Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MĂ€ ny sorruin jo testaan, mutta lyhyellĂ€ pidĂ€tyksellÀ  Mut jotenki ajattelin, ettĂ€ olis nĂ€kyny viivaa, kun sen Ovitrellen pitĂ€isi nĂ€kyĂ€ kai viikon verran testissÀ  Testaan aamulla uudelleen
 Mun mielestĂ€ siinĂ€ nĂ€ky joku viivan paikka, mutta miehen mielestĂ€ ei

Puhuttiin jo seuraavasta suunnitelmasta, koska haluan tietÀÀ, mitĂ€ me vielĂ€ jaksetaan tĂ€n eteen. Luulen, ettĂ€ lahjasolut sitten
 MĂ€ en ole vielĂ€ tehnyt ajatustyötĂ€ sen kanssa
 pp9/dpo15(?)

Liitteet

• IMG_1275.jpeg
    IMG_1275.jpeg
    124.4 KB · Katsottu: 86
MĂ€ ny sorruin jo testaan, mutta lyhyellĂ€ pidĂ€tyksellÀ  Mut jotenki ajattelin, ettĂ€ olis nĂ€kyny viivaa, kun sen Ovitrellen pitĂ€isi nĂ€kyĂ€ kai viikon verran testissÀ  Testaan aamulla uudelleen
 Mun mielestĂ€ siinĂ€ nĂ€ky joku viivan paikka, mutta miehen mielestĂ€ ei

Puhuttiin jo seuraavasta suunnitelmasta, koska haluan tietÀÀ, mitĂ€ me vielĂ€ jaksetaan tĂ€n eteen. Luulen, ettĂ€ lahjasolut sitten
 MĂ€ en ole vielĂ€ tehnyt ajatustyötĂ€ sen kanssa
 pp9/dpo15(?)

Jotain todella hailuraa haamua tossa ehkÀ voisi nÀhdÀ. Mutta ehkÀ hyvÀ nÀin, niin nyt kun myöhemmin teet testin, niin jos nÀkyy jotain enemmÀn niin ei ainakaan ole ovitrellrn kaikuja. Toki riippuen miten lyhyellÀ pidÀtyksellÀ teit..? Itse tÀssÀ piinaillessa tein haaleasta pissasta r-testin niin oli huomattavasti haaleampi kuin aiempi samana pÀivÀnÀ. Niin sillÀ vaan jÀin miettimÀÀn vielÀ tuota testiÀ,jonka teit..

Jotain todella hailuraa haamua tossa ehkÀ voisi nÀhdÀ. Mutta ehkÀ hyvÀ nÀin, niin nyt kun myöhemmin teet testin, niin jos nÀkyy jotain enemmÀn niin ei ainakaan ole ovitrellrn kaikuja. Toki riippuen miten lyhyellÀ pidÀtyksellÀ teit..? Itse tÀssÀ piinaillessa tein haaleasta pissasta r-testin niin oli huomattavasti haaleampi kuin aiempi samana pÀivÀnÀ. Niin sillÀ vaan jÀin miettimÀÀn vielÀ tuota testiÀ,jonka teit..
Niin se saatto olla kyllĂ€ ihan 1h tai jotakin sinnepĂ€in
 SehĂ€n voi olla kans syy. Oon jo niin valmis pettyyn
 No pitÀÀ testailla.

Niin se saatto olla kyllĂ€ ihan 1h tai jotakin sinnepĂ€in
 SehĂ€n voi olla kans syy. Oon jo niin valmis pettyyn
 No pitÀÀ testailla.
No siinĂ€ tapauksessa en siihen luottaisi. Jos teet huomenna aamulla uuden tai sitten odottelet muutaman pĂ€ivĂ€n niin varmasti aamupissasta nĂ€kyisi jo jotain 😊 Mulla ainakin stressaa testien teko ihan hirveesti, pelkÀÀ ettĂ€ haalistuu tai sitten kun testeissĂ€ ei nĂ€y oikein muutosta edelliseen. Hermot riekaleina ennen kuin on pÀÀssyt edes menkkojen alkamispĂ€ivÀÀn 😅

Voi ettĂ€ @Sandra84 vielĂ€ en tuossa nĂ€e haamua.. mutta ehkĂ€ aamulla ja pidemmĂ€llĂ€ pidĂ€tyksellĂ€... đŸ™đŸ» Ja kuten @Pionina kirjoitti, positiivisen kautta, ovitrelle ei ehkĂ€ enÀÀ nĂ€y.. niin jos tulee aamulla viivaa tai testipĂ€ivĂ€nĂ€ niin pitĂ€is uskaltaa luottaa đŸ™đŸ»

Lahjasolut.. ei ole helppoasia pohdittavaksi ❀
Onko sun endo yms. asiat sellaisia, ettei enÀÀ voi omis yrittÀÀ kerÀtÀ?

Hei kaikille! TÀÀllÀ uusi ketjulainen liittyy mukaan. Olen 37v, neljÀttÀ yritetÀÀn. Aikaisemmat lapset 10v (-14), 3v (-22) ja 1,5 v (-23). TÀssÀ nyt menossa dpo 2, ja kyseessÀ ensimmÀinen ovulaatio sitten nuorimmaisen. Lopetin imetyksen maaliskuussa neidin ollessa reilu 15 kk, jotta kierto alkaisi ja pÀÀstÀisi yrittÀmÀÀn. Lihotin vajaat 6 kg ja kevensin treenejÀ, ja nyt nÀyttÀisi ettÀ pÀÀstÀÀn yrittÀmÀÀn. VÀhÀn veikkaan, ettÀ tÀmÀ ovulaatio missattiin, kun se oli niin vaikea ennustaa (limoja oli varmaan kuukauden, kun kierot yritti startata). VielÀ haluaisin luottaa, ettÀ tÀssÀkin iÀssÀ tÀrppÀisi. Paljon paljon hyvÀÀ energiaa jokaiselle teille <3

Heippa! MeillĂ€ sellainen tilanne ettĂ€ on menossa kp21 (tai 20, miten sen nyt laskee kun ed menkkojen alku oli ”liukuva” ;) ) YritĂ€n olla testaamatta, ja odotella vaan. Paitsi ehkĂ€ juhannuksen tienoilla jo kuitenkin testaan jos ei menkat ala ennen. NimittĂ€in, mulla iski viime yönĂ€ hirveĂ€n paha olo! Luulin ettĂ€ oksennus lentÀÀ kohta mutta olo helpotti sitten ja pystyin jatkaa unia. Mietin ettĂ€ nytkö se jo alkaa?? HĂ€dintuskin jos edes vielĂ€ kiinnittynyt? Sitten mietin vatsatautia, muttei ole nyt yhtÀÀn mitÀÀn oiretta siihenkÀÀn suuntaan. MitĂ€s sanot, voiko raskausoireet alkaa jo? Siis noin viikko ennen mahd. menkkoja.

Voi ettĂ€ @Sandra84 vielĂ€ en tuossa nĂ€e haamua.. mutta ehkĂ€ aamulla ja pidemmĂ€llĂ€ pidĂ€tyksellĂ€... đŸ™đŸ» Ja kuten @Pionina kirjoitti, positiivisen kautta, ovitrelle ei ehkĂ€ enÀÀ nĂ€y.. niin jos tulee aamulla viivaa tai testipĂ€ivĂ€nĂ€ niin pitĂ€is uskaltaa luottaa đŸ™đŸ»

Lahjasolut.. ei ole helppoasia pohdittavaksi ❀
Onko sun endo yms. asiat sellaisia, ettei enÀÀ voi omis yrittÀÀ kerÀtÀ?
EipÀ se kauheemmin ole vahvempi. Mulla on viivalasit pÀÀssÀ, mies ei taas nÀhnyt mitÀÀn. Mutta en vielÀ lakkaa toivomasta. Keskiviikkona jos ei ole vahvempi niin luovun toivosta.

No se mun endo oli joku vĂ€hĂ€n viitearvojen yli menevĂ€, mutta en tiedĂ€ missĂ€ vika ja alkioita tulee aina se joku kaks hoidoista, ettĂ€ pitÀÀ jutella lÀÀkĂ€rin kanssa sitten
 MĂ€ vaan en ehkĂ€ halua enÀÀ samalle lÀÀkĂ€rille
 Luotan siinĂ€ kohtaa lÀÀkĂ€rin arvioon. TÀÀ testi on jo kuivahtaneesta 1,5h sit tehdystÀ 

Liitteet

• IMG_1279.jpeg
    IMG_1279.jpeg
    161.3 KB · Katsottu: 133
EipÀ se kauheemmin ole vahvempi. Mulla on viivalasit pÀÀssÀ, mies ei taas nÀhnyt mitÀÀn. Mutta en vielÀ lakkaa toivomasta. Keskiviikkona jos ei ole vahvempi niin luovun toivosta.

No se mun endo oli joku vĂ€hĂ€n viitearvojen yli menevĂ€, mutta en tiedĂ€ missĂ€ vika ja alkioita tulee aina se joku kaks hoidoista, ettĂ€ pitÀÀ jutella lÀÀkĂ€rin kanssa sitten
 MĂ€ vaan en ehkĂ€ halua enÀÀ samalle lÀÀkĂ€rille
 Luotan siinĂ€ kohtaa lÀÀkĂ€rin arvioon. TÀÀ testi on jo kuivahtaneesta 1,5h sit tehdystÀ 
KyllĂ€ mĂ€kin nĂ€en haalean viivan! SiinĂ€ aiemmassa sun kuvassa en nĂ€hnyt mitÀÀn 🙃😍

Nyt ei sit ollu mitÀÀ. VielĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ on pĂ€iviĂ€ 2, mutta en usko enÀÀ ettĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ miksikÀÀn muuttuu! Tai luulin nĂ€kevĂ€ni jotakin, mutta
 Teen huomenna vielĂ€ testin, mutta jos ei tuu viivaa niin en ota huomenna reissuun mukaan ainakaan noita piikkejĂ€ (prolutex-tuki)

Liitteet

• IMG_1304.jpeg
    IMG_1304.jpeg
    174.4 KB · Katsottu: 105
Nyt ei sit ollu mitÀÀ. VielĂ€hĂ€n tĂ€ssĂ€ on pĂ€iviĂ€ 2, mutta en usko enÀÀ ettĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ miksikÀÀn muuttuu! Tai luulin nĂ€kevĂ€ni jotakin, mutta
 Teen huomenna vielĂ€ testin, mutta jos ei tuu viivaa niin en ota huomenna reissuun mukaan ainakaan noita piikkejĂ€ (prolutex-tuki)
Onko tuo normiherkkyystason testi? (Eikö siihen voi tulla nÀkyviin vasta myöhemmin?)

Heippa! Testasin aikaisin nyt aamulla sellaisella herkÀllÀ testillÀ jonka pitÀisi jopa 6 pÀivÀÀ ennen kuukautisia nÀyttÀÀ tulos. Nyt kp23/26-32. Arvelen oviksen olleen noin kp14-15. EttÀ ei tÀmÀ ihan vÀlttÀmÀttÀ nega ole.09FC3CFB-6F57-466E-87D4-459918DDB82B.jpeg

Takaisin