Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi että!!! Ihan onnenkyyneleet tuli silmiin!!! Ihanaa, jannn! Oikein paljon vauvaliimaa sulle! Voi paksusti!Joo toivotaan että lähtee vahvistumaan :)
Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan kaikki vauvat syliin ennen pitkää
Voi että!!! Ihan kyyneleet tuli silmiin!!! Ihanaa, jannn! Oikein paljon vauvaliimaa sulle! Voi paksusti!
Sille ei voi mitään (kuitenkin kaikki asiat teet/oot tehny sen eteen ettei tulis, raudat yms..)...muaki pelotti vielä puolivälissäkin.... Ehkä pelkoa helpotti vasta se että sairaala käsitteli tietyt rv:t jo synnytyksenä eikä keskenmenona - ihmismieli on outo - kaikki meni siis meillä hyvin vaikka samaa murehdin...Voi kiitos yritetään...pelottaa kovasti että menee kesken
Sille ei voi mitään (kuitenkin kaikki asiat teet/oot tehny sen eteen ettei tulis, raudat yms..)...muaki pelotti vielä puolivälissäkin.... Ehkä pelkoa helpotti vasta se että sairaala käsitteli tietyt rv:t jo synnytyksenä eikä keskenmenona - ihmismieli on outo - kaikki meni siis meillä hyvin vaikka samaa murehdin...
Mutta toivottavasti pystyt kuitenkin nauttimaan raskaudesta - oot paksuna kunnes toisin osoitetaan !!!
Ehkä yhden neuvon, joka on kulunut mutta yllättävän totta täs vauvankasvattamises: älä stressaa, ota iisisti.
Haha, tarkoitin että raskausaikana ottaa lungisti!Voi ihana jos nyt tummuis noi viivat kunnolla ni kyl se tästä :) hyvä fiilis on..toisin kuin keskenmenneestä..oireita ei oikein ole.. mut eiköhän se tästä :)
Muiden lapsia olen kyllä kasvattanut (hoitanut) mutta ihan eri varmasti omaa, mut kyl me aika rentoja ollaan toki senkin näkee sitten
Haha, tarkoitin että raskausaikana ottaa lungisti!
Se voi olla hyvä merkki ettei ole mitään tuntemuksia. Keskenmenneissä mulla oli kaikenmaailman kipristelyjä ja juilimisia, onnistuneessa hyvin vähän mitään. Ja sama juttu oli korvienvälin kanssa - keskenmenneissä pelkäsin kohdunulkoista ja jotain pahaa vammaa, onnistuneessa ei oikein ollut mitään sellaista selvää kauhuskenaariota. :)
Ja ei välttis kannata testata kovin pitkälle - vissiin lopettavat luotettavuuden jossain vaiheessa, ja kaikilla ei tule leffaviivoja, muistanko oikein? Plussa tuli jo eli se on plussa! Jos haluat olla varma niin suosittelen hcg-verikoetta, lähetteen saa neuvolan kautta.
Ihanaa että on hyvä fiilis! Pidä kii siitä!!
Ite sain aika helposti verikokeen. On se halvempi ja nopeampi ottaa kuin ultra.Voishan sitä kysyä jos nuo eivät ala tummenemaan :) en tiedä kuinka helpolla antavat. Juu ei kaikille tuu leffoja eikä mulla viel pitäisikään tulla, huomenna vasta 4+0. Kiitos onneksi pääsen husin kautta varhaisultraan jos sinne asti päästään :)
Ite sain aika helposti verikokeen. On se halvempi ja nopeampi ottaa kuin ultra.
Anteeks ku kyselen mut onkohan nää ok? Molemmat pc ja nyt 4+0 ja ~dpo14(tai15). Vihaan kun alkaa vertaamaan muihin vaikka ei haluaisi. Ja oireita ei ole niin alkaa pelottamaan..no aika näyttää
Noita kyseisiä testejä en tietenkään tunne, mutta oikein hyvältä näyttää minusta viivat!
Laitoin tähän nyt vielä noi mun kaikki liuskat (ylhäältä alaspäin dpo13, dpo15, dpo16, dpo18, dpo20 ja dpo22), ja näin jälkikäteen katsottuna niin aika haaleitahan noi ekat viivat ovat olleet. Nää liuskat olivat normi 25 herkkyyksiä, mutta tein sillon dpo13 myös CB herkän, joka itseasiassa antoi sellaisen vähän epätasaisen ja hyvin haalean viivan (toinen kuva). Oletin että herkkä testi antaisi vahvemman viivan kuin "normi" testi. Tein pari päivää myöhemmin toisenkin CB puikkotestin, eikä sekään ollut super vahva, joten ihan oman mielenrauhan vuoksi luotin noihin liuskoihin ja seurasin sit vaan niiden vahvistumista. Paitsi tietty digit, jotka tein dpo16 (2-3) ja dpo22 (3+).
Ymmärrän hyvin, että jatko huolestuttaa, varsinkin jos oireita ei ole tai ovat hyvin mietoja. Mulla on edelleenkin (7+5) hyvin miedot oireet omasta mielestäni, ja toki viimeksi eilen illalla googlailin tuulimunaraskauksien ja keskenmenon oireita. Vaikuttaa siltä, että oireiden määrästä tai viivojen vahvistumisesta ei tuulimunaa voi mitenkään ennustaa; ei auta kuin odotella varhaisultraan, että saa siitä varmistuksen. Tässä vaiheessa kuitenkin suurempi osa raskauksista jatkuu normaalisti, joten ei auta kuin toivoa parasta.
En tiedä lohduttaako tämä, mutta siis niin viivojen vahvuudesta tai oireettomuudesta riippumatta todennäköisesti kaikki on oikein hyvin .
Oletan että varmaan menet varhaisultraan, joten onko aika jo varattuna? Meillä täällä tehdään ultra vasta 9. viikolla, joten mulla on ensi viikolla (8+6), mutta tulokset saan tietää vasta 23.12. Tuntuu että hirmu kauan on kestänyt tää alkuraskauden epätietoisuus
Oikein paljon onnea ja tsemppiä tuleviin viikkoihin, tiedän hyvin että ei se epävarmuus ja piina siihen plussaan lopu joten toivotan vain voimia!
En osaa sanoa suuntaan tai toiseen tietenkään mutta eikö nuo nyt ihan selvät plussat ole... :) Aloylla tuli hieno referenssi. Ite en testaillut kovinkaan tarkasti - plussa kuin plussa :). Riippuu tietysti mikä sulla on ollu haasteena, mulla syke vaan sammui jostain syystä.Anteeks ku kyselen mut onkohan nää ok? Molemmat pc ja nyt 4+0 ja ~dpo14(tai15). Vihaan kun alkaa vertaamaan muihin vaikka ei haluaisi. Ja oireita ei ole niin alkaa pelottamaan..no aika näyttää
En osaa sanoa suuntaan tai toiseen tietenkään mutta eikö nuo nyt ihan selvät plussat ole... :) Aloylla tuli hieno referenssi. Ite en testaillut kovinkaan tarkasti - plussa kuin plussa :). Riippuu tietysti mikä sulla on ollu haasteena, mulla syke vaan sammui jostain syystä.