Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Minä malttamaton tein tänään päivällä testin (sama rfsu herkkä) ja purkasin kotelon.
Tällainen tuli esiin vielä pienellä värin muokkauksella. Kp26/26-32. Nyt mä sanon että seuraavaksi selviää vahvistuuko viiva vai mistä on kyse?
562F0438-579B-4CAA-9C7F-7F345D69EBD4.jpeg

Just mietin että mitä jos... Haittaako han torstaina oleva hammaslääkärikäynti... Ilman puudutusta ei kyllä paikata tuota hammasta... 😱 Noh... Aika epätodennäköistä kait tää mun raskautuminen kuitenkin on... Ja teen testin vasta pe tai la aamuna... 🙈 Ja voihan sitä puudutusaineesta kysyä.... 🙈
Mulle sanottiin viisurinpoiston aikaan, että siellä käytössä ollut puudutus (jota sain hevosenannoksen) ei olisi riski alkiolle. Kannattaa mainita ettet voi tietää varmaksi oletko raskaana ja kysyä, luultavasti löytyy turvallinen vaihtoehto.

Voisinhan minä toki varalta tehdä testin to aamuna.. on kaapissa apteekin ultra... Olis torstaina jo kp28... 🤔🙈 Nii jos näkyisi jotain niin voisi kysellä puudutuksesta... Jotenkin pessimismi hiipii taas ajatuksiin.. 🤦‍♀️

@Indigo kyllä siellä jotain näkyy 🧐 minä en vain itse luota rfsu mihinkään testiin... 🙈 Mutta teeppä yöunien jälkeen pitemmällä pidätyksellä uusi ja laita ihailtavaksi.. luulisi sitten jo jotain näkyvän ilman värien kanssa kikkailua... Toki aika monella näkyy vasta ku menkat on useamman päivän myöhässäkin. Eli pidetään peukkuja edelleen 👍🏻🙂

@Sandra84 jospa huomenna, eri testillä näkyisi kuitenkin viivoja kaksi?🙏🏻🧡

@Pilkki24 hienoa! Tsemppiä luomuiluun!

Mulla on toiveet korkealla tässä kierrossa, koska stressitasot on vihdoinkin alempana mitä aikoihin, ovis oli hieman aiemmin... Ja nyt luteaalivaiheen "oireet" on tavanomaisia vahvempia.. jospa keltarauhanen toimisi kunnolla.. ja jospa munasolukin olisi hyvä.. 🙏🏻 joo dpo6 vasta... 🙈
Viikon päästä selvinnee taas miten käy... Onneksi on lähipiirissä juhlia ja viikolla mattojen pesua yms touhua.. niin ajatukset on ainakin välillä muualla... 🙈

Just mietin että mitä jos... Haittaako han torstaina oleva hammaslääkärikäynti... Ilman puudutusta ei kyllä paikata tuota hammasta... 😱 Noh... Aika epätodennäköistä kait tää mun raskautuminen kuitenkin on... Ja teen testin vasta pe tai la aamuna... 🙈 Ja voihan sitä puudutusaineesta kysyä.... 🙈

Mulla on aikoinaan ollut juurihoito raskaana ollessani. Silloin kyllä sain ihan puudutukset ja mitään haittaa ei ollut. Päinvastoin jos hampaat/ikenet ei oo kunnossa voivat negatiivisesti vaikuttaa raskautumiseen.

Itsellä kävi niin, että kun oli jatkuvasti oireilevat viisaudenhampaat poistettu, meni kuukausi ja olin raskaana. Kun yritystä oli se reilu vuosi takana.

Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne +35 kuumeileviin. ☺️ Meillä jätetty ehkäisy loppu vuodesta pois ja toiveissa olisi kolmas. 🫶🏻 Kaksi teiniä jo kotona. 🤭
Mulla oli alkuvuodesta kohdunulkoinen raskaus joka hoidettiin metotreksaatilla ja leikkaus vielä. 🙄 Nyt jatkettu sit yrittämistä yhdellä munanjohtimella.
Huhti-ja toukokuun kierrossa ovistestit jäi tosi tuhnuiksi, ei kunnon plussaa, mut nyt syön royale geleetä ja eilen pärähti sellainen plussa ovistestiin että huh. 😁
Talletukset on ollu eilen ja tänää. Kiitos lasten kesäloman. 😂
Toivottavasti ne riittää! 🫶🏻

D74B539A-97B3-4327-ADDD-C111120C5C31.jpeg

Tänään tehty pregcheck pari tuntia testin tekemisen jälkeen. Voi siinä kai jotain kuvitella näkevänsä, mutta ei ole vahvistunut. Kai sen pitäisi paremmin jo näkyä kun on kp29/26-32. Vai? Itsellä tekee mieli jo luovuttaa tämän kierron suhteen.

@Indigo en näe tuossa oikeastaan mitään, ehkä haamun..., mutta niin kauan kuin menkat eivät ole alkaneet on toivoa! 👌🏻 Ja onhan täälläkin useampi kirjoitellut, että on näkynyt testissä vasta dpo14 tai jopa myöhemmin. 👍🏻

View attachment 145129
Tänään tehty pregcheck pari tuntia testin tekemisen jälkeen. Voi siinä kai jotain kuvitella näkevänsä, mutta ei ole vahvistunut. Kai sen pitäisi paremmin jo näkyä kun on kp29/26-32. Vai? Itsellä tekee mieli jo luovuttaa tämän kierron suhteen.
Mulla näkyi vasta kp31(kierto aikalailla tasan 30pv? Ja silloinkin semmosena haaleahkona haamuna vast. Eli pidetään peukkuja 👍👍❤️

Mulla nuo kaikki syntyneet lapset näkyneet raskaustestissä vasta silloin kun menkat pitänyt alkaa. Eikä koskaan leffaviivoja missään vaiheessa 😅

Heippa kaikki! Niin ne kuukautiset alkoi eilen. Tein vielä testin nyt aamulla ja siinäkin näkyy vielä ”jotain”. Haluan kuukautisten jälkeen katsoa että se ”jokin” on varmasti kadonnut. Eihän pitäisi näkyä yhtään mitään jos on negatiivinen. Aiemmin tänä vuonna jo pari kertaa käynyt samoin, että joku on hipaissut mutta lähtenyt pois. Ajattelin myös alkaa käyttää ovis-tikkuja, kun on epäsäännöllinen kierto. Että onko omat aavistukset ovulaatioiden ajasta ollenkaan paikkaansapitäviä. Tsemppiä kaikille! Ja kivaa juhannusta!

Mä sain tänään meille keskusteluajan perheasianeuvontakeskukseen, vai mikä se nyt on. Ilmaista keskusteluapua tässä vaikeassa tilanteessa. Mun mies ei osaa tukea mua. Reissussa halusin puhua asiasta, niin hän kehtasi sanoa, että onko tästä pakko puhua nyt? Ja sitten sanoi, että anteeksi ja ei hän osaa puhua. On hän osannut muista asioista puhua, niin tää tuntuu aina niin pahalta, kun vedotaan siihen että ”(olen mies) en osaa keskustella”. Toivottavasti tästä saadaan apua. Aika on ihan paikan päällä ens kuun alussa.
Sit Ovumialta olisin saanut vasta heinäkuun lopulle suunnitteluaikaa! En mä jaksa odottaa, koska mä vanhenen kokoajan. Sain Dextralta (tai siis me saatiin) soittoajan ens tiistaille! Se on siis kans suunnitteluaika. Toki nyt uusimpia solukarttoja en varmaan saa siihen, mutta otin kuvat kaikesta mitä löysin. Pitää huomenna etsiä lisää… Että tämmöistä täällä. Onneks on lomaa…

@Sandra84 kovasti tsemppiä, niin ymmärrän tuon.💔 Ehkä aihe on tosiaan miehellesi kuin niin paha ja vakava ettei siitä oikeasti osaa puhua ja sanoittaa ajatuksiaan. 💔 Toivottavasti saatte apua keskusteluajasta 👍🏻
Meillä mies kans yleensä puhuu asioista, mutta itse myönsi, että tämä aihe on hänellekin niin iso mörkö ettei tiedä miten sitä käsittelisi, saati puhuisi siitä.
Voi olla, että minäkin joudun loman loppupuolella tarttumaan mörköä sarvista tahi nostamaan kynsivän kissan pöydälle, että saataisiin asiat edes niin pitkälle mitä ne on teillä jo olleet.
Jospa se sun piilevä endo tartte vielä vähän lisää hoitoja, jos sitte tärppäisi? 🙏🏻

Huomenta, eipä näkynyt apteekin ultrassa (one step) kuin yksi viiva, herkkyys 10... Ja nyt dpo12... Kp28, viime kierto oli 29 päivää.. että kait ne menkat sieltä ylihuomenna alkaa... Toki yritän pitää toivoa yllä... Kun ei nyt vielä ole menkkajomotukset alkaneet.. eilen aamulla tuntui ohi kiitävän hetken.. ehkä 5-10 sekuntia... Jos ois ollut kiinnittymistä 🙏🏻
Noh testaan uudelleen ylihuomenna jos ei menkat ala... Tai sitte vasta kp31 🤔 ja ehkä hän eri testejäkin 🤔

Huomenta, eipä näkynyt apteekin ultrassa (one step) kuin yksi viiva, herkkyys 10... Ja nyt dpo12... Kp28, viime kierto oli 29 päivää.. että kait ne menkat sieltä ylihuomenna alkaa... Toki yritän pitää toivoa yllä... Kun ei nyt vielä ole menkkajomotukset alkaneet.. eilen aamulla tuntui ohi kiitävän hetken.. ehkä 5-10 sekuntia... Jos ois ollut kiinnittymistä 🙏🏻
Noh testaan uudelleen ylihuomenna jos ei menkat ala... Tai sitte vasta kp31 🤔 ja ehkä hän eri testejäkin 🤔
Vielä on toivoa kun ei oo menkat alkaneet 🌈

Täällä dpo 5. Sovellus ennustaa menkkoja ensi tiistaiksi, mutta ovulaatio oli tavanomaista myöhempään, joten jos ei menkkoja kuulu, niin testailen pe dpo 13. Jos nyt tärppäisi, niin laskettu aika olisi melko lähellä keskeytetyn raskauden laskettua aikaa 😮‍💨

Tsemppiä yritykseen @Sandra84 ❤️ älä piiskaa itseäsi liikaa salilla, ettei kroppa stressaa sitäkin 👍🏻 ja toivottavasti mies oppii ajattelemaan asioita sinun kannaltasi myös 🙏🏻

Minä stressaan/piinailen täällä... Kp30 tänään, ei vuotoa, alavatsaa tuntemuksia silloin tällöin, rinnat tuntuu aristavilta edelleen.. normaalisti loppuu 1-2 päivää ennen menkkoja... Edellinen kierto oli 29 päivää.. nyt dpo14 kait.. dpo12 aamulla testi oli vielä negatiivinen... Toki ovisplussa oli pe/la eli 6-7.6. mutta ovishan on toki voinut olla siitä n. 48 tunnin sisällä.. niin toki voi olla vasta dpo12 myös... 🙈
Eilen käyntiin vanhalla autolla juhannusajelulla, oli kylmä/viileää.. en tiedä vilustuinko vai onko alkuraskauden oireita... Tuntuu kuin olisin jäänyt jyrän alle, ääni painoksessa ja nenä on tukkoinen... 🙈

Yritän pitää toivoa yllä ja toisaalta olla innostumatta liikaa... 😖🙈
Yleensä kun tänne näin kirjoitan niin tuleekin kp1... Saapa nähdä miten nyt käy.... 🙈

Muokattu viimeksi:
Jaa-a.. negatiivinen edelleen... Rintoja aristaa edelleen, ei mitään vuotoja... Kp31 siis.... Ei auta kuin odotella mitä tapahtuu 🤷🏻‍♀️
Testinä apteekin ultra, one step, herkkä 10...
Ettei olisi kohdun ulkopuolinen... Se tästä kokoelmasta vielä puuttuukin... 😖
Todennäköisesti jotain muuta kuitenkin.. ei auta kuin odotella... 🤔
:dontknow:

Muokattu viimeksi:
Täällä oli kyllä melkoiset ovulaatiokivut alkuviikosta ja nyt kp19 taas nippailuja munasarjassa samalla puolen, oisko keltarauhanen?! 🧐 tarkemmin ku aattelee, niin tällaista kipua ollu jo muutama kk ovulaatiosta muutaman päivän päästä. En tiiä voiko sitte liittyä myös endoon.

Takaisin