Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomista testipäivää odotellessa… Tää on herkkätesti.

Liitteet

• IMG_1324.jpeg
    IMG_1324.jpeg
    127.8 KB · Katsottu: 152
  • IMG_1323.jpeg
    IMG_1323.jpeg
    223.3 KB · Katsottu: 156
Liityn joukkoonne mukaan! Mukavanoloista porukkaa täällä! 🩷

Meillä kans yritys aloitettu nyt 6/2025, mulla entuudestaan yks kouluikäinen lapsi ja miehelle tämä ois eka. Oon ite 38v jo, mies hieman nuorempi. Mulla on endometrioosi ja ekan lapsen saaminenkin (siis raskautuminen) oli todella työlästä. Taustalla myös kolme ihan alkuraskauden keskenmenoa vuosina 2009, 2011 ja 2024. Ymmärrän, että mahdollisuudet saada toinen lapsi on jo tällä iällä pienet, mutta saahan sitä yrittää. 🥹 Lisäksi minulla rauta-arvot ainakin pielessä, ferritiini 9. Soittopyyntö jätetty lääkärille ja toivon, että päästään korjaamaan asiaa jotenkin, suun kautta rauta ei imeydy. Toivoa tuo kuitenkin säännöllinen kierto, aiemmin tikutetut ja muutenkin selkeät ovikset ja pari vuotta sitten aloittelin itsellisenä lapsettomuustutkimukset niin ainakin ekat verikokeet oli ok 😊 Jätin ne kuitenkin kesken ja lopetin haaveilemasta, kun ajattelin etten yksin jaksaisi sittenkään. Onneksi tuo mies nyt jostain jotenkin ihmeen kaupalla tupsahti elämääni. ❤️

Käytössä gelee royale, ubikinoni, foolihappo, c- ja b-vitamiinit, sekä rauta. Kuuntelen mielellään muitakin ravintolisäsuosituksia! Oon todella varautunut siihen, ettei vauvaa meille tule, mutta silti toivon kovasti, että yksi yhteinen ja terve lapsi saataisiin.

Plussatuulia kaikille! 🍀🍀🍀

@Sandra84 jospa huomenna, eri testillä näkyisi kuitenkin viivoja kaksi?🙏🏻🧡

@Pilkki24 hienoa! Tsemppiä luomuiluun!

Mulla on toiveet korkealla tässä kierrossa, koska stressitasot on vihdoinkin alempana mitä aikoihin, ovis oli hieman aiemmin... Ja nyt luteaalivaiheen "oireet" on tavanomaisia vahvempia.. jospa keltarauhanen toimisi kunnolla.. ja jospa munasolukin olisi hyvä.. 🙏🏻 joo dpo6 vasta... 🙈
Viikon päästä selvinnee taas miten käy... Onneksi on lähipiirissä juhlia ja viikolla mattojen pesua yms touhua.. niin ajatukset on ainakin välillä muualla... 🙈

Just mietin että mitä jos... Haittaako han torstaina oleva hammaslääkärikäynti... Ilman puudutusta ei kyllä paikata tuota hammasta... 😱 Noh... Aika epätodennäköistä kait tää mun raskautuminen kuitenkin on... Ja teen testin vasta pe tai la aamuna... 🙈 Ja voihan sitä puudutusaineesta kysyä.... 🙈

Muokattu viimeksi:
Heippa! Minäkin olen seuraillut keskustelua jo hetken ja nyt uskaltaudun itsekin mukaan! :smiling-eyes:

Ikää kohta 38, ensimmäistä yritetään. Lopetin pillerit marraskuussa, ja heti ekasta kierrosta tärppäsi, kuitenkin valitettavasti varhaisultrassa (viikolla 8+jotain) todettiin KKM käyneen suurinpiirtein viikolla 7+0. Lääkkeellinen tyhjennys muutamaa viikkoa myöhemmin, ja sitten keväälle osui aika paljon muuta huolta ja stressiä niin ei edes yritelty hetkeen.

Nyt sitten on kai virallisesti YK2 (eli ensimmäinen yrityskierto sitten marras-joulukuun), ja nyt yritin olevinaan tikutella ovista (en onnistunut), ja harrastelu jäi kyllä myös tosi harvaksi. Tänään ollaan kiertopäivässä 25, ja vuosikausien pillereiden syömisen jälkeen en edes tiedä mikä on tosiasiallinen kierron pituus. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ensimmäiset 3-4 kertaa olivat 24 päivää, mutta viimeisin sitten taas 28, joka saattoi toki johtua stressistäkin, tai mistäs sitä tässä tietää :No Evil Monkey:Tässä nyt eilen ja tänään on tullut ihan pikkiriikkisen vaaleanpunaista tiputtelua, mikä on outoa, koska normaalisti omat menkat alkavat sellaisella ruskealla tihkuvuodolla. Samalla on ollut vähän vihlontaa vatsassa. 3 päivää sitten tehty herkkä raskaustesti oli ihan puhdas nega (päiviä silloin siis 22/24-28), mutta jos tämä vuotelu ei nyt huomiseksi tästä selkeästi runsastu niin pitänee huomenna aamulla testata uudelleen.

@Kesäheinä85 ei kai ne puudutukset vaikuta. Jotain puudutetta miulle laitettiin jopa raskaana ollessa. Pelkään hammaslääkäriä kuin ruttoa ja luulin, että joudun paikattavaksi ilman puudutetta, mutta olikin olemassa sellaista mitä voi käyttää myös raskaana ollessa! Voithan mainita, että yritys päällä niin valitsevat puudutteen sen mukaisesti, jos tarve. 😊

Tervetuloa @Pantis 👍🏻
Kiitos @Pilkki24 ja toisaalta torstaina olis jo dpo13 kait.. ettei kait just siinä pitäisi olla mitää väliä... On jo kiinnittynyt jos on kiinnittyäkseen... 🤔 Jne.

Pantis, kierto saattaa heittää useammankin kierron ajan päivillä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.. ainakin minulla teki niin... tsemppiä, kyllä se siitä taas 👍🏻

Takaisin