Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Nipsuliini meillä on macajauhetta joten siinä ei sanota mitään kiertoon liittyvää. Annos 1/2 tl päivässä nostaen pikkuhiljaa 2 rkl!!!:eek:

Nipsu Itse en nyt jälkiviisaana aloittais macaa oviksen jälkeen :wink
 
Muokattu viimeksi:
Kävin tänään follikkeli ultrassa ja tässä kierrossa ovulaatio on sillä puolen, missä ei munanjohdinta ole, harmittaa nämä turhat kierrot.. sain myös terolut reseptin kp16-26, mutta ehkä aloitan ne vasta ens kiertoon, jos silloin ois follikkeli oikeassa paikassa :)

Mites muilla? :)
 
Voi harmi pipsu! :sad001 Mut toisaalta sekin kiva tieto et voi elää ressittömämmin ja tehdä kaikkee mitä raskaana ei vois tehdä. Ymmärrän kyllä, että tommonen tekee kaikesta vielä turhauttavampaa!

Täällä menossa dpo 9. Nännit vähän arat ja mahassa kaikkee tuntemuksia, mutta niin on aina ennen menkkoja. Tänään myös alko taas istumaan laskeutuminen sattumaan peräsuoleen, joten endon menkkaoireet näyttää alkavan ajoissa. Ennustaa menkkoja keskiviikolle, mutta toivon et jos on tullakseen niin alkais jo aikasemmin, koska torstaina alotan uudessa työssä enkä haluais heti ekaa päivää olla saikulla! Usko raskauteen olematon, mutta toiveet aina korkealla.
 
Uu, jännittävää :) Mikä päivä ajattelit testata ? :) Toivottavasti siellä ois joku tarrannu kiinni!
Se hyvä puoli, että nyt varmaan hihkun onnesta, kun menkat alkaa ja pääsen uuteen kiertoon.. Lääkäri muistutteli kyllä, että joskus se munanjohdin voi siepata sen munasolun, mutta jotenki en jaksa ripustautua tuohon toiveeseen..
 
Aattelin testata maanantaina kun on dpo 12. Se onkin sit ainoo testi mikä tarvii tehdä, jos on nega.

Vitsit tää raskautuminen on niin rakettitiedettä! Jos munasolutkin vaihtaa puolta! Toivotaan et teillä käy niin!
 
Peukut pysyssä, että sieltä se plussa tulis :)
Joo rakettitiedettä tuntuu kyllä olevan, jopa lääkäri eilen sanoi, että se on jonku ylemmän kädessä ollut, että se viime kierron plussa jäi kemialliseksi.
Tehtiin nyt miehen kans leikkimielinen veto, että pystynkö olemaan kuukauden puhumatta raskautumisesta ja hoitokuvioista :D Tekis kyllä ihan hyvää olla hetki miettimättä mitään :)
 
Hah! Hyvä veto :D Itellä tekis kyllä tiukkaa!

Mäki aattelin et jos tästä ei nyt tärpänny niin soitan sinne lääkäriin ja pyydän et pääseen leikkaukseen nopeemmin. Aikaa ei ole edes vielä tullut! Mut ei noi menkat oo mitään siedettävää tasoa enää niin jospa sit sais nopeemmin ajan.
 
Joo, taidan kyllä vahvasti hävitä tän vedon :grin Toivottavasti leikkausaika järjestyis nopeasti ! Tämä odottelu on kyllä niin turhauttavaa.. sekin auttais, jos tietäis mitä milloinkin tapahtuu :) Mua stressaa se ens kuun lopussa oleva julkisenpuolen lapsettomuuskäynti, tiiän, että turhaudun ja hajoan ihan täysin, jos siellä ei tule mitään selkeää suunnitelmaa tai käsketään vaan odottamaan. Ollaan jo alustavasti sovittu, että sen käynnin jälkeen tehdään päätös aloitetaanko se ivf siellä yksityisellä huhtikuussa. Se meijän yksityisen lääkäri on kyllä aina niin ihanan positiivinen ja jotenki mulla ois helpompi mennä siihen ivf:ään sinne, mies vähän yskii tuota hintaa, mutta haluaa myös, että mä pääsen mahdollisimman helpolla :)
 
Toivotaan et ne lääkärit ois mukavia siä julkisellakin! Hintaerothan noissa on kyllä kivoja ylläreitä, mutta toisaalta toi prosessi on henkisesti niin kuluttava, että kaikki pienikin helpotus siinä on tervetullutta ja siinä mukava hoitohenkilökunta on isossa roolissa. Toivotaan et tärppää vielä luomusti, kerta yritti jo niin kovin tulla! :) Ainaki keho tietää mitä tehdä!
 
Pipsulle kommentoin tohon munajohdin juttuun. Et mulle on kans lääkäri sanonut samaa, että vaikka puuttuis/olisi tukossa toinen johdin niin munasolu voi hyödyntää sitä "tervettä" johdin. Niin uskomattomalta kun se kuulostaakin. Mulla siis vasen puoli tukossa.
 
Pipsu, saako kysyä mitä munanjohtimelle on tapahtunut?

Mulla kp 50 ja just tulin gyneltä. Terolutit voin aloittaa. Ei mitään poikkeavaa ja aiempi pco diagnoosikin poistui. Vain toisella puolella pikkasen helminauhaa. Todennäköisesti loppu- ja alkuvuoden hirveä stressi aiheuttanut tämän pitkän kierron.
 
Huh mikä kierto Kimalle! Toivottavasti päättyy pian.

Mä kans odottelen, että menkat alkais. Ennustaa huomiselle ja pari päivää jo vähän tuhruttanut ja jomottanut.
 
Kimalle, munanjohdin poistettiin viime keväänä ku raskauden vuoksi :/ Mutta huh, onpas pitkä kierto, toivottavasti uus starttaa pian :) Mä sain kans terolut reseptin, mutta en jaksanu aloittaa niitä, ois kiva kuulla tuleeko niistä millaisia sivuvaikutuksia ?

Nipsuliini, ajattelitko jatkaa macaa ? Tsemppiä tuleviin päiviin :)
 
En oo vielä päättänyt! Ihan hirveetä eroo ja muutosta en huomannut vireydessä ja himoissa. Ovis tuli kyllä pari päivää aikasemmin ja luulen, että tunsin sen jotenkuten, että se saattaa olla macan ansiosta. Voi olla että alotan ne kp 1, mutta jos se päänsärky tulee taas niin ehkä lopetan.

Kun nyt tulis se kp 1. Jomotellut jo pari päivää. Huomenna alotan uudessa työpaikassa enkä millään haluais ensimmäisenä olla saikulla, koska mulla on menkat!

Kohta kun soittoaika alkaa, soitan sinne sairaalaan sen leikkauksen perään ja kysyn saisko sitä kiireellistettyä.
 
Pipsu, hui, joutuuko ku:n takia aina munanjohtimen poistoon :wideyed: Onpa hurjaa!! Mihin sä sait Terolutin? Mä siis tyhjennykseen. Lähdetään ensi viikolla reissuun joten saan vähän pelata koska aloitan ne että "menkat" alkaisi vasta kotona. Äh, mä en edes muistanut kysyä sivuvaikutuksia!! Gyne puhui niin nopeaa mut ainakaan eivät raskautta häiritse..

Nipsuliini onnea uuteen työhön! Toivottavasti menkat alkais vähän myöhemmin.. :)

Mitä Little Miss Sunshinelle ja muille kuuluu?
 
Kimalle joo toivotaan!

Soitin sinne sairaalaan ja ilmeisesti mun kiireellisyysluokka oli 3. Oletan, että ykkönen on kiireellisin, joten pikkusen pännii. Sain soittoajan lääkärille 8.3. Ottivat mut myös lyhyen varotusajan leikkausjonoon, joten nyt voivat soittaa minä päivänä tahansa, että huomenna olis leikkaus! Lääkäri sit soittaa mulle vielä ja toivottavasti saadaan kiireellisyysluokkaa muutettua.
 
Sehä ois hyvä, jos sais tuolleen lyhyellä varoitusajalla leikkausajan, niin ei ehtis turhaa jännittää etukäteen :)

Kimalle, sain sen reseptin, kun epäilin onko mulla keltarauhasen vajaatoiminta, en tiedä onko ihan turha lääke, kun ensin gyne oli sitä mieltä, ettei siitä olisi mitään hyötyä, mutta muuttikin yhtäkkiä mieltä ja määräskin ne kokeiltavaksi tukemaan luteaalivaihetta.
 
Moikka :) Tämmöinen vaihe täällä menossa, reilun vuoden aktiivisen yrittämisen jälkeen. Dpo15 tänään ja viivaa pukkaa, joskin vielä aika vaaleaa. Missä kohtaa tähän ihmeeseen oikein uskaltaa luottaa? Pitkään toivotusta esikoisesta kyse :Heartred Pelottaa, että menee kesken. Viimeisin testi siis tältä aamulta. Ajattelin testata maanantaiaamuna seuraavan kerran. Jos maltan odottaa sinne asti :wink
IMG-20180302-WA0003.jpg
 
Takaisin
Top