Joo kp30, dpo12. Ostin yhden raskaustestin, uskaltaiskohan uittaa huomenna? Tai odotan perjantaihin jos tuleekin menkat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo kp30, dpo12. Ostin yhden raskaustestin, uskaltaiskohan uittaa huomenna? Tai odotan perjantaihin jos tuleekin menkat.
Blaah nega. Olen ilmeisesti kierohäiriön kierteissä kun ei menkkamaista oloa ollenkaan.
Dpo5 tänään eikä mainittavaa. Paitsi eilen outoja peräsuoli/alavatsa kipukohtauksia. Edelleen arka vatsa/alapää. Mutta varmaan joku suolistollinen juttu
Auts kuullostaa kivuliaalta, toivottavasti helpottaa pian! Oliko sulla joku kiinnittymisen tukena?
Hei, mitenkäs täällä menee? @jannnilla jännät paikat . Plussatuulta sinne kovasti! Jokos @Butterflies kävit niissä verikokeissa?
Meillä oli joskus kauan sitten puhetta niistä TSH arvoista, niin ajattelin tänne tulla päivittelemään ja ihmettelemään asiaa. Kävin viime perjantaina verikokeissa, ja olin katsonut netistä tulokset jo ite, eikä niissä näyttänyt mitään ihmeellistä olevan. TSH oli noussut hitusen, nyt 2.65. Tänään oli sit kuitenkin soittoaika lääkärin kanssa, ja täällä on kuulemma ohjeistuksena, että raskaana ollessa pitäisi olla alle 2.5 kohonneen keskenmenoriskin takia. Mulla sitä riskiä on jo muutenkin ylipainon, iän ja myooman kanssa . Eli lääkäri määräsi mulle nyt hyvin lievän lääkityksen tuohon kilppariin. Jännä olis tietää, että onko Suomessa samaa käytäntöä raskaana oleville.
On sama käytäntö! Ainakin niillä, keillä jo lääkitys. En ole varma muista. Täytyy kysellä saisinko uusintatestit..jos plussaan.. mulla oli viimeks joku 2,57.
Ja nyt siis..en tiedä..ehkä plussasin?? Toiv pc luotettava eikä olisi enää ovitrellestä..en usko koska vahvistunut eilisestä ja pistosta jo 11vrk ja 8tuntia... Pelottaa..voiko olla..
Ei oireita..eilen nippaili koko pvän alavatsaa..
Hui hui, siellä se viiva on! Varovaiset onnittelut, kovasti toivon että viiva jatkuu vahvistumistaan aina syliin asti!!
On sama käytäntö! Ainakin niillä, keillä jo lääkitys. En ole varma muista. Täytyy kysellä saisinko uusintatestit..jos plussaan.. mulla oli viimeks joku 2,57.
Ja nyt siis..en tiedä..ehkä plussasin?? Toiv pc luotettava eikä olisi enää ovitrellestä..en usko koska vahvistunut eilisestä ja pistosta jo 11vrk ja 8tuntia... Pelottaa..voiko olla..
Ei oireita..eilen nippaili koko pvän alavatsaa..
Hei, mitenkäs täällä menee? @jannnilla jännät paikat . Plussatuulta sinne kovasti! Jokos @Butterflies kävit niissä verikokeissa?
Meillä oli joskus kauan sitten puhetta niistä TSH arvoista, niin ajattelin tänne tulla päivittelemään ja ihmettelemään asiaa. Kävin viime perjantaina verikokeissa, ja olin katsonut netistä tulokset jo ite, eikä niissä näyttänyt mitään ihmeellistä olevan. TSH oli noussut hitusen, nyt 2.65. Tänään oli sit kuitenkin soittoaika lääkärin kanssa, ja täällä on kuulemma ohjeistuksena, että raskaana ollessa pitäisi olla alle 2.5 kohonneen keskenmenoriskin takia. Mulla sitä riskiä on jo muutenkin ylipainon, iän ja myooman kanssa . Eli lääkäri määräsi mulle nyt hyvin lievän lääkityksen tuohon kilppariin. Jännä olis tietää, että onko Suomessa samaa käytäntöä raskaana oleville.
Menen tammikuun alussa mittauksiin. Mulle tuli flunssaa ja oireita niinkin vahvasti että piti käydä koronatestissä. Nega onneksi mutta linnoittauduin silti kotiin ettei pöpöt tartu. Toi viime kierron viivästyminen ja venyminen sekä flunssa kertoo mulle että nyt kroppa tarttee lepoa. En tsekannut lämpöjä ja ovistikut loppu eli sekstaillaan jos sille päälle sattuu. Ennen testejä mun pitää tauottaa rauta.
En ole vieläkään saanut aikaa/kutsua HUS:ilta. Lääkärikäynnistä on jo yli kuukausi. Mites hitaat prosessit siellä on? Turhauttaa
Millaiset olot on ollu noin muuten @Aloy ? Hyvä että sait lääkkeet
Joo toivotaan että lähtee vahvistumaan :)
Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan kaikki vauvat syliin ennen pitkää
Onnea!
Ihanaa @jannn ! Onnittelut!