Ehkä KoBe jollain niin päin, että haluaa antaa omaa tilaa.. :) Ei ehkä halua, että tulee tämä tunne, että väkipakolla tyrkytetään jotain..
Piti edelliseen tekstiin kirjoittaa vielä tuohon isovanhempien tapaamiseen, että he eivät ole tavanneet toisiaan kun meillä ei ole ollut mitään tilaisuuksia jossa olisivat voineet. Miehen äiti ja tämän mies ovat kerran käyneet kylässä, eivät ole ahkeria kyläilijöitä..
Kihloissa emmekä naimisissa ole.. Tämäkin tuntui olevan omalle äidilleni melkoinen kauhistus kun jokin aika sitten hän vei hermoni myös sillä, että joka tilaisuuden tullen kyseli, että olemmeko ajatelleet naimisiin menoa, että lapsen kanssa se olisi turvallisempaa olla aviopari.. Ja vihjaili miten monet muut menevät kastetilaisuuden yhteydessä naimisiin.. Harmittaa myös moinen touhottaminen naimisiin menosta kun itse en koe sitä tässä vaiheessa millään lailla tarpeelliseksi..

Olemme miehen kanssa edenneet juuri niinkuin aivan alusta saakka molemmat tahtoivat.. Mies ilmoitti heti ensi alkuun, että hän haluaa lapsen seuraavan 2-3 vuoden aikana ja ettei hän ala seurustelemaankaan naisen kanssa joka ei lasta halua.. Tämähän sopi minulle varsin mainiosti monen vuoden vauvakuumeiluineni

Rahatilanteen pakon sanelemana muutimme muutaman kuukauden päästä yhteen ja teimme sen sillä ajatuksella, että sillähän sen sitten pian näkee sovimmeko toisillemme vai alkaako mies etsiä uudelleen itselleen asuntoa

Kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin.. Tosin jouduin viime Tammikuussa selkäleikkaukseen, jota lääkäri suositteli kysyttyään ensin tahdonko lapsia.. Ja kuulemma ilman leikkausta olisi ollut todella kivuliasta odotusaikaa.. Lääkärikin laittoi leikkausajan tuolloin hetimmiten, jotta päästään perhettä perustamaan vaikken itse tuolloin asiaa kiirehtinytkään, enkä ajatellut tätä 2-3 vuoden aikataulua

Meillä oli tietty varoaika milloin saa leikkauksen jälkeen raskaaksi tulla.. Otimme pari kuukautta ennen varaslähdön kun ajattelimme ettei se nyt kerrasta onnistu.. "hups"

Päätti sitten pieni ihminen tulla maailmaan tuolla tavatessamme puhutulla aikataululla
Joten kaikki on tähän asti mennyt niin hienosti ja meidän tahtomme ja toiveidemme mukaan ja olemme olleet mielestämme todella onnekkaita niin harmittaa, että joku välissä työntää ylimääräisiä asioita rattaisiin mitä pitäisi tehdä.. Koittaa "pakottaa" naimisiin jne.. Meillä on ihan hyvä näin.. :)
Viimeinen asiaan liittyvä lause jonka kuulin muutama viikko sitten oli äitini suusta se, että "Mä sitten voin kutoa sun vauvalle tossut.. Eikun siis.. TEIDÄN vauvalle.. En osaa ajatella, että lapsella on isäkin kun ette ole naimisissa" öö.. ??