Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kaikille!

Muutaman sivun ehdin lukea, ennenkö liityin itsekin tänne, taas... 😄
Ja miten niin taas, ensimmäistä kertaa olen näillä foorumeilla ollut keskustelemassa 2010.
Nyt hieman yllättäen uudelleen kuumeilemassa. 🤭
Meillä on 13 ja10v lapset ja nyt haaveissa vielä yksi perheenlisä. 🫶🏻
Kierukan kävin ottamassa joulun jälkeen pois ja ensimmäinen kierto meni vähän kuulostelessa, koska eipä tuota ovulaatiosta ole tarvinnut kymmeneen vuoteen seurata. 😄
Nyt tällä hetkellä olis ilmeisesti ovulaatio menossa tai tulossa, eilen ja tänään ovistesti positiivinen, mutta teiniperheessä seksin harrastaminen järkevään aikaan on kyllä yks mahdottomuus... 🫠
Ihan eri meininki yrittää nyt ku viime kerralla. Kuulen myös miten mun biologinen kello tikittää.
Ihana palata tänne, paljon ajatuksia mitä haluais jakaa, mutta ei oo ketään kenelle puhua. ☺️

Voi ei @belen 😔
Täällä kans menkka tuntemuksia pitkin iltapäivää ja iltaa.. iltapäivällä huomasin vähän rusehtava vuotoa.. jos mulla on dpo8/9 niin oispa vain kiinnittymistä... Mutta kohtapa se selviää tuleeko tännekin kp17.. vielä on rinnat samanlaiset ärsyttävät... Yleensä jos PMSää niin rinnat tuntuu jo normaaleilta ennen ku vuoto alkaa 🤔 yleensä... Ainahan voi olla poikkeuksen poikkeus näissä hommissa... 🙈

Ja tervetuloa @vauvahaave36 !

No voihan ei @belen 😕

Miten sinulla menee @Kesäheinä85 ? Entä @Toiveena.pikkuinen , oletko tehnyt digitestiä tai muuta?

Itsellä menossa ehkäpä dpo4. Kaikenlaista jomoa ja painon tunnetta on alavatsalla/munasarjoissa välillä, mutta niinpä oli viime kierrossakin eli ei näistä pysty päättelemään suuntaan tai toiseen mitään vaikka mieli haluaisi toisin ajatella. Terot aloitin keskiviikkona eli dpo2.

Tänään kp21. Erikoisia tuntemuksia ollut tässä kierrossa, vihlontaa vasemmalla munasarjoissa, huonoo oloo, ihmeellistä janon tunnetta, maha kyl toimii hyvin, kylmä niin kylmä välillä… Vösyttää ihan sikana, mut toisaalta se voi johtua ihan tosta koiranpennusta, joka valvottaa meitä 😀🤭 mutta sellasia tuntemuksia, että vois olla raskaana. Tuntuu et alkais menkat, mut ei ne ny näin aikaseen ala. Kaikkinoireet täsmää, mutta mä oon aika varma, että tää on jotain muuta 🙈 no viikon päästä se sit selvii jos alkaa kierto 🤷🏼‍♀️

@MrsAmyP Tsemppiä piinailuun!

Ja siis kaikille tsemppiä!❤️

Muokattu viimeksi:
Kiitos kysymästä @MrsAmyP
Tänään kp1, aamulla oli vielä tunne, että jos ei alkaiskaan, mutta kyllähän se kamala turvotus tuli jalkoihin, menkkajomot ja vuoto alkoi kunnolla sit aamupäivällä.. tässä käpertyin illallisen jälkeen, buranan kera viltin alle sohvannurkkaan..
Tänään ehkä ois ollu dpo10 🤔 Maks 11 ku ovisplussa oli muistaakseni viikko sitten maanantaina.. 🤔
Mut eka kierto keskenmenon jälkeen, en siis ehtinyt testaamaan edes, et oisko ollut edes kiinnittymisyritystäkään.. 🤷🏻‍♀️
Jospa ens kierrossa sitten 🤔 saapahan taas miehen touhuamaan kaveriksi edes muutaman kerran kuussa taas... 🤭🙈

Pidän sulle peukkuja et nyt nappaa!

Samoin @Sandra84 kuulostaa toiveita nostavalta 🤩 toivottavasti olis käynyt tärppi! 🙏🏻

@MrsAmyP Kiitos kysymästä. Täällä jännäillään edelleen ja oireet pahenee😅

Mulla pc antoi vaan sitä hailuraa ja ne testit loppui. Eilen posti toi sofi-merkkisiä testejä ja tein yhden päivällä joka oli mun silmiin nega. Tein tänään päivällä uudelleen kun aamulla unohdin, ja siihenkin tuli silmin nähtäviä haamu ja ovistesti oli myös melko tumma.

Käyn tänään ostamassa lisää pc:n testejä ja testaan molemmilla huomenna aamusta uudelleen. Digi polttelee kaapissa, mutta en vielä halua sitä tehdä kun viivat niin haaleita.

Menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, mutta ei kuulunut. Tänään mietin, että jos nuo viivat alkaa nyt vahvistua niin oviksen on täytynyt olla viikkoa myöhemmin mitä oon olettanut.

Pitää nyt heti perään lisätä, että enhän minä malttanu olla testaamatta kun kaupasta pääsin kotiin 😭❤️ Siellä se on ja vahvistunut hyvin.

Liitteet

• 20250131_203427.jpg
    20250131_203427.jpg
    521.5 KB · Katsottu: 164
Tervetuloa mukaan @vauvahaave36! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ja hienolta näyttää @Toiveena.pikkuinen! :smiling face with heart-eyes: Ootko digiä jo tehnyt?
Täällä on pahimmat piinapäivät menossa. Nyt dpo 5/6 ja kaiken maailman nippailuja tuntuu mutta ei mitään kovin selkeää oiretta kuitenkaan. Testejä ostin eilen niin ensi viikolla pääsee sitten testailemaan, ellei menkat sitten ala ennen.

Hei kaikille!

Muutaman sivun ehdin lukea, ennenkö liityin itsekin tänne, taas... 😄
Ja miten niin taas, ensimmäistä kertaa olen näillä foorumeilla ollut keskustelemassa 2010.
Nyt hieman yllättäen uudelleen kuumeilemassa. 🤭
Meillä on 13 ja10v lapset ja nyt haaveissa vielä yksi perheenlisä. 🫶🏻
Kierukan kävin ottamassa joulun jälkeen pois ja ensimmäinen kierto meni vähän kuulostelessa, koska eipä tuota ovulaatiosta ole tarvinnut kymmeneen vuoteen seurata. 😄
Nyt tällä hetkellä olis ilmeisesti ovulaatio menossa tai tulossa, eilen ja tänään ovistesti positiivinen, mutta teiniperheessä seksin harrastaminen järkevään aikaan on kyllä yks mahdottomuus... 🫠
Ihan eri meininki yrittää nyt ku viime kerralla. Kuulen myös miten mun biologinen kello tikittää.
Ihana palata tänne, paljon ajatuksia mitä haluais jakaa, mutta ei oo ketään kenelle puhua. ☺️
Tervetuloa. Minä palasin tänne kans. Ollaan oltu kahdenvaiheilla että aletaanko vielä yrittää neljättä kun nuorin on jo 11v.
Mutta täällä ollaan.

Miulla tuntuu siltä, että menkat alkavat pian. Ainakin alkaa olla kunnon menkkapöhöt ja menkkajuilimisen esiasteita on ollut jo monta päivää. Nyt kai dpo10 tai jotain(muoks. Tarkastin: dpo11). Huomenna haen varmaan testin, jos ei menkat ole ehtineet alkaa.

@Lissu Tein tänään digin ja liuskatesti oli myös vahvistunut eilisestä ❤️
Paljon Onnea! 🥳

Täällä jatkuu piinailut vielä, kun menkat ei vielä tänään alkaneet. Kotona ei ole testejä ja on yövieraita kylässä niin ei pääse testailemaankaan. 😅 Ei kyllä liikaa uskoa tähänkään kiertoon, mutta aina se toivonkipinä pysyy sinne vuotoon asti. 😅

@Lissu Tein tänään digin ja liuskatesti oli myös vahvistunut eilisestä ❤️
Onnea! :smiling face with heart-eyes: Se on mahtavaa, kun saa digiin oikean tekstin, niin ei tarvii viivoja tihrustaa.

Paljon Onnea! 🥳

Täällä jatkuu piinailut vielä, kun menkat ei vielä tänään alkaneet. Kotona ei ole testejä ja on yövieraita kylässä niin ei pääse testailemaankaan. 😅 Ei kyllä liikaa uskoa tähänkään kiertoon, mutta aina se toivonkipinä pysyy sinne vuotoon asti. 😅
Mulla ensimmäisen raskauden kanssa oli kaikenmoisia oireita tai sitten vaan hyvä mielikuvitus jo ennen plussaa mutta toisesta en muista mitään muuta oiretta kun runsas valkovuoto ja pienet menkkajuilinnat ennen plussaa. Että eipä ne tärppikierrot aina hirveästi oireile ennen plussaa. Toivottavasti vuoto pysyttelee poissa! :Hugging Face:

Tervetuloa. Minä palasin tänne kans. Ollaan oltu kahdenvaiheilla että aletaanko vielä yrittää neljättä kun nuorin on jo 11v.
Mutta täällä ollaan.
Meillä kans nuorempi täyttää tänä vuonna 11. ☺️ Vanhempi 14. 🙈
Oltiin se kymmenen vuotta siinä luulossa että lapset on siinä ja enää ei kannata, mutta kuinkas kävikään, vauvakuume iski pahemmin ku koskaan. 😄 Ollaan alustavasti sovittu et tää vuosi yritetään, vanhemmat lapset on saanu alkunsa aikalailla heti, joten odotukset on korkealla!
Tsemppiä teille myös @Fanni81 🫶🏻

Hola, 43 vuotias 4-vuotiaan lapsen äiti paikalla. Nyt 3 keskenmenoa takana, käynti Ovumiassa mikä todella masensi. (Resepti lugeja tuli mukaan).

Menkat pitäisi alkaa viikonloppuna. Malttamattomat testit jo tehty ja negoja tulee. Nännit ilki-kipeet ja menkka jomoja, turvotus vatsalla(varmaan ne Luget).

Taapero tuhisee kuumeessa vieressä. Miestä välillä kyllästyttää mun fanaattisuus, mutta molemmat on sitä mieltä et kaveri tälle pienelle tarvittaisiin. Toivoa on vielä kun on. Eka lapsi tuli samantien kun kupari ehkäisyn otin pois. Siksi tämä on ollut jotenkin veemäisen tuskallista.

Fyysisesti ok kunto, BMI 20, harmaita hiuksia kaksi. 😅 Yritän syödä hyviä rasvoja ja ylipäätään noudattaa semmosta hyvää ruokavaliota mitä vuorotyöläisenä edes voi. Liikuntaa en juuri pääse harrastaan.

Tervetuloa uudet kuumeilijat 🤗

Täällä dpo8, oviksen jälkeen oli muutamia päiviä kaikenlaista alavatsan jomottelua mutta nyt on isommalti kaikki oireet hävinneet. Iso kiusaus testata varhaisella testillä huomenna. Niitäkin tuli iso kasa mukana samalla kun tilasin niitä halpis OneStep ovistestejä 😅 Ehkä
Omalle luoteelle on helpompi vaan testata, vaikka tulos olisikin nega. Jotenkin minun on helpompi käsitellä sitä kuin elää ns.turhassa toivossa..

Miulla alkoi oliko toissapäivänä vuoto ja olen ollut vähän väsynyt ja kiukkuinen. Jotenkin kuitenkin osaa tuota ensimmäistä ja ainokaista arvostaa ihan eri tavalla, kun huomaa ettei niitä lapsia välttämättä tulekaan kuin liukuhihnalta. ❤️

Takaisin