Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä täällä jatkan höpistelyitäni. Päätin nyt kaivaa edellisen yksityisen lääkärin tiedot ja varasin ajan kartoituskäynnille. Aika meni reilun kuukauden päähän, mutta se on ihan hyvä vain. Ehtii saada selkeyttä ajatuksiin 😊

Toivottavasti saatte toivotun lopputuloksen nyt yksityisellä puolella. Harmi että toka kierros meni sivusuun julkisella. Ei kuulosta reilulta.

Jospa se kolmas lapsi sieltä olisi pian tuloillaan 🥰❤️

Toivottavasti tulee letroilla toivottu tulos @Zebra 🌈

Toivottavasti @Zebra ultra meni hyvin! 😊

Täällä vissiin on sit päätetty yhdessä, että yksi kierros on vielä on tulla! Tai ainakin puoliso on jättänyt ihan omaehtoisesti ehkäisyn kokonaan pois, jos hetki sitten vielä se oli sillei vähän joka toinen kerta 😄 Itsekin huomaan, että alkaa se kuume sieltä näköjään nousta, kun viimeksi tänään mieli kävi töissä hiljaisena hetkenä nimiä läpi 🤭

Mitä muille meistä kuuluu? ☀️

Toivottavasti @Zebra ultra meni hyvin! 😊

Täällä vissiin on sit päätetty yhdessä, että yksi kierros on vielä on tulla! Tai ainakin puoliso on jättänyt ihan omaehtoisesti ehkäisyn kokonaan pois, jos hetki sitten vielä se oli sillei vähän joka toinen kerta 😄 Itsekin huomaan, että alkaa se kuume sieltä näköjään nousta, kun viimeksi tänään mieli kävi töissä hiljaisena hetkenä nimiä läpi 🤭

Mitä muille meistä kuuluu? ☀️

Hienoa, et siellä ollaan ilmeisesti yhtämielisiä! Mahdollisen lopputuloksen ei pitäisi miehellekään olla yllätys 🤭 Ihana miettiä nimiäkin valmiiksi! Itse varmaan löisin nimen kuitenkin lukkoon vasta siinä kohtaa, kun tutustuu et millainen nyytti onkaan ja sopiiko nimi hänelle. Mut mutustella voi vaikka ja kuinka 😊

Ultrassa viikko sitten näkyi 2 kypsyvää follia ja hyvänpaksuinen limakalvo. Pysyvä hymy tulikin jo ke ja to kovat oviskivut, joten eiköhän sieltä ainakin toinen, toivottavasti molemmat, irronnut. Ovis hyödynnettiin ja nyt sit piinaillaan. Tänään alkaa myös cyclot.

Oh, piinapäivät!

Ja joo, nimiä ois jemmassa neljä ehdotusta molemmille! 😄 Mikä on sinänsä myös hauskaa, että meillähän on mennyt niin, että puoliso on saanut päättää kutsumanimet, ku mä oon kaivellut muut nimet suvuista. Molempien kohdalla on ollut kaksi etunimeä mielessä ja sit katsottu, istuisiko niistä jompikumpi 😊

Moikka pitkästä aikaa! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja paljon onnea kaikille plussanneille! :smiling face with heart-eyes:

Kirjoittelin tänne aikaisemmin aika aktiivisesti, mutta sitten helmikuun jälkeen olen pitänyt taukoa. Alkoi silloin alkuvuodesta tuntua raskaalta pettymykset kuukaudesta toiseen ja ollaankin nyt himmailtu yrittämisen kanssa. Ei olla käytetty ehkäisyä mutta olen itse koittanut ottaa rennommin asian suhteen eli tjottaillen ollaan menty nyt hetken aikaa. Pari päivää sitten alkoi menkkakipuilut mutta menkkoja ei ole kuulunut, ne olisi mun laskujen mukaan pitänyt alkaa eilen illalla. Kuukautisvuodon sijaan on ollut runsasta valkovuotoa ja menkkakivutkaan ei ole yltyneet niin pahaksi kuin yleensä. Tänään töiden jälkeen sitten uskaltauduin testaamaan kun oli sentään eka kerta yritysaikana, kun menkat oli edes sen yhden päivän myöhässä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja positiivinenhan sieltä pärähti silmille. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ensin apteekin testissä näkyi pieni hailura ja uskaltauduin sitten diginkin tekemään.
En meinaa vieläkään uskoa, että nyt se tärppi viimein tuli. Oireita ei ole ollut siis yhden yhtä. Oletetun kiinnittymisen aikaan jotain pientä juilintaa oli mutta niin sitä on ollut muissakin kierroissa. Ja tässä kierron lopussa ei ole ollut sitten yhtään mitään oiretta, että olisi päässyt mielikuvitus laukkaamaan. Vasta tänään on ollut vähän ihan lievää pahoinvointia kauppareissulla mutta ei sen enempää. Että mulla ainakin oireettomuus on selkeästi hyvä merkki. Nyt vaan toivon ja rukoilen, että pikkuinen tarraisi tiukasti kiinni. :red-heart:

1778252308829.png

Moikka pitkästä aikaa! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja paljon onnea kaikille plussanneille! :smiling face with heart-eyes:

Kirjoittelin tänne aikaisemmin aika aktiivisesti, mutta sitten helmikuun jälkeen olen pitänyt taukoa. Alkoi silloin alkuvuodesta tuntua raskaalta pettymykset kuukaudesta toiseen ja ollaankin nyt himmailtu yrittämisen kanssa. Ei olla käytetty ehkäisyä mutta olen itse koittanut ottaa rennommin asian suhteen eli tjottaillen ollaan menty nyt hetken aikaa. Pari päivää sitten alkoi menkkakipuilut mutta menkkoja ei ole kuulunut, ne olisi mun laskujen mukaan pitänyt alkaa eilen illalla. Kuukautisvuodon sijaan on ollut runsasta valkovuotoa ja menkkakivutkaan ei ole yltyneet niin pahaksi kuin yleensä. Tänään töiden jälkeen sitten uskaltauduin testaamaan kun oli sentään eka kerta yritysaikana, kun menkat oli edes sen yhden päivän myöhässä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja positiivinenhan sieltä pärähti silmille. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Ensin apteekin testissä näkyi pieni hailura ja uskaltauduin sitten diginkin tekemään.
En meinaa vieläkään uskoa, että nyt se tärppi viimein tuli. Oireita ei ole ollut siis yhden yhtä. Oletetun kiinnittymisen aikaan jotain pientä juilintaa oli mutta niin sitä on ollut muissakin kierroissa. Ja tässä kierron lopussa ei ole ollut sitten yhtään mitään oiretta, että olisi päässyt mielikuvitus laukkaamaan. Vasta tänään on ollut vähän ihan lievää pahoinvointia kauppareissulla mutta ei sen enempää. Että mulla ainakin oireettomuus on selkeästi hyvä merkki. Nyt vaan toivon ja rukoilen, että pikkuinen tarraisi tiukasti kiinni. :red-heart:

View attachment 155846

Paljon onnea plussasta 🥰❤️❤️❤️ Toihan on mahtavaa. Nyt kaikki onni, liimat ja tarrasukat sinne mukaan matkaan 💐💐

Moi,

täällä myös yksi kuumeilija. Olen lueskellut ketjua jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta liityn mukaan keskusteluun. Paljon onnea kaikille plussanneille ja tartasukkia matkaan. ❤️

Meillä on ennestään yksi lapsi 1,5v. Hän sai alkunsa aikanaan inseminaation avustuksella. Ennen hoitoihin hakeutumista meillä oli takana n. vuosi yrittämistä. Lopulta kävimme perus tutkimuksissa ja puolisolla todettiin simppatestissä runsaat vasta-aineet. Siitä sitten insseihin ja heti toisista tärppäsikin, vaikka itsellä mm. ylipainoa ja endo.

Nyt on sitten kevään ajan mietitty ja annettu mahdollisuus uudelle raskaudelle. Koska vasta-aineissa oli tosiaan puolisolla nousua, päädyttiin nytkin lähtemään ilman pidempiä yrityksiä inseminaatioihin. Huomenna pitäisi sitten olla tämän kierron ovisplussa ja eka inssi. Pe kävin kontrolliultrassa ja siellä näkyi vasemmalla puolella kaksi johtofollikkelia. Vähän alkaa jo jännitys nousemaan. 😃

Heippa! Täältä myös mukaan uusi haaveilija. Ennestään minulta löytyy jo isommat lapset -08 ja -11, sekä nykyisen puolisoni kanssa taapero -23. Ikää pyörähtää tänä vuonna 40 mittariin ja kello kun tikittää, ei aikaa hirveästi ole hukattavaksi. Jätimme ehkäisyn maaliskuussa pois. Suuria paineita emme asiasta halua kuitenkaan ottaa ja olemme ajatelleet yrittää max. pari vuotta. Jos meille ei lahjaa suoda, olemme onnellisia näinkin ❤️

Tikutettu ovis sattui hauskasti äitienpäiväksi ja nyt piinaavat päivät tässä meneillään 😁

Takaisin