Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain todella hailuraa haamua tossa ehkĂ€ voisi nĂ€hdĂ€. Mutta ehkĂ€ hyvĂ€ nĂ€in, niin nyt kun myöhemmin teet testin, niin jos nĂ€kyy jotain enemmĂ€n niin ei ainakaan ole ovitrellrn kaikuja. Toki riippuen miten lyhyellĂ€ pidĂ€tyksellĂ€ teit..? Itse tĂ€ssĂ€ piinaillessa tein haaleasta pissasta r-testin niin oli huomattavasti haaleampi kuin aiempi samana pĂ€ivĂ€nĂ€. Niin sillĂ€ vaan jĂ€in miettimÀÀn vielĂ€ tuota testiĂ€,jonka teit..MĂ€ ny sorruin jo testaan, mutta lyhyellĂ€ pidĂ€tyksellÀ⊠Mut jotenki ajattelin, ettĂ€ olis nĂ€kyny viivaa, kun sen Ovitrellen pitĂ€isi nĂ€kyĂ€ kai viikon verran testissÀ⊠Testaan aamulla uudelleen⊠Mun mielestĂ€ siinĂ€ nĂ€ky joku viivan paikka, mutta miehen mielestĂ€ eiâŠ
Puhuttiin jo seuraavasta suunnitelmasta, koska haluan tietÀÀ, mitĂ€ me vielĂ€ jaksetaan tĂ€n eteen. Luulen, ettĂ€ lahjasolut sitten⊠MĂ€ en ole vielĂ€ tehnyt ajatustyötĂ€ sen kanssa⊠pp9/dpo15(?)âŠ
Niin se saatto olla kyllÀ ihan 1h tai jotakin sinnepÀin⊠SehÀn voi olla kans syy. Oon jo niin valmis pettyyn⊠No pitÀÀ testailla.Jotain todella hailuraa haamua tossa ehkÀ voisi nÀhdÀ. Mutta ehkÀ hyvÀ nÀin, niin nyt kun myöhemmin teet testin, niin jos nÀkyy jotain enemmÀn niin ei ainakaan ole ovitrellrn kaikuja. Toki riippuen miten lyhyellÀ pidÀtyksellÀ teit..? Itse tÀssÀ piinaillessa tein haaleasta pissasta r-testin niin oli huomattavasti haaleampi kuin aiempi samana pÀivÀnÀ. Niin sillÀ vaan jÀin miettimÀÀn vielÀ tuota testiÀ,jonka teit..
No siinÀ tapauksessa en siihen luottaisi. Jos teet huomenna aamulla uuden tai sitten odottelet muutaman pÀivÀn niin varmasti aamupissasta nÀkyisi jo jotainNiin se saatto olla kyllÀ ihan 1h tai jotakin sinnepÀin⊠SehÀn voi olla kans syy. Oon jo niin valmis pettyyn⊠No pitÀÀ testailla.
EipÀ se kauheemmin ole vahvempi. Mulla on viivalasit pÀÀssÀ, mies ei taas nÀhnyt mitÀÀn. Mutta en vielÀ lakkaa toivomasta. Keskiviikkona jos ei ole vahvempi niin luovun toivosta.Voi ettÀ @Sandra84 vielÀ en tuossa nÀe haamua.. mutta ehkÀ aamulla ja pidemmÀllÀ pidÀtyksellÀ...Ja kuten @Pionina kirjoitti, positiivisen kautta, ovitrelle ei ehkÀ enÀÀ nÀy.. niin jos tulee aamulla viivaa tai testipÀivÀnÀ niin pitÀis uskaltaa luottaa
Lahjasolut.. ei ole helppoasia pohdittavaksi
Onko sun endo yms. asiat sellaisia, ettei enÀÀ voi omis yrittÀÀ kerÀtÀ?
KyllÀ mÀkin nÀen haalean viivan! SiinÀ aiemmassa sun kuvassa en nÀhnyt mitÀÀnEipÀ se kauheemmin ole vahvempi. Mulla on viivalasit pÀÀssÀ, mies ei taas nÀhnyt mitÀÀn. Mutta en vielÀ lakkaa toivomasta. Keskiviikkona jos ei ole vahvempi niin luovun toivosta.
No se mun endo oli joku vĂ€hĂ€n viitearvojen yli menevĂ€, mutta en tiedĂ€ missĂ€ vika ja alkioita tulee aina se joku kaks hoidoista, ettĂ€ pitÀÀ jutella lÀÀkĂ€rin kanssa sitten⊠MĂ€ vaan en ehkĂ€ halua enÀÀ samalle lÀÀkĂ€rille⊠Luotan siinĂ€ kohtaa lÀÀkĂ€rin arvioon. TÀÀ testi on jo kuivahtaneesta 1,5h sit tehdystĂ€âŠ
Sama tÀÀllÀ! Toivottavasti lÀhtisi vahvistumaanKyllÀ mÀkin nÀen haalean viivan! SiinÀ aiemmassa sun kuvassa en nÀhnyt mitÀÀn![]()
Voit tulla meille siivoomaan.Kiitos kun ootte tÀssÀ mun kansmÀ oon ihan hepulina. Oon vaan siivoillu koko pÀivÀn
pitÀs keksiÀ vielÀ jotakin kivaa tekemistÀ huomiselle
![]()
Onko tuo normiherkkyystason testi? (Eikö siihen voi tulla nÀkyviin vasta myöhemmin?)Nyt ei sit ollu mitÀÀ. VielÀhÀn tÀssÀ on pÀiviÀ 2, mutta en usko enÀÀ ettÀ tÀÀ tÀstÀ miksikÀÀn muuttuu! Tai luulin nÀkevÀni jotakin, mutta⊠Teen huomenna vielÀ testin, mutta jos ei tuu viivaa niin en ota huomenna reissuun mukaan ainakaan noita piikkejÀ (prolutex-tuki)
On. MĂ€ ostin tĂ€nÀÀn herkĂ€nâŠOnko tuo normiherkkyystason testi? (Eikö siihen voi tulla nĂ€kyviin vasta myöhemmin?)