Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp7 ja elämä voittaa jo taas.. pitää tarkistaa ovistesti varastot... Jos en testaa niin stressaan et ovuloinko ollenkaan... 🙈
Toki edellisessä kierrossa en ehtinyt saada plussaa kun piti lähteä reissuun... 😅🙈
Mutta nyt olen kotona, enää 5 päivää töitä jäljellä... 🥳 Sitten kesäloma ja isännällä päivää myöhemmin... Joten oispa tää meidän kierto.. ovulaatio vois olla loman alkajaisiksi 😅😁

@Sandra84 mikäs tilanne?

Tänään ollut aamu niin normaali kun voinut olla nyt sitten illasta sellaset pms miellialan vaihtelut ja ihan kun neulepuikoilla tökkisi alavatsaan. On sellanen paksun tuntuinen vaikka pitkällään ja tälleen se tuntuukin eniten. Välillä ihan kun joku koettaisi vetää klitorista tms ylöspäin tai jotai narua virtsaputkea pitkin, hirveen vaikee selittää. Menkatko ne sieltä tulee ja dpo 3 vasta.

Hyvää lomaa kesäheinälle. Minä odottelen vielä kuukauden lomaa. Haaveissa olisi päästä Norjaan ja huiputtaa joku vuono mutta jos sattuu kyytiläinen matkaan niin muistelen alkuraskaudessa veren nousevan kurkkuun jo tasaisella kävellessä joten sitten maisemia saan ihastella maasta käsin.

Kp7 ja elämä voittaa jo taas.. pitää tarkistaa ovistesti varastot... Jos en testaa niin stressaan et ovuloinko ollenkaan... 🙈
Toki edellisessä kierrossa en ehtinyt saada plussaa kun piti lähteä reissuun... 😅🙈
Mutta nyt olen kotona, enää 5 päivää töitä jäljellä... 🥳 Sitten kesäloma ja isännällä päivää myöhemmin... Joten oispa tää meidän kierto.. ovulaatio vois olla loman alkajaisiksi 😅😁

@Sandra84 mikäs tilanne?
Toivotaan, että siellä ovis saapuisi 🤗

Pitääkin puhelin laittaa lataukseen, soittavat tässä aamupäivällä/aamulla että onko alkio selviytynyt sulatuksesta. Jos se selviää, niin sit siirtoon iltapäivällä. 🫣🤞🏻 Just keitän kofeiinitonta kahvia… Aattelin sellasta juoda tässä ny sit…

Mullakin alkaa viikon päästä loma! Ja mä kans hankin tai hankittiin sähköpyörät, niin pääsee miehen kans pyöräileen❤️

Ihana mies 😍eilen illalla vielä sanoi että pitäiskö varuilta istuttaa hänen super siemenet. Sitte kysyin siltä että mites sitte kun on kyytiläinen jo vähän isompi, eikö pelota että hän puraisee tai jotai muuta kuljailee? Hän vastasi miettineen että sitte hän potkii sitä päähän. Naurahdin ja totesin että et potki häntä pitkään aikaan päähän vaan takamukselle. Hän alko hekottaa hurjana kun mielikuvitus lähti vähä laukkaa. 😅 Hävisi kyllä pms oireet siihen. Koko yön silitteli aina välillä kun johonki alkoi jomottaa.

Moikka! Runsaat kuukautiset sitten alkoivat eli olikohan taas joku hipaissut ja sitten epäsopivana irronnut pois. Kuitenkin vähän viivaa näkyi sitten.

Nyt on uuden kierron kp17/16 ja luulen että ovulaatio oli eilen tai jossain näissä tämän viikon päivissä. :))) Siispä positiivisin ajatuksin eteenpäin ja juhannuksen aikaan ollaan taas viisaampia.

Kyllä se stressi vaan on myrkkyä ihmiselle... Eilen kp14 oli yhtä tummat ovistesti kuin viime kuussa kp18-19 🤔 näin suurta eroa ei ole tässä kevään aikana ollut... Stressipiikki töissä ja yksityiselämässä osui kyllä muutenkin just viime kierrossa ovulaation ja luteaalin ajalle... 🙈. Ja kummasti tarpeeksi ajoissa tummenevan ovistesti saa mielialan nousemaan... Vai liittyyköhän kierron vaiheen hormonitoiminnan muutenkin 🤣
No tällä vauhdilla ovis plussa voisi olla tänään tai huomenna 😅 miehellä alkaa tänään loma.. yritin jo eilen sanoa, että tänään olisi hyvä säästää energiaa iltaankin asti... 🙈 Ois sitten varmemmin itse ovispäivänä tuoreet uimarit...jos tänään yhden satsin lähettäisi uinti reissulle... 😁

Kyllä se stressi vaan on myrkkyä ihmiselle... Eilen kp14 oli yhtä tummat ovistesti kuin viime kuussa kp18-19 🤔 näin suurta eroa ei ole tässä kevään aikana ollut... Stressipiikki töissä ja yksityiselämässä osui kyllä muutenkin just viime kierrossa ovulaation ja luteaalin ajalle... 🙈. Ja kummasti tarpeeksi ajoissa tummenevan ovistesti saa mielialan nousemaan... Vai liittyyköhän kierron vaiheen hormonitoiminnan muutenkin 🤣
No tällä vauhdilla ovis plussa voisi olla tänään tai huomenna 😅 miehellä alkaa tänään loma.. yritin jo eilen sanoa, että tänään olisi hyvä säästää energiaa iltaankin asti... 🙈 Ois sitten varmemmin itse ovispäivänä tuoreet uimarit...jos tänään yhden satsin lähettäisi uinti reissulle... 😁
Kyllähän se oviksen aikainen hormonipiikki tekee hyvää naisen mielelle. 😁 Ja vastaavasti romahdus saa mielen matalaksi. 😅

ON: Miulla oli tosi vähäoireinen kierto, kun ei yritetty. Kuukautisetkin ovat helpommat. Voiko sitten kuitenkin olla jotain, että kehossa aina yrittää tapahtua, vaikka ei kemiallisiakaan tule. 🤔 Kp1 oli eilen ja sain vihdoin ajan sinne aukkariin.

Eilen oli vielä tummempi testitulos, ehkä oli yhtä vahvat viivat.. uimarit lähetettiin matkaan 👌🏻 testin teen vielä tänään ainakin, niin näkee että tummeneeko vielä vai haaleneeko jo 🤔 mulla on yleensä tuo piikki ollut todella nopea... Mutta vois sitä silti tänään tai huomenna yhden uimariporukan lähettää... 😆

Täällä lähestytään kans ovulaatiota, viime kuukausina ollut hyvin säännöllisesti kp 16, eli tiistaina odotettavissa. Ajattelin silti testailla, kun testejä kaapissa on, saapahan ylös, jos on jotain heittoa.

Minäkin testailen ovista, koska totesin, että suurempi stressi tulee, jos en testaa... Nyt ainakin tietää, että tässäkin kierrossa on pienoinen onnistumisen mahdollisuus...
Jos jotain positiivista tästä vuosien yrittämisestä pitää löytää, niin paljon aiempaa säännöllisempi seksielämä... Ja se että sitä vihdoinkin on joka kuukausi! 🙈
Mies oli niin masentunut ja väsynyt vuosia, että suhteemme oli sillä saralla ihan hakoteillä pitkään... Työttömyys, stressi yms.. 😖🙈

Ja sain nyt tehtyä muutoksia omaan ruokavalioonkin. Tästä saa luvan tulla hyvä kesä 🤬😅

Hah... Ovistesti oli nyt tosi haalea... Turha tehdä enää illemmalla uutta.... 🙈
Se LH huippu oli ja meni... Pitänee tänään vielä pitää tosi paikallistason uintikisat 😆
Jospa se riittäisi 🤔🙏🏻 en kyllä vastusta huomennakaan.. mutta mies voi jo ehkä huokaista syvään, jos kyselen... 🤪🤭
Yritti jo nyt, että eilinenhän osui sit kohdilleen... 🙏🏻 Totesin, että joo... Mutta ovis voi olla tänään tai vasta huomenna.. nii pitää vielä varmistaa... 😁

@lucky87 Ihan ok! Torstaina on testipäivä… Silti ajattelin testata ke aamulla, koska lähden reissuun ja sit selviää pitääkö ottaa tukilääkkeet mukaan vai ei. Mua hirvittää et pitää viedä piikkejä käsimatkatavaroissa, kun mulla ei ole ruumaan meneviä.
Tänään vähän harrastettiin läheisyyttä niin sit tuli pikkuhousunsuojaan vähän verta. Voiskohan vaan johtua siitä et jos limakalvot on vähän ottanu itteensä… Saa nähdä… Nyt kuitenkin pp9/dpo14… Ei oo kummemmin ehkä tuntemuksia. Just sanoin miehelle, että nyt tänään tehdään B-suunnitelma, että mitäs jos tää ei onnistu.
Mähän pyysin lisää tukilääkkeitä Dextrasta, koska siellä sanottiin, kun mun piilevä endo löydettiin, että proge pitää olla 70. Mulla oli siirrossa 47 ja Ovumian lääkäri sanoi, että se on tarpeeksi. Mä en uskonu… No mut katsotaan nyt miten käy…

Takaisin