Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pipsu, no eiks se oo niin että ajatus on tärkein? :D
Sinä oot Pipsu oikein lämminsydämisen ja ihanan oloinen ihminen.Mukavaa, rauhaisaa ja erittäin rentouttavaa joulun aikaa kaikille tähänkin ketjuun ! Toivottavasti Tsih voit jo paremmin :)
Hahah, mulla alkaa nyt 2 viikon loma, niin sen aikana ehtii tapahtua vaikka mitä Mites sun raskaus on edenny, joko sulla on jo ees pienoinen vauvamasu ? :)Sinä oot Pipsu oikein lämminsydämisen ja ihanan oloinen ihminen.
Hyviä pyhiä sinnekin ja kaikkia ihania asioita tapahtuvaksi.
En nyt sanoisi vauvamasuksi tätä kammoa kokomahaturvotusta ja ummetusta, normaalisti ruoka menny elimistön läpi reilusti alle vuorokaudessa, nyt kestää 3 päivää... :D Jos ei vatsaa vedä sisään, niin on mulla pieni pötsi. Juuri tulin neuvolasta ultrasta, kun iski paniikki ettei kaikki ookaan hyvin, kun niin vähän oireita. Siellä oli kuin olikin vielä pieni möykky, jolla sydän hakkasi (äänetkin kuului) ja räpylät heilui. Eli yhä kyydissä. Nyt on 9+0 tai 9+1, neuvola laskee jälkimmäisen mukaan. Jouluaattona kerron vanhemmille, joko tulee katastrofi tai sitten ei. :PHahah, mulla alkaa nyt 2 viikon loma, niin sen aikana ehtii tapahtua vaikka mitä Mites sun raskaus on edenny, joko sulla on jo ees pienoinen vauvamasu ? :)
Ihanaa, että sait hyviä uutisia ja möykky kasvaa :) Hahah, toivottavasti vanhemmat osais olla onnellisia asiasta, mikä tekee sut onnelliseksi ja eiköhän näin ole :)En nyt sanoisi vauvamasuksi tätä kammoa kokomahaturvotusta ja ummetusta, normaalisti ruoka menny elimistön läpi reilusti alle vuorokaudessa, nyt kestää 3 päivää... :D Jos ei vatsaa vedä sisään, niin on mulla pieni pötsi. Juuri tulin neuvolasta ultrasta, kun iski paniikki ettei kaikki ookaan hyvin, kun niin vähän oireita. Siellä oli kuin olikin vielä pieni möykky, jolla sydän hakkasi (äänetkin kuului) ja räpylät heilui. Eli yhä kyydissä. Nyt on 9+0 tai 9+1, neuvola laskee jälkimmäisen mukaan. Jouluaattona kerron vanhemmille, joko tulee katastrofi tai sitten ei.
Ihanaa joulua pipsu ja muut :) Täällä ei ole lomaa (paitsi perinteiset arkipyhät), mutta eipä siinä.. Testailla vois ens viikolla! Vielä ois aikaa plussata tälle vuodelle :) Muuten tuleekin vuosi täyteen yritystä. Yk 1 alko 6.1.
Kp 26/29-39, dpo 5, yk 10
Nipsuliini,
Meilläkin tulee nyt vuoden alusta varsinaista yritystä vuosi täyteen, vaikka jo sitä edeltävästi oltiin ilman ehkäisyä, vähän ehkä himmailtiin aina tärkeinpänä päivänä ja tuli kyllä se plussa silloin melkein kerta laakista.. jospa tämä tästä lähtis nyt rullaamaan :D
Meillä on nyt suunnitelmana leikkiä, ettei muka ees yritetä ja maaliskuussa mennään sinne lapsettomuusklinikalle miettimään mitä tehdään, sillon oon käyttäny ne letrozolit..vähä mietityttää, onko sitten rankempien hoitojen vuoro :/ Mutta sen miettiminen sitten maaliskuussa :)Joo meillä kans ensin yks luomukierto joulukuussa ja tammikuussa ku alko yritys niin ekalla tärppäs. Nyt vuosi myöhemmin ihmetellään et mikä tässä nyt kestää! :D Noo.. odotellaan nyt sit vielä hetki :D
Huoh, juttelin yhen tutun kans, jolla sama tilanne kun mulla, että vain yksi munanjohdin. He sai lapsen vain ivf:llä ja nyt kolme vuotta ilman ehkäisyä, eikä luomu tärppiä ole tullut.. en tiedä hukkaanko vain aikaa tässä :/