Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Nipsuliini, joo, naurettiin tänään miehen kans mimmosta se ois, jos hän joutus kokemaan nämä kuukautiskivut ! Mulla ei oo ees mitään endoa, että nostan kyllä hattua sulle !
Huoh, tämä on kyllä ollu tämmöinen masistelu viikonloppu ja oon vaan syöny kasapäin herkkuja :/ Huomenna vois palata ruotuun :)
 
Nipsuliini, joo, naurettiin tänään miehen kans mimmosta se ois, jos hän joutus kokemaan nämä kuukautiskivut ! Mulla ei oo ees mitään endoa, että nostan kyllä hattua sulle !
Huoh, tämä on kyllä ollu tämmöinen masistelu viikonloppu ja oon vaan syöny kasapäin herkkuja :/ Huomenna vois palata ruotuun :)

Vitsit mä niin haluaisin et ois joku menkkakipusimulaattori, että mieskin sais kokee mitä tää on! :D

Uus viikko tuo mukanaan taas uutta virtaa ja jaksaa paremmin keskittyä terveellisiin valintoihin :) Ehkä.. Kyllä välillä saa herkutellakin!

Täällä herättiin melkein ovisplussaan, joten uskon sen tulevan viimeistään illalla tai huomenna aamulla :)

Kp 16/29-39, yk 11

ImageUploadedByVau Foorumi1518411328.341576.jpg
 
Eipä oo menkkoja kuulunut! Nyt kp 38 eikä mitään tunnetta että alkaisivatkaan. En siis oikein usko raskauteenkaan kun kyllä sekin jossain tuntuisi. Olikohan koko ovulaatioota vaikka rusehtavaa vuotoa tuli silloin vähän. En myöskään tuntenut munasolun irtoamista kuten yleensä. Viimeksi ovisvuotoa kesäkuukausina ja kierto silloin 31 vrk. Oli kyllä pms oireitakin silloin!
Mikähän tässä nyt vois olla, kellään kokemusta?
 
Mulla oli viime kierto 61 päivää. Ovulaatio tuli normaalisti ajallaan, mutta kierto vaan päätti venähtää! Sain primolut-kuurin ja sen päätteeksi menkat alkoivat.

Jos raskaus ei ole kyseessä, pyytäisin piakkoin lääkkeellisen käynnistyksen..
 
Voi olla myös, että sulla on ovulaatio jostain syystä myöhässä. Mulla tuo on ihan normi. Ovulaation ajankohta vaihtelee ja siksi se kiertokin heittelee 30-47 päivän välillä. Silloin kun oon saanut tikutettua oviksen, niin oon havainnut että luteaalivaihe oviksesta menkkoihin kestää tarkkaan sen 12-14 päivää riippumatta oviksen ajankohdasta kierrosta.

Kannattaa kuitenkin testailla varmuudeksi, jos on mitään mahiksia raskautumiselle tässä kierrossa. Ei sitä koskaan tiedä :)
 
Mulla kans yleensä pysyy luteaalivaihe samana ja oviksen ajankohta seilaa +-5 päivää. Toi edellinen kierto oli poikkeus. Gynelle voi kans mennä ja siellä ultrassa näkee et tapahtuuko mitään :)
 
Kimalle, ootko mitannu lämpöjä ? Itellä nuo lämpötilat kertoo kyllä hyvin, mitä kropassa tapahtuu :) Ja testiä tekemään vaan :wink
 
Voisin liittyä teidän seuraan. Oon pian 38 vuotias. Mies on 30. Ollaan aikas tuore pari, 9kk oltu yhdessä. Tulin raskaaksi n. 2kk tapailun jälkeen. Molemmat olivat asiasta innoissaan. Tuo raskaus päättyi 10/17 kkm. Ollaan toivottu uutta raskautta siitä asti. Mulle ois ensimmäinen lapsi, miehellä on yksi ennestään. Tässä kierrossa otin käyttöön ovistestit. Eikä sitä näy ei kuulu... Toivottavasti on vaan käyttäjässä vika.
 
Tervetuloa mukaan :) Minkä pituiset kierrot sulla on yleensä ollut? Ja mikä kiertopäivä nyt on menossa?

Kurja juttu tuo keskenmeno :sad001 Kyllähän siinä matto vedetään aika rajusti jalkojen alta, kun on ehtinyt asennoitumaan raskauteen ja tulevaisuuteen pienen vanhempana. Toivottavasti pian tärppäisi uudestaan!
 
Mietin vain kun yleensä säännöllinen 35 päivän kierto. Kova stressi ainoastaan venyttänyt välillä.

Pipsu En ole lämpöjä mittaillut, en ole oikein perehtynyt siihen ollenkaan! Onko niin että oviksessa nousee ja jää koholle jos raskaana? Muuten laskee oviksen jälkeen? Ei kyllä ole palellut niin paljon kuin välillä.. hmm, pitää se testi ehkä tehdä..lentäisin kyl selälleen jos plussa olis!!!

Tänään on kyllä turvonnut olo, johtuneeko herkuttelusta vai oisko vaan pms turvotusta.. Ja voisi siellä gynelläkin käväistä ellei kohta jotain tapahdu.
 
Hitsi kun unohdin, ainoa uusi asia on maca!! Aloitin kesken kierron tosi pienellä määrällä ja nyt en ole edes ottanut kun viikonloppuna tuli niin hirveä päänsärky siitä. Ottaako muut macaa?
 
Tervetuloa Evive, pahoittelut kokemastasi, toivottavasti tärppi kävisi pian :)

Kimalle, juurikin näin, lämmöt nousevat hieman sen jälkeen, kun ovulaatio on tapahtunut ja jää koholle :) Ite mittaan muutaman kerran kun ovulaatio oireet alkaneet ja kun lämmöt on noussut, tiedän, että homma on jo ohi, toki, jos on flunssaa tai muuten kipeä ei ehkä saa niin selkeää kuvaa :) Jännityksellä odotan testitulosta ja pidän peukkuja :)
 
Mä oon tässä kierrossa syöny ekan kerran macaa kp 1 lähtien ja lopetin ovikseen. Mullakin oli viikon verran päänsärkyä ja mietin olisko se macasta johtuvaa, mutta mies söi samalla annoksella ja sillä ei särkenyt niin en tiedä johtuko siitä.
 
Tervetuloa Evive ja pahoittelut keskenmenosta :sad001 Minkä merkkisillä ovistesteillä oot testaillu? Kannattaa myös kattoo ettei pissa oo liian laimeeta.
 
Kierrot mulla on aikas säännölliset. Yleensä sen 28 päivää. Joskus saattaa olla 25 mutta yleensä toi 28, ei ainakaan pidempi kierto. One step merkkisiä testejä tilasin, yhden kerran sain tikkuun viivan ja olikin melko tumma muttei yhtä tumma kuin testiviiva. Luulin että tummenee seuraavaksi päiväksi mutta ei, haalistui vaan ja tänään en saanut enää kuin haamun. Mä oon myös huono juomaan... Eli ei oo laimeeta mutta voiko vaikuttaa näin toisin päin?
Ennen kkm tunsin aina ovulaation, nykyään en. Tai siinä kun sain sen viivan tikkuun niin tunsin kyllä jotain mutten enää ole mistään varma tän kropan suhteen. Niin ja nyt on kp 15
 
Nipsuliini mullakin mies syö macaa ja vain vikistää häntä, ei mitään huonoa! Mietinkin olisiko sitä pitänyt ottaa kierron alusta vai miten?
 
Kierrot mulla on aikas säännölliset. Yleensä sen 28 päivää. Joskus saattaa olla 25 mutta yleensä toi 28, ei ainakaan pidempi kierto. One step merkkisiä testejä tilasin, yhden kerran sain tikkuun viivan ja olikin melko tumma muttei yhtä tumma kuin testiviiva. Luulin että tummenee seuraavaksi päiväksi mutta ei, haalistui vaan ja tänään en saanut enää kuin haamun. Mä oon myös huono juomaan... Eli ei oo laimeeta mutta voiko vaikuttaa näin toisin päin?
Ennen kkm tunsin aina ovulaation, nykyään en. Tai siinä kun sain sen viivan tikkuun niin tunsin kyllä jotain mutten enää ole mistään varma tän kropan suhteen. Niin ja nyt on kp 15

Mäkin tunsin ovulaation ennen meidän kohdunulkoista, sen jälkeen (nyt vuosi kulunut) en ole tuntenut, muutakuin tässä kierrossa ehkä! LH-huippu voi toisilla myös mennä nopeesti ohi, jos testaa vain esim aamuisin. Kun mulla alkaa viiva tummumaan, testaan toisen testin myös illalla ja tässäkin kierrossa ovisplussa oli iltatikussa.

Ite testaan kans Raskauskeijun onestepeillä ja on tosiaan toiminu todella hyvin mulla!

En tiedä voiko vaikuttaa, jos juo vähän. Mä kans välttelen juontia iltasin, jotta yöllä ei tarvis pissata niin on munkin pissa aamusin tummaa, mutta mulla tosiaan tikuttelu toiminu ongelmitta.
 
Kimalle jostain luin, että alottaa kp 1, mutta tuskin se kiveen hakattu on, kerta miehetkin niitä syö :D Lukiko teidän macaohjeessa, että pitäisi pitää viikon tauko? Itse luin näin netistä, mutta omassa purkissa ei lue tästä mitään.
 
Mä oon käsittäny, että esim. 3 viikkoa macaa ja yhden viikon tauko tai 3kk macaa ja 1kk tauko, naisillahan tuo menis melko hyvin kk kierron kans synkassa :) Mä jätin ne macat vielä ottamatta, mutta voiskohan sitä macaa käyttää ovulaation jälkeen, tai olisikohan siitä mitään hyötyjä ?
 
Takaisin
Top