Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

No niin yk7 lähti vihdoinkin eilen käyntiin. Ja järkyttävän kipeet menkat sieltä tulikin. Luteaali pysyi eli ovis vaan viivästyi, varmaankin stressi.

Mites muilla menee?
 
Dpo5 tänään eikä mainittavaa. Paitsi eilen outoja peräsuoli/alavatsa kipukohtauksia. Edelleen arka vatsa/alapää. Mutta varmaan joku suolistollinen juttu o_O
 
Dpo5 tänään eikä mainittavaa. Paitsi eilen outoja peräsuoli/alavatsa kipukohtauksia. Edelleen arka vatsa/alapää. Mutta varmaan joku suolistollinen juttu o_O

Auts kuullostaa kivuliaalta, toivottavasti helpottaa pian! :eek: Oliko sulla joku kiinnittymisen tukena?
 
Hei, mitenkäs täällä menee? @jannnilla jännät paikat :nailbiting:. Plussatuulta sinne kovasti! :smiley-angelic001 Jokos @Butterflies kävit niissä verikokeissa?

Meillä oli joskus kauan sitten puhetta niistä TSH arvoista, niin ajattelin tänne tulla päivittelemään ja ihmettelemään asiaa. Kävin viime perjantaina verikokeissa, ja olin katsonut netistä tulokset jo ite, eikä niissä näyttänyt mitään ihmeellistä olevan. TSH oli noussut hitusen, nyt 2.65. Tänään oli sit kuitenkin soittoaika lääkärin kanssa, ja täällä on kuulemma ohjeistuksena, että raskaana ollessa pitäisi olla alle 2.5 kohonneen keskenmenoriskin takia. Mulla sitä riskiä on jo muutenkin ylipainon, iän ja myooman kanssa :nailbiting:. Eli lääkäri määräsi mulle nyt hyvin lievän lääkityksen tuohon kilppariin. Jännä olis tietää, että onko Suomessa samaa käytäntöä raskaana oleville.
 
Hei, mitenkäs täällä menee? @jannnilla jännät paikat :nailbiting:. Plussatuulta sinne kovasti! :smiley-angelic001 Jokos @Butterflies kävit niissä verikokeissa?

Meillä oli joskus kauan sitten puhetta niistä TSH arvoista, niin ajattelin tänne tulla päivittelemään ja ihmettelemään asiaa. Kävin viime perjantaina verikokeissa, ja olin katsonut netistä tulokset jo ite, eikä niissä näyttänyt mitään ihmeellistä olevan. TSH oli noussut hitusen, nyt 2.65. Tänään oli sit kuitenkin soittoaika lääkärin kanssa, ja täällä on kuulemma ohjeistuksena, että raskaana ollessa pitäisi olla alle 2.5 kohonneen keskenmenoriskin takia. Mulla sitä riskiä on jo muutenkin ylipainon, iän ja myooman kanssa :nailbiting:. Eli lääkäri määräsi mulle nyt hyvin lievän lääkityksen tuohon kilppariin. Jännä olis tietää, että onko Suomessa samaa käytäntöä raskaana oleville.

On sama käytäntö! Ainakin niillä, keillä jo lääkitys. En ole varma muista. Täytyy kysellä saisinko uusintatestit..jos plussaan.. mulla oli viimeks joku 2,57.

Ja nyt siis..en tiedä..ehkä plussasin?? Toiv pc luotettava eikä olisi enää ovitrellestä..en usko koska vahvistunut eilisestä ja pistosta jo 11vrk ja 8tuntia... Pelottaa..voiko olla..
Ei oireita..eilen nippaili koko pvän alavatsaa..
 

Liitteet

  • IMG_20201205_055816.jpg
    IMG_20201205_055816.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 118
On sama käytäntö! Ainakin niillä, keillä jo lääkitys. En ole varma muista. Täytyy kysellä saisinko uusintatestit..jos plussaan.. mulla oli viimeks joku 2,57.

Ja nyt siis..en tiedä..ehkä plussasin?? Toiv pc luotettava eikä olisi enää ovitrellestä..en usko koska vahvistunut eilisestä ja pistosta jo 11vrk ja 8tuntia... Pelottaa..voiko olla..
Ei oireita..eilen nippaili koko pvän alavatsaa..


Hui hui, siellä se viiva on! Varovaiset onnittelut, kovasti toivon että viiva jatkuu vahvistumistaan aina syliin asti!! :love7
 
On sama käytäntö! Ainakin niillä, keillä jo lääkitys. En ole varma muista. Täytyy kysellä saisinko uusintatestit..jos plussaan.. mulla oli viimeks joku 2,57.

Ja nyt siis..en tiedä..ehkä plussasin?? Toiv pc luotettava eikä olisi enää ovitrellestä..en usko koska vahvistunut eilisestä ja pistosta jo 11vrk ja 8tuntia... Pelottaa..voiko olla..
Ei oireita..eilen nippaili koko pvän alavatsaa..


