ne voi tapahtua sitten kun jo luovut toivosta, ettei tämä omin avuin tapahdu :laughing002
 
Kiitos kysymästä! :happy:

Kolme pregcheckiä olen tehnyt tähän mennessä :grin dpo 14, 16 ja 17, ja viiva on koko ajan vahvistunut! Ajattelin vielä uudenvuoden aattona testailla :woot: kyllä se kummasti rauhoittaa mieltä kun näkee viivojen vahvistuvan :love7 ehkä voisi diginkin vielä tehdä..

Vointi on ollut varsin vähäoireinen, ensimmäisenähän epäilin raskautta juuri siksi ettei ollut pms-oireita. Välillä jomottelee alaselkää, välillä epämääräisiä tuntemuksia mahassa. Öisin meinaa valvottaa.

Mitenkä Aloy itselläsi? :)

Juu, rauhoittaa kyllä! Mahtavaa että viivat vahvistuu, siellä se pieni kasvaa! :love7

Mulla on ollut ihan koko tähänastisen raskauden kai suhteellisen vähäoireista, verrattuna moneen muuhun odottajaan. Unettomuus, väsymys ja palelu ovat olleet ainoat kesto-oireet, jotka alkoi ihan sillon plussasta asti, ja jatkuu edelleen. Rinnat on turvonneet hieman, mutta rinnat ei ole edes mitenkään erityisen kipeät, lähinnä vain hieman arat nännit. Pahoinvointi alkoi viikon 6 tienoilla, ja jatkuu edelleen hieman vaihdellen päivästä toiseen. Pahin olo tähän mennessä oli viime viikolla, just joulun aikaan. Tapanina onkin mun eka, ja tähän mennessä ainoa, kerta kun pahoinvointi eskaloitui ihan oksentamiseen.

Meinaatko käydä AR-ultrassa?
 
Mulla ei ole koskaan ollut edes positiivista tulosta rakaustestistä ja julkisella piti alkaa IVF helmikuussa.
Tänään tein positiivisen testin!!! Ihan epätodellinen olo, nyt pohdin että salettiin menee kesken tai sitten on kohdunulkoinen. Täytyy varata aika varhaisraskauden ultraan

Onnittelut, oikein paljon tarrasukkia!!! Onko mitään tietoa mikä dpo sulla on nyt?
 
Meinaatko käydä AR-ultrassa?

Ehdottomasti menen! 7+0 viikoille varattuna. Saisi vähän mielenrauhaa jos siellä kaikki hyvin, vai käyköhän siinä niin, että seuraavaksi alkaa pelätä jos nt-ultrassa olisikin joku vikana :nailbiting: ei ole enää huoletonta tämä elämä :nailbiting::woot:
 
Ehdottomasti menen! 7+0 viikoille varattuna. Saisi vähän mielenrauhaa jos siellä kaikki hyvin, vai käyköhän siinä niin, että seuraavaksi alkaa pelätä jos nt-ultrassa olisikin joku vikana :nailbiting: ei ole enää huoletonta tämä elämä :nailbiting::woot:

Juu ei ne huolet raskauteen lopu :bag::hilarious:
 
Ehdottomasti menen! 7+0 viikoille varattuna. Saisi vähän mielenrauhaa jos siellä kaikki hyvin, vai käyköhän siinä niin, että seuraavaksi alkaa pelätä jos nt-ultrassa olisikin joku vikana :nailbiting: ei ole enää huoletonta tämä elämä :nailbiting::woot:

Hyvä juttu! Oma, huima 11 viikon kokemukseni on, että kyllä se AR ultra tuo hieman mielenrauhaa, kun saa poissuljettua ainakin tuulimunan ja kohdun ulkoisen raskauden, mutta kyllä sitä muuta jännitettävää sit pian löytyy.... Ja jos omaa äitiäni katson, niin ei se huolehtiminen lopu enää koskaan, näemmä :laughing002.
 
Hei

Täällä 36-vuotias ensimmäistä kuumeileva. Kuparikierukka poistettu ja nyt ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä menossa. En tikuttanut ovulaatiota, mutta vahva oletus on, että tärppipäivät käytettiin talteen 23.12 alkaen ollut oireita jotka viittaavat raskauteen, mutta voi olla mielen kehittämää (tuskin silti??) kokeilin jo testata eilen, kun mies toivo ja negahan se. Menkat pitäisi alkaa noin viikon kuluttua joten odottelen sinne testiä. Ostin uusia ja herkempiä. Kuume ja rakkaus meidän yhteiseen lapseen vahva ❤️
 
Hei

Täällä 36-vuotias ensimmäistä kuumeileva. Kuparikierukka poistettu ja nyt ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä menossa. En tikuttanut ovulaatiota, mutta vahva oletus on, että tärppipäivät käytettiin talteen 23.12 alkaen ollut oireita jotka viittaavat raskauteen, mutta voi olla mielen kehittämää (tuskin silti??) kokeilin jo testata eilen, kun mies toivo ja negahan se. Menkat pitäisi alkaa noin viikon kuluttua joten odottelen sinne testiä. Ostin uusia ja herkempiä. Kuume ja rakkaus meidän yhteiseen lapseen vahva ❤️

Moikka:smiley-angelic003 pidetään peukkuja, että olis heti ekasta onnistanut!:Heartred kyllähän tämä kuumeilu ja odotus on raastavaa, mutta niin jännittävää aikaa!

Täällä toistaiseksi kaikki hyvin, mutta kyllähän sitä koko ajan on niiden keskenmenojen jälkeen varpaillaan jokaisesta tuntemuksesta.. Välillä ollu lieviä menkkakipuja muistuttavia kipuja, mutta toivottavasti kuuluvat asiaan:wideyed: 5+0 tänään, voisko jo olla helmikuun loppu ja kyytiläinen onnellisesti mukana!:nailbiting:


Hyvää uuttavuotta kaikille, toivotaan sen olevan edeltäjäänsä parempi ja vauvan tuoksuinen!:Heartred
 
Eih, nyt minä hölmö menin tekemään cb viikkonäytöllisen, joka näytti 2-3. Toivoin tietysti 3+ mutta ei.. Tänään viikkoja kasassa 5+2.
Olisi vaan pitänyt antaa olla, pc tikkujen viivat kuitenkin vahvistui hyvin. Nyt sitten huolestuin onko tämä koko raskaus sittenkin jotenkin pielessä :sorry:
Harmittaa myös oma reaktio, luulin osaavani ajatella järkevämmin. Google on luonnollisesti laulanut koko aamun.. Joillakin vastaava tilanne on johtanut keskenmenoon tai ollut tuulimuna.. Joillakin vauvan syliin asti saaneilla cb on näyttänyt 3+ vasta 6+ viikoilla.
 
Muokattu viimeksi:
Eih, nyt minä hölmö menin tekemään cb viikkonäytöllisen, joka näytti 2-3. Toivoin tietysti 3+ mutta ei.. Tänään viikkoja kasassa 5+2.
Olisi vaan pitänyt antaa olla, pc tikkujen viivat kuitenkin vahvistui hyvin. Nyt sitten huolestuin onko tämä koko raskaus sittenkin jotenkin pielessä :sorry:
Harmittaa myös oma reaktio, luulin osaavani ajatella järkevämmin. Google on luonnollisesti laulanut koko aamun.. Joillakin vastaava tilanne on johtanut keskenmenoon tai ollut tuulimuna.. Joillakin vauvan syliin asti saaneilla cb on näyttänyt 3+ vasta 6+ viikoilla.
Juuri tuosta syystä en uskalla tehdä enempää testejä, hengitän muutenkin paperipussiin koko ajan ja stressaan. Mä pääsen varhaisultraan julkiselle, 13.1. nähdään onko joku kyydissä vai ei
 
Takaisin
Top