Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä täällä jatkan höpistelyitäni. Päätin nyt kaivaa edellisen yksityisen lääkärin tiedot ja varasin ajan kartoituskäynnille. Aika meni reilun kuukauden päähän, mutta se on ihan hyvä vain. Ehtii saada selkeyttä ajatuksiin![]()
Toivottavasti @Zebra ultra meni hyvin!
Täällä vissiin on sit päätetty yhdessä, että yksi kierros on vielä on tulla! Tai ainakin puoliso on jättänyt ihan omaehtoisesti ehkäisyn kokonaan pois, jos hetki sitten vielä se oli sillei vähän joka toinen kertaItsekin huomaan, että alkaa se kuume sieltä näköjään nousta, kun viimeksi tänään mieli kävi töissä hiljaisena hetkenä nimiä läpi
Mitä muille meistä kuuluu?![]()

Ensin apteekin testissä näkyi pieni hailura ja uskaltauduin sitten diginkin tekemään.
Moikka pitkästä aikaa!
Ja paljon onnea kaikille plussanneille!
Kirjoittelin tänne aikaisemmin aika aktiivisesti, mutta sitten helmikuun jälkeen olen pitänyt taukoa. Alkoi silloin alkuvuodesta tuntua raskaalta pettymykset kuukaudesta toiseen ja ollaankin nyt himmailtu yrittämisen kanssa. Ei olla käytetty ehkäisyä mutta olen itse koittanut ottaa rennommin asian suhteen eli tjottaillen ollaan menty nyt hetken aikaa. Pari päivää sitten alkoi menkkakipuilut mutta menkkoja ei ole kuulunut, ne olisi mun laskujen mukaan pitänyt alkaa eilen illalla. Kuukautisvuodon sijaan on ollut runsasta valkovuotoa ja menkkakivutkaan ei ole yltyneet niin pahaksi kuin yleensä. Tänään töiden jälkeen sitten uskaltauduin testaamaan kun oli sentään eka kerta yritysaikana, kun menkat oli edes sen yhden päivän myöhässä.
Ja positiivinenhan sieltä pärähti silmille.Ensin apteekin testissä näkyi pieni hailura ja uskaltauduin sitten diginkin tekemään.
En meinaa vieläkään uskoa, että nyt se tärppi viimein tuli. Oireita ei ole ollut siis yhden yhtä. Oletetun kiinnittymisen aikaan jotain pientä juilintaa oli mutta niin sitä on ollut muissakin kierroissa. Ja tässä kierron lopussa ei ole ollut sitten yhtään mitään oiretta, että olisi päässyt mielikuvitus laukkaamaan. Vasta tänään on ollut vähän ihan lievää pahoinvointia kauppareissulla mutta ei sen enempää. Että mulla ainakin oireettomuus on selkeästi hyvä merkki. Nyt vaan toivon ja rukoilen, että pikkuinen tarraisi tiukasti kiinni.
View attachment 155846