Näkyy!! Nyt lisää nippailua ja liimaa että vahvistuu! :hello2
 
Hei, mitenkäs täällä menee? @jannnilla jännät paikat :nailbiting:. Plussatuulta sinne kovasti! :smiley-angelic001 Jokos @Butterflies kävit niissä verikokeissa?

Meillä oli joskus kauan sitten puhetta niistä TSH arvoista, niin ajattelin tänne tulla päivittelemään ja ihmettelemään asiaa. Kävin viime perjantaina verikokeissa, ja olin katsonut netistä tulokset jo ite, eikä niissä näyttänyt mitään ihmeellistä olevan. TSH oli noussut hitusen, nyt 2.65. Tänään oli sit kuitenkin soittoaika lääkärin kanssa, ja täällä on kuulemma ohjeistuksena, että raskaana ollessa pitäisi olla alle 2.5 kohonneen keskenmenoriskin takia. Mulla sitä riskiä on jo muutenkin ylipainon, iän ja myooman kanssa :nailbiting:. Eli lääkäri määräsi mulle nyt hyvin lievän lääkityksen tuohon kilppariin. Jännä olis tietää, että onko Suomessa samaa käytäntöä raskaana oleville.


Menen tammikuun alussa mittauksiin. Mulle tuli flunssaa ja oireita niinkin vahvasti että piti käydä koronatestissä. Nega onneksi mutta linnoittauduin silti kotiin ettei pöpöt tartu. Toi viime kierron viivästyminen ja venyminen sekä flunssa kertoo mulle että nyt kroppa tarttee lepoa. En tsekannut lämpöjä ja ovistikut loppu eli sekstaillaan jos sille päälle sattuu. Ennen testejä mun pitää tauottaa rauta.

En ole vieläkään saanut aikaa/kutsua HUS:ilta. Lääkärikäynnistä on jo yli kuukausi. Mites hitaat prosessit siellä on? Turhauttaa :sorry:


Millaiset olot on ollu noin muuten @Aloy ? Hyvä että sait lääkkeet
 
Menen tammikuun alussa mittauksiin. Mulle tuli flunssaa ja oireita niinkin vahvasti että piti käydä koronatestissä. Nega onneksi mutta linnoittauduin silti kotiin ettei pöpöt tartu. Toi viime kierron viivästyminen ja venyminen sekä flunssa kertoo mulle että nyt kroppa tarttee lepoa. En tsekannut lämpöjä ja ovistikut loppu eli sekstaillaan jos sille päälle sattuu. Ennen testejä mun pitää tauottaa rauta.

En ole vieläkään saanut aikaa/kutsua HUS:ilta. Lääkärikäynnistä on jo yli kuukausi. Mites hitaat prosessit siellä on? Turhauttaa :sorry:


Millaiset olot on ollu noin muuten @Aloy ? Hyvä että sait lääkkeet

Nyt sit vaan lepoa, kuullostaa siltä, että tulis tarpeeseen! Onko sulla joulun aikaan yhtään ylimääräisiä vapaita, saisit huilia kunnolla?

Olot on ollut melko ok, kiitos kysymästä. Nyt menossa 7+1, ja tossa noin reilu viikko sitten alkoi aamupäivisin tulla pahaa oloa. Olen sit puputtanut porkkanaa, kurkkua, tomaatteja yms aamupäivät. Muuten varsinainen ruoka maistuu vähän kehnosti, ja ei tekis itse mieli kokkailla mitään, joten ruokavalio on vähän mitä sattuu. Pahoinvointi aaltoilee vähän päivästä toiseen (ja sekös edelleen huolestuttaa). Kesto-oireina edelleen väsymys, unettomuus (oviksesta lähtien olen herännyt joka yö ja valvonut pari tuntia) ja palelu etenkin iltaisin. Tällä viikolla tuntui torstai ja perjantai jo aika taisteluita töissä (väsymyksen takia), mutta yritän sinnitellä, kun tietää että 2 viikon päästä on 2 viikkoa lomaa, ja sit heti kohta uudenvuoden puolella toivottavasti alkais helpottaa kun tulis 12vk täyteen. Kovasti odottelen edelleen sitä ekaa ultraa parin viikon päästä....

Toivottavasti kutsu saapuu sinne pian. Tai sit luomu plussa :love7
 
@jannn oijoi no nyt on sulla jännät paikat! Vahvistumisia viivalle! :blob6

@Butterflies kylläpä kestää pitkään pelkkä kutsun saaminen! Ehkä kannattaisi soittaa ja varmistaa että lähete on mennyt perille tai ettei kutsu ole hukkunut postissa :scratch

Täällä tylsää, odottelen ovista, pikkuhiljaa talletellaan, mutta ei liian aktiivisesti vielä :hilarious: Nyt kp14, tänään vasta muistin tehdä oikeaan aikaan ovistestin, joka oli niin nega kuin olla ja voi. Viime kierrossa ovis oli kp16, sitä aiemmissa vasta 20-21.
 
Joo toivotaan että lähtee vahvistumaan :)
Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan kaikki vauvat syliin ennen pitkää :Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_20201206_092216__01.jpg
    IMG_20201206_092216__01.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 78
Takaisin
Top