Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Amadeus Onnea ja tarrasukkia! 😍❤️

@Maana Mannila Juu, mulla on ollut aika lyhyt luteaali, pyöriny ilman tukea 9-10 päivässä ja se taitaa olla yleisen tiedon mukaan vähän liian lyhyt aika kiinnittymiseen. Cyclogen kanssa luteaali on noin 15 päivää, joten selkeästi pitempi. Olis vaan pitänyt melkein heti hakea se progetuki hormonien jätön jälkeen, eikä odottaa niin kauan🫠 Miettin joskus väkisinkin sitä, et olisko alussa sit ees ollut ollenkaan mahdollisuuksia raskautua, kun luteaali oli niin lyhyt. Noh, eipä jossittelu tässä auta. Tällä mennään nyt!

Kun raskautta toivoo, niin aika herkällä korvalla sitä huomaa kaikki poikkeavat oireet tai sellaiset, jotka saattais kertoa, et tärppäsi. Esim. just joku tavallista kovempi kipu, et olisko se voinut olla kiinnittyminen. Tsemppiä piinailuun! Ne on kyllä todelliset piinapäivät, tuntuu, et aika tosiaan menis silloin hitaammin. Toi on kyllä ihailtava ja hyvä taktiikka, et testaisi vasta kun menkat ois myöhässä. En oo viel kertaakaan malttanu sinne asti 🙈

@Zebra joo nää on tylsiä juttuja, kun on niin paljon, mitä ei vaan voi tietää enneku tietää. Oletan, että Cycloge on kans progesteronituki. Mitä oon teidän tarinaa seurannut, niin ei oo helpoin tie ollut.

Just viime kierros, ku ite kuulostelin kaikkee ja toivoin kovasti, että josko tällä kertaa, niin sit jossain vaihees vaan tuli intuitio, että ei se. Ja ei se. Nyt en jaksa syynätä joka nipsaisua ja nykeerystö, kun voi olla yhtä lailla pms kuin alkuraskaus. Oon ite kahdesti testannu ennen menkkojen poisjäämistä, mut nyt en enää haluais lähteä sille tielle. Ajattelen siis ennen kaikkea sitä, että jos kyseessä onkin kemiallinen raskaus, niin mieluummin olen tietämättä sitä. Mutta saa nähdä, miten nää tunteet heittelee. 🙈

@Amadeus Hurjasti onnea plussasta! :red-heart:

@Zebra Kiitos tsempeistä, jännää miten käy! Eihän kaikkea siinä yrityksen alussa osaa ottaa huomioon niin kuin nyt tuota sun lyhyttä luteaalia. Hyvä kuitenkin, että oot saanut siihen toimivan avun, toivottavasti se toisi teille plussankin pian! :Sparkles:

@Mamiii Mitäs sinne kuuluu, joko olet päässyt testaamaan?

Kyllä sitä tosiaan näitä luteaalioireita tarkkailee nyt tosi tarkkaan. Mä en esimerkiksi muista että ennen yritysaikaa olisi ikinä luteaalivaiheessa olleet rinnat kipeinä, jos en ole ollut raskaana. Ja nyt sitten joka ikisessä kierrossa rinnat on olleet kipeinä ja aina se jotenkin saa toiveet heräämään vaikka mulla ilmeisesti nykyään kuuluu ihan tavalliseen luteaaliin. Täällä mennään nyt siis dpo 11 ja tässä muutaman päivän on ollut sellaista lievien menkkakipujen tyyppistä juilintaa alavatsalla sekä runsasta valkovuotoa. Ne on saaneet hieman toiveikkaan olon mutta sitten toisaalta mietin, että voiko johtua vaan siitä aloitetusta Donafertystä. Tai sitten muuten vaan kroppa ja mieli tekee kepposiaan. Tuolla aikaisemmin uhosin, että testaan aikaisintaan dpo 13 mutta katsotaan nyt maltanko olla huomisen vielä testaamatta jos ei menkat ala sitä ennen.

Mä päätin, että tässä kierrossa en mieti yhtään onko joku oire vai ei enkä kuulostele tai mitään...

..ja joo, tässäpä sitä taas ollaan miettimässä, että hetkinen, oliko tää oikea nänni eilen näin kipeä? Oliko toi vaan pieru suolenmutkassa vai jotain muuta?

Siitä olen saanut vielä pidättäydyttyä, että en oikeasti testaa elleivät menkat ole vähintään päivällä myöhässä. Rintojen kipeytyminen tai enemmänkin sen hellittäminen päivää ennen menkkoja on ollut itselle jo viesti siitä, että taaskaan ei tapahtunut mitään. Mutta onhan se aina silti ikävä hetki, toissa menkat taisi alkaa töissä vessassa, nieleskelin siellä hetken, ja heti kun tulin vessasta ulos, vastaan tuli oven ulkopuolella työkontakti, joka halusi esitellä minut yhdelle toiselle ihmiselle. Laita siinä sitten verkostoitumisvaihde päälle, kun vielä vähän nieleskelet itkua.

Täällä 36v kuumeilija, lokakuusta lähtien yritetty. Nyt ekaa kertaa otin ovulaatiotestit käyttöön. Laitan eilisen ja tämän päivän testeistä kuvia, josko joku kokeneempi osaisi arvioida olikohan toi tämän aamun testin tulos positiivinen (3.kuva)..? 😄❤️Nyt illalla jo paljon haaleampi viiva.

IMG_20260201_093224.jpg

IMG_20260201_183818.jpg

IMG_20260202_081635.jpg

IMG_20260202_182255.jpg

Mun ei pitänyt testata vaqn odottqa kiltisti menkkoja. Eihän tässä kierrossa ollut edes mahdollisuuksia, ellei jotain supersiittiöitä ollut liikkeellä... Mutta mitäs mieltä raati on tästä? Plussa vai viivanpaikka?
1000042255.jpg

Mun ei pitänyt testata vaqn odottqa kiltisti menkkoja. Eihän tässä kierrossa ollut edes mahdollisuuksia, ellei jotain supersiittiöitä ollut liikkeellä... Mutta mitäs mieltä raati on tästä? Plussa vai viivanpaikka?
View attachment 152612
Kyllähän tuossa reunoilla näkyy jotain mutta jotenkin outoa, ettei ole väriä koko matkalta. Mä en oo itse näitä testejä käyttänyt, mutta olen lukenut etteivät ole parhaita mahdollisia. Testaisin siis toisella testillä, toivottavasti saat pian tarkemman tuloksen!

Mä päätin, että tässä kierrossa en mieti yhtään onko joku oire vai ei enkä kuulostele tai mitään...

..ja joo, tässäpä sitä taas ollaan miettimässä, että hetkinen, oliko tää oikea nänni eilen näin kipeä? Oliko toi vaan pieru suolenmutkassa vai jotain muuta?

Siitä olen saanut vielä pidättäydyttyä, että en oikeasti testaa elleivät menkat ole vähintään päivällä myöhässä. Rintojen kipeytyminen tai enemmänkin sen hellittäminen päivää ennen menkkoja on ollut itselle jo viesti siitä, että taaskaan ei tapahtunut mitään. Mutta onhan se aina silti ikävä hetki, toissa menkat taisi alkaa töissä vessassa, nieleskelin siellä hetken, ja heti kun tulin vessasta ulos, vastaan tuli oven ulkopuolella työkontakti, joka halusi esitellä minut yhdelle toiselle ihmiselle. Laita siinä sitten verkostoitumisvaihde päälle, kun vielä vähän nieleskelet itkua.
Toi on kyllä niin kurjaa, kun menkat alkaa ja ei ole aikaa ns. ottaa sitä pettymystä vastaan. Mullakin yksi päivä alkoi menkat kesken tosi kiireisen työpäivän. Olin etänä mutta piti loppupäivä jaksaa painaa täysillä yhden deadlinen takia ja en olisi halunnut tehdä muuta kun käpertyä peiton alle itkemään.

@Iltatäht1 Mä en laskisi tuota vielä plussaksi, kun ei ole vielä tasavahvat viivat.

Sitten omaa napaa. Tänään sorruin tekemään testin, negatiivinen oli. Nyt on oletettavasti dpo 12, niin olettaisin että jotain näkyisi, jos olisi näkyäkseen. Mutta ovulaatiota en testannut tässä kierrossa, niin saattaa toki olla dpo pienempikin. Mutta ei tässä auta kuin odotella menkkoja ja testata sitten uudestaan jos menkat ei alakaan.

Täällä nyt km jälkeen 18pv vuodon loppumisesta. Ovulaatiosta ei mitään hajua onko jo ollut ja jos on niin missä vaiheessa 🤷

Edit. Nyt alkaa tiputteleen. Mielenkiintoista 🤔

Muokattu viimeksi:
Onnea vielä 😍😍😍 Ja se että sun usko tähän kiertoon oli aika pieni, mutta kuinkas sit kävikään 🥰🥰

Joo kierron alussa usko oli nollissa ja mies tilasi kaiketi 200kpl ovistestejä ja sit sen jonkun vehkeen, jolla simpat pysyisi oikeassa paikassa 🤣

Tuossa ne nyt on pöydällä, katsotaan tuleeko niille milloin tarve.

Katsotaan nyt mitä seuraa tästä lutterosta follikkelista tulleesta munasolusta 🤣

@Mamiii onnea vielä täälläkin plussasta! <3 Ihanaa, että teillä on mieskin noin aktiivinen ja sitoutunut vavvantekohommiin, että osti kaupan tyhjäksi ovulaatiotesteistä ym. apuvälineitä. xD

Täällä mies hoitaa hommansa, mutta ei kyllä asialla sen enempää päätään vaivaa. Sanoikin joskus mulle, että vaikea hänen on lasta ns. kuvitella, kun sitä ei tuossa ole ja että mulle asia on varmaan konkreettisempi ja teen varmaan erilaisia toimenpiteitä sen eteen, mutta hän ei osaa ajatella sen pidemmälle.

Kiitos kovasti @Lissu sekä @Maana Mannila ❤️

Joo mies koitti jotakin apuja kiivaasti etsiä, kun olin niin epätoivoinen kierron alussa 😂 Noi on Kiinasta tilattuja, niin eivät olleet kalliita. Kaikki kaupankin ovistestit lienee Kiinalaisia.

Miehen osuus ja osallistuminen vaihtelevat varmasti paljon parisuhteissa.

Joo kierron alussa usko oli nollissa ja mies tilasi kaiketi 200kpl ovistestejä ja sit sen jonkun vehkeen, jolla simpat pysyisi oikeassa paikassa 🤣

Tuossa ne nyt on pöydällä, katsotaan tuleeko niille milloin tarve.

Katsotaan nyt mitä seuraa tästä lutterosta follikkelista tulleesta munasolusta 🤣

Kaverin puolesta kyselen, et minkäslaisen siemennysvehkeen mies ostikaan ja mistä? 😅 😂 Mut mikä tuuri, et just nyt tärppää kun on testejä kaappi pullollaan!

Omaa napaa tännekin. Täällä ollaan aika surkeissa tunnelmissa, sillä kaiken maailman oireista huolimatta eilen illalla alkoi menkat. Ei ole varmaan koko yritysaikana ollut näin paljon toiveita herättäviä oireita, niin varmaan siksi tämä ottaa nyt tosi koville. Tuntuu, etten osaa lukea omaa kroppaani yhtään ja luotto raskautumismahdollisuuksiin on aika surkea tällä hetkellä.

@Zebra taisi jossain vaheessa kysellä Donafertyn vaikutuksista kiertoon. Mulla oli tässä kierrossa siis ekaa kertaa Donaferty käytössä, ja sen kanssa ovulaatio tuli kolme päivää normaalia aiemmin (kp17-->kp14) ja luteaalivaihe pysyi samanpituisena eli mulla 13pvä.

Sen verran on toivoton olo tämän yrittämisen suhteen, että siirryn tästä taustalle pikkuhiljaa.

Täällä tuo tiputteluvuoto kesti vähäisenä 2pv. Nyt kp 39, menkat myöhässä reippaasti ja testi negaa eilen. Kierto ilmeisesti aivan sekaisin.

Kaverin puolesta kyselen, et minkäslaisen siemennysvehkeen mies ostikaan ja mistä? 😅 😂 Mut mikä tuuri, et just nyt tärppää kun on testejä kaappi pullollaan!

Ainakin tällä nimellä löytyy: y cup cervix pro.

Se jäi toistaiseksi tosiaan käyttämättä, kuten Kiinasta tilatut ovistestitkin.. ainakin edelleen olen raskaana ja tänään 6+3 😊 Katsotaan kuinka tilanne etenee.

Kovin hiljaisia olemme olleet, onko muilla mikä tilanne?

@mamii Kiitos vinkistä, pitääpi vinkata sille kaverille 🤭😉

@Nukkelapsi Toivottavasti vipeltäjillä on omat olympialaiset siellä menossa ja ottavat homman asiaan kuuluvalla hartaudella ja vakavuudella! 🤞🏻🤞🏻

Täällä dpo 13 / kp 23. Eilen aamulla tein epäherkän negatestin. Plääh, tuskin tärppäs tälläkään kertaa. Varmaan tänään vielä laitan vikan Cyclon ja sit menkat alkaa yleensä parin päivän päästä eli ti tai ke. Varmaan yritän pitkittää testaamista sinne asti, jos siis ees tarvii testata. Varmaan katotaan toi seuraava kierto (yk12) vielä ja sit hakeudutaan yksityiselle aukkariin.

Edelleen jatkuvasti pissahädän tunne ympäri kiertoa, joko se endo pahenee tai sit oon saanu vaivakseni virtsarakon kipuoireyhtymän... kiva et siihen ei oo mitään varmasti tehoavaa hoitoa varsinaisesti. Näitä sairauksia ois jo valmiiksi ihan tarpeeeksi, et en ois kaivannu tätä lisäksi.

Takaisin