Eikä se kolmenkilon lupaus meitä häiritse miehen kanssa yhtään, kuten monesti todettu, kunhan on terve.. Ja jotenkin mukava ajatus tosiaan itselle tuo pieni paketti, vaikkei sitä edes tiedä vaikka olisi suurempikin, ei taida kovin tarkkoja nuo painoarviot olla.. Ärsyttää kun siitä pitää sitten väkisin tehdä ongelma..
Naimisiinmenosta juttelimme miehen kanssa tässä juuri muutama viikko sitten ihan omalla painollaan, hänelle en ole äitini painostuksesta kertonut, koska en halua ahdistaa häntäkin.. Puhuimme, että mitään päivämäärää ei nyt eikä ihan heti lukkoon lyödä.. Koska kummallakaan ei ole mitenkään pakko nyt naimisiin päästä.. Mutta joskus..
Minä en ole enää saanut vanhempieni mielestä rv:sta 12 alkaen nostella yhtään mitään..

Ja juuri samankaltaista kertomusta äitini kertoo, että miten hän teki raskaita lumitöitä vielä viimeisillään raskaana.. Ja minun pitäisi maata pumpulissa ja antaa kunnon rapistua?
Ja mitä pinnasängyn kokoamiseen tulee niin mies haluaa tehdä kaiken itse minkä vain pystyy, koska on tullut toimeen omillaan jo kauan aikaa ja minäkin haluaisin jo viimein päästä siihen, että tämä on meidän perhe ja teemme parhaamme yhdessä sen eteen.. Ilman, että pitää isin ja äidin apua pyytää joka ikisessä asiassa.. Ja haluankin kyllä koota pinnasängyt ja muut ihan miehen kanssa kaksin.. Ja vielä sekin, että tiedän sen, että jos vanhempani tulevat sen kokoamaan niin riitelyksihän se menee, enkä yhtään jaksa kuunnella

Asunnon tapetointi meni jo niin, että makuuhuone tapetoitiin heidän kanssaa kauhealla hermojen menetyksellä.. Hyvähän se lopputulos oli, mutta joka ikinen kerta kun katson siellä seiniä niin muistan sen painostavan kiukuttelun ja huudon ja riidan.. Olohuoneen otin kaverini tapetoimaan, päin jotainhan se meni, eikä nuo nyt niin kauniit ole kun tarkemmin katsoo, mutta muistaa kuinka mukavaa se oli.. Joten.. Kumman fiiliksen ja muiston sitten tahdon pinnasängyn kokoamisesta